۵۷۷۹۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

SpaceX به کمک اتومبیل های تسلا آمد

تولید اتومبیل‌های برقی تسلا با چالش‌هایی روبرو است که شرکت SpaceX به دنبال رفع این چالش‌ها است. البته این موضوع نه به پرواز و نه به فضا ارتباط دارد. بلکه از برخی از ابداعات این شرکت در قسمت خودروسازی تسلا استفاده می شود.

وب سایت کلیک - مونا ولی نژاد: تولید اتومبیل‌های برقی تسلا با چالش‌هایی روبرو است که شرکت SpaceX به دنبال رفع این چالش‌ها است.
SpaceX به کمک اتومبیل های تسلا آمد

البته این موضوع نه به پرواز و نه به فضا ارتباط دارد. بلکه از برخی از ابداعات این شرکت در قسمت خودروسازی تسلا استفاده می شود. قطعا به این دلیل که ایلان ماسک مدیرعامل هر دو شرکت تسلا و SpaceX است، این دو شرکت یافته‌های خود را با هم به اشتراک می‌گذارند. یکی از چالش‌هایی که تسلا با آن مواجه است، بهبود و افزایش کارایی اتومبیل‌ها تا ۸ ساعت در روز است.

به گفته یکی از مدیران ارشد تسلا، این دو شرکت به‌طور مداوم با هم همکاری‌هایی داشته‌اند؛ اما اصلی‌ترین چالشی که در حال حاضر تسلا با آن روبرو است، ریخته‌گری آلومینیوم است. SpaceX، حسگرهای اولتراسونیک خود را در اختیار تسلا قرار داده که به زودی کارهای مقدماتی حل این مسئله آغاز شود.

اگر که این دو شرکت به دنبال عملکرد بهتر و ابقا در بازار تجارت هستند، باید با هم و در کنار هم تولید محصولات خود را بهبود بخشند. بنابر گفته‌های ایلان ماسک، همکاری متقابل این دو شرکت، به‌خصوص در حوزه تولیدات با تیراژ بالا بسیار ارزشمند است.

درآمد سه ماه دوم شرکت تسلا، از پیش‌بینی وال استریت نیز بیشتر است. جالب است بدانید این درآمدها مدیون تولید با کیفیت اتومبیل مدل ۳ و مدل S تسلا است. البته این شرکت همچنان با چالش‌هایی مانند عمر باتری‌های این اتومبیل‌ها روبرو است اما حل این مشکلات نشانگر سرعت این شرکت در رسیدن به اهداف خود است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج