جاباما
۵۷۸۸۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کونتی: دنی آلوس الگوی من است

ستاره جوان میلان گفت: بودن در میلان رویای هر کودکی است و دنی آلوز را الگوی خود قرار داده است.

خبرگزاری میزان: آندره آ کونتی، مدافع جدید روسونری‌ها، حضور در سن سیرو را نه تنها رویای خود، بلکه رویای هرکودک دیگری می‌داند. وی می‌خواهد در پایان فصل در ترکیب اصلی تیم ملی ایتالیا قرار داشته باشد.

کونتی اظهار داشت: بودن در میلان، بهترین رویا است. اولین تیمی که من را می‌خواست نیز میلان بود و من نیز آن‌ها را می‌خواستم. فرصت بزرگی است که در باشگاه فوق العاده‌ای حضور دارم. اعتماد آن ها، مایه افتخار من است. بیشتر از هر چیز دیگری، میلان را می‌خواستم. طی سال‌های اخیر آن‌ها تیمی که همیشه می‌شناختیم نبودند، اما برای من بودن به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی در این پروژه، مهم بود.

چالش زیبایی پیش رو دارم، بی نظیر‌تر از حد طبیعی. میلان، شانسی است که دوباره به شما روی نمی‌آورد. این باشگاه رویای هرکودکی است.

این ستاره جوان با اشاره به الگوهایش گفت:همیشه دنی آلوز را تحسین کرده ام. پیش‌تر وقتی راموس در دفاع کناری بازی می‌کرد یکی از الگوهایم بود. از دی شیلیو و دارمیان که به رویای من یعنی میلان نزدیک‌تر بودند هم الهام گرفتم. می‌خواهم در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بازی کنم. من خلاقیتی که سوسو در حمله دارد و یا پا‌های توانمند ریکاردو رودریگز را ندارم، اما سخت تمرین می‌کنم. در فاز دفاعی باید پیشرفت کنم و این را می‌دانم. دوست دارم در زمین فعال باشم. آمار فصل قبل؟ من در سیستم سه دفاعه بازی می‌کردم و حالا ۴ دفاعه است. نمی‌دانم می‌توانم تکرار کنم یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج