جاباما
۵۷۸۴۳۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تولید سریال Dark Tower هم‌چنان ادامه دارد

حتی میزان فروش متوسط فیلم The Dark Tower نیز حرکت آنان را برای ساخت سریال تلویزیونی آن، آهسته‌تر نکرد؛ هرچند این بحث وجود دارد که این سریال ممکن است تا جهان خودش را حفظ کند، یا حتی یک پروژه‌ی بزرگتر را بسازد.

وب سایت سینما گیمفا: سازندگان سریال The Dark Tower «برج سیاه»، نگذاشتند که بیان تعدادی نظرات منفی، آن‌ها را مجبور کند تا از کارشان دست بردارند؛ و هم‌چنین آن‌ها اعلام کرده‌اند که، تولید کننده‌ی سابق سریال The Walking Dead «مردگان متحرک»، یعنی گلن مازارا (Glen Mazzara)، به عنوان دستیار مسئول خلاقیت و تولید این سریال با آن‌ها همکاری می‌کند. حتی میزان فروش متوسط فیلم The Dark Tower نیز حرکت آنان را برای ساخت سریال تلویزیونی آن، آهسته‌تر نکرد؛ هرچند این بحث وجود دارد که این سریال ممکن است تا جهان خودش را حفظ کند، یا حتی یک پروژه‌ی بزرگتر را بسازد.
تولید سریال Dark Tower هم‌چنان ادامه دارد

گفته می‌شود که این سریال بر اساس رمان جادوگر و شیشه (Wizard And Glass) نوشته‌ی استیفن کنیگ (Stephen King)، درحال ساخته شدن است. تاکنون ران هاوارد (Ron Howard)، آکیوا گلدزمن (Akiva Goldsman)، جف پینکنر (Jeff Pinkner) و برایان گرازر (Brian Grazer) به عنوان تولید کننده‌ی این سریال، و هم‌چنین وب‌سایت خبری هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter)، ادعا کردند که این سریال بدون توجه به‌اینکه فیلم The Dark Tower به موفقیت بزرگی از لحاظ اقتصادی دست نیافت، به راه خودش ادامه خواهد داد.

شاید از همه مهم‌تر این باشد که ممکن است سریال The Dark Tower این ترفند را به‌کار ببرد که جهان‌های فیلم و سریال خودش را از یکدیگر جدا کند:

ولی تا کنون طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای این سریال، به این برنامه برای سریال تلویزیونی خود رسیده‌ایم که، این برنامه‌ی تلویزیونی از فیلمش جدا باشد و دنیای خودش را بسازد.

این حرف‌ها، ممکن است تا به ترفند شرکت برادران وارنر (Warner Bros.) اشاره داشته باشد، که برای مثال شخصیت فلش (The Flash)، به‌طور همزمان در دو جهان متفاوت با داستان‌های متفاوت، در فیلم و سریالش وجود دارد.

این‌گونه که گزارش‌ها نشان می‌دهند، قرار است تا این سریال، یک سریال ۱۰ تا ۱۳ قسمتی باشد، که انتظار می‌رود تا تولید آن اوایل سال ۲۰۱۸، شروع شود؛ هرچند که هنوز هیچ شبکه‌ای، پیوندش با این سریال را تایید نکرده است. هنوز برای فرانچایز فیلم The Dark Tower، فرصت بهبود شانس وجود دارد، ولی آیا این کار صحیح است که سریال برج تاریک، بدون هیچ توجهی به موفقیت‌ها و وضعیت فیلمش پیش برود؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج