جاباما
۵۷۹۲۱۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نخستین تصاویر از سونی اکسپریا XZ۱

طی چند روز گذشته شاهد انتشار مشخصات زیادی از دو گوشی هوشمند بالارده سونی با نام اکسپریا XZ۱ و نسخه‌ی کوچک‌تر آن یعنی XZ۱ Compact بوده‌ایم. حال تصاویری از این پرچمدار کمپانی ژاپنی به بیرون درز کرده است که ما را تا حدودی با ظاهر آن آشنا می‌کند.

وب سایت ترنجی - یاشار ایشان آقا: طی چند روز گذشته شاهد انتشار مشخصات زیادی از دو گوشی هوشمند بالارده سونی با نام اکسپریا XZ۱ و نسخه‌ی کوچک‌تر آن یعنی XZ۱ Compact بوده‌ایم. حال تصاویری از این پرچمدار کمپانی ژاپنی به بیرون درز کرده است که ما را تا حدودی با ظاهر آن آشنا می‌کند.
نخستین تصاویر از سونی اکسپریا XZ1

این پرچمدار در قسمت جلویی تفاوتی با نسل گذشته‌اش نداشته و به طور قابل توجهی همانند اکسپریا XZ طراحی شده است. این بدان معناست که پرچمدار آینده سونی همچنان از حاشیه‌های زیاد رنج برده و قرار نیست به این زودی‌ها شاهد کم شدن حاشیه پرچمداران این شرکت ژاپنی باشیم.
نخستین تصاویر از سونی اکسپریا XZ1

اما موضوع در مورد قسمت پشتی آن متفاوت بوده و شاهد تغییرات زیادی در طراحی آن هستیم. دوربین اصلی اکسپریا XZ۱ برخلاف XZ که در گوشه سمت چپ دستگاه قرار گرفته بود در مرکز پنل پشتی جا خوش کرده است. همچنین حسگر اثر انگشت آن نیز دیگر با دکمه پاور همگام نبوده و حالا به زیر دوربین اصلی انتقال یافته است. نکته جالب توجه این است که این دستگاه برخلاف پرچمداران گذشته این شرکت نظیر اکسپریا XZ Premium، به سنسور RGBC-IR و فوکوس لیزری مجهز نشده و طبق سنت گذشته در کنار دوربین تنها شاهد قرارگیری یک فلاش LED تک رنگ هستیم.
نخستین تصاویر از سونی اکسپریا XZ1

از مشخصات ظاهری این دستگاه که بگذریم، اکسپریا XZ۱ به دوربین اصلی ۱۹ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است، همچنین طبق گزارشات هر دوی این دوربین‌ها توانایی فیلمبرداری ۴K را دارا هستند که با توجه به رزولوشن FullHd نمایشگر این دستگاه، تماشای ویدیوهای ۴K بر روی آن چندان لذت بخش نخواهند بود.
نخستین تصاویر از سونی اکسپریا XZ1
در حال حاضر ویژگی‌های دیگری از دوربین این دستگاه در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود این گوشی هوشمند نیز همانند اکسپریا XZ Premium و اکسپریا XZs از قابلیت فیلمبرداری فوق آهسته 960 فریم بر ثانیه بهره‌مند شود.

انتظار می‌رود اکسپریا XZ1 به همراه نسخه کوچکترش یعنی اکسپریا XZ1 Compact در IFA 2017 به صورت رسمی توسط سونی معرفی شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج