۵۷۹۹۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سرمربی دورتموند تایید کرد؛

شورش عثمان دمبله برای جدایی از دورتموند

عثمان دمبله، ستاره ۲۰ ساله فرانسوی بروسیا دورتموند امروز صبح از حضور در تمرینات تیمش سرباز زد تا موجی از امیدواری در میان مدیران بارسا ایجاد شود.

ورزش سه: عثمان دمبله، ستاره ۲۰ ساله فرانسوی بروسیا دورتموند امروز صبح از حضور در تمرینات تیمش سرباز زد تا موجی از امیدواری در میان مدیران بارسا ایجاد شود.

دمبله هفته هاست که مورد توجه بارسلونا قرار دارد و به خصوص پس از جدایی غیرمنتظره نیمار، شدت علاقه بارسا به وی افزایش نیز یافته است.

تیمی سه نفره از مدیران بارسا دو روز پیش در هتل شرایتون دوسلدورف با دورتموند وارد مذاکره شد اما گفت و گوی بین مدیران دو باشگاه نتیجه ای نداشت چرا که باشگاه آلمانی برای فروش ستاره فرانسوی خود رقمی نزدیک به ۱۵۰ میلیون یورو طلب کرده است.

بارسلونا به هیچ عنوان قصد ندارد چنین رقمی را برای جذب دمبله هزینه کند؛ به خصوص وقتی بدانیم که این بازیکن سال گذشته تنها با 15 میلیون یورو از رن به دورتموند پیوسته بود.
شورش عثمان دمبله برای جدایی از دورتموند

طبق ادعای لوپاریزین، بارسلونا تنها حاضر است 130 میلیون یورو برای جذب مبله به دورتموند بپردازد. دمبله روز گذشته در مراسم عکس تیمی دورتموند نیز گوشه گیر و عصبانی نشان می داد و حاضر نشد با هیچ یک از هم تیمی هایش حرف بزند.

بسیاری معتقدند که او از دست مسئولان دورتموند دلخور است چرا که با درخواست بالای شان سبب شده اند مسیر برای پیوستنش به بارسا ناهموار شود.
شورش عثمان دمبله برای جدایی از دورتموند

امروز حتی موندودپورتیوو و سپس رادیو راک ۱ بارسلونا ادعا کردند که رئالی ها نیز به دنیال جذب دمبله هستند و با استفاده از دوستی بین میاتوویچ و مدیر برنامه های دمبله قصد دارند مانع پیوستن او به بارسا شوند.
در همین راستا ساعتی پیش خبر جالبی از آلمان رسید مبنی بر اینکه دمبله در تمرین صبح امروز دورتموند حاضر نشده است. پیتر بوش، سرمربی دورتموند ضمن تایید این خبر افزود که هرچه سعی کرده اند نتوانسته اند دلیل غیبت دمبله و اینکه او کجا حضور دارد را بهفمند. در بارسلونا از این اقدام دمبله به عنوان شورش او علیه باشگاه دورتمئوند تعبیر کرده اند.
با این اوصاف به نظر می رسد پرونده جدایی دمبله از دورتموند وارد فاز جدیدی شده و باید دید در روزهای آتی چه اتفاقی رخ خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج