جاباما
۵۷۹۵۵۶
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

الشعبی، حمله آمریکا به گردان هایش را تکذیب کرد

«الحشد الشعبی» عراق امروز در بیانیه‎ای وقوع هرگونه حمله به گروه‌های زیر مجموعه خود در خاک عراق در غرب الانبار را تکذیب کرد.

خبرگزاری فارس: نیروی «الحشد الشعبی» عراق امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه‌ای وقوع هرگونه حمله به گروه‌های وابسته به خود در غرب الانبار را تکذیب و اعلام کرد که اتفاقاتی که اخیرا رسانه‎ها در این خصوص مطرح کردند، در خارج از مرزهای عراق رخ داده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی السومریه عراق، «الحشد الشعبی» اعلام کرد که « نیروهای مسلح و قهرمان الحشد الشعبی به پیروزی‌های بزرگی در نبرد با تروریسم در عراق دست یافته‎اند و الحشد الشعبی در عین حال که به فداکارهای‎های قهرمانان خود افتخار می کند، وقوع هرگونه حمله به نیروها و گروه‌های وابسته به خود در غرب الانبار را تکذیب می کند.»

فرماندهی عملیات مشترک عراق نیز امروز چهارشنبه حمله ائتلاف آمریکایی به نیروهای الحشد الشعبی در مرزهای عراق و سوریه را رد کرد.

گردان «سید الشهداء» وابسته به الحشد الشعبی روز دوشنبه گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای آمریکایی مواضع آن را در منطقه «عکاشات» در نزدیکی مرزهای عراق و سوریه را هدف قرار داد که در پی آن ده‌ها نفر کشته و یا زخمی شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حمله کار داعش بوده چهل کشته داده الان میخوان انکار کنن تا روحیه نیروهاشون ضعیف نشه

    • teymour

      چنانچه مشهود است گویا ملاقات مقتدی صدر با وهابیون سعودی اثرگذار بوده وحتما نظام سعودی یک بسته حمایتی کلان رابرای جریان صدر درنظر گرفته است!!! دولت ومجلس عراق هم میتوانند جریان صدر رادر عراق منحل اعلام کنند ،

    • teymour

      بله حمله مشترکا به حشد الشعبی در منطقهٔ مرزی التنف توسط داعش وپشتیبانی توپخانه ای آمریکا صورت گرفته وسوای تلفات شهدا همان شهید حججی هم که داعش اورا ذبح کرد دراین منطقه حضور داشته. البته حشد الشعبی بفاصله یک روز حمله خوبی را روی داعش انجام داد که توانست تلفات زیادی از داعش بگیرد. تمام این ماجراها سر حضور آمریکا درمنطقه وفروش تسلیحات او در این کشورهاست. آمریکا غیر از آنکه به کشورهای عربی سلاح میفروشد. بازار فروش مکاره سلاح به تکفیریها وگروههای معارض. سود قابل توجهی رانصیب آمریکائیها میکند. چون بصورت فرسایشی انجام میشود ،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج