آوینا_استیکی 2
adexo3
۵۷۷۹۵
۱۷ نظر
۵۰۱۱
۱۷ نظر
۵۰۱۱
پ

صحبت های جنجالی معاون اول رئیس جمهور

معاون اول رئيس‌جمهور باز هم با صحبت‌هاي عجيب و جنجالي حاشيه‌ساز شد.

روزنامه مردم سالاری: معاون اول رئيس‌جمهور باز هم با صحبت‌هاي عجيب و جنجالي حاشيه‌ساز شد.

محمدرضا رحيمي ديروز در مراسم افتتاح تعدادي از واحدهاي مسکن مهر، اين پروژه را استثنايي دانسته و گفته هيچ پروژه‌اي از زمان حضرت آدم(ع) تاکنون مثل مسکن مهر نبوده است.

محمدرضا رحيمي شامگاه سه‌شنبه در آئين افتتاح واحدهاي مسکن مهر اين استان اظهار کرد: امروز پيشرفت مسکن مهر شهرستان دزفول مرهون سهم آورده به موقع متقاضيان مسکن مهر اين شهرستان است و بايد براي ديگر شهرستان‌ها نيز اين موضوع يک الگو باشد.

خوشبختانه مسکن مهر در محدوده‌هاي خوبي داير شده است و اين امر باعث استقبال مضاعف متقاضيان از واحدهاي مسکن مهر شده است. وي خاطرنشان کرد: با توجه به بازديدهايي که امروز از مسکن مهر شهرستان دزفول داشتيم و البته بازديدهايي که در سفرهاي قبلي صورت گرفته بود به جرات مي‌توان گفت که شرايط کار بسيار خوب و رضايتبخش است.

با وجود تحريم‌هاي دشمنان دولت در سال‌هاي اخير به‌ويژه در بخش مسکن کارها به خوبي پيش رفته و انجام شده و هيچ زمان متوقف نشده است.وي اضافه کرد: از زمان حضرت آدم تاکنون براي هيچ پروژه‌اي چون مسکن مهر کار نشده است. صحبت‌هاي عجيب رحيمي در اين چند سال‌، در کنار شبهه‌هايي که درباره مدرک تحصيلي او وجود داشته، او را پرحاشيه ترين معاون اول رئيس‌جمهور تاريخ ايران لقب داده است.

کسي که در دوران رياست جمهوري‌ هاشمي در جايگاه استاندار کردستان دست او را بوسيد و در دولت احمدي‌نژاد از زبان يک مسلمان سوري او را در جايگاه پيامبري نشاند.

اين جملات بخشي از صحبت‌هاي جنجالي محمدرضا رحيمي در سال‌هاي پس از تشکيل دولت احمدي‌نژاد است:

- از زمان حضرت آدم(ع) تاکنون براي هيچ پروژه‌اي چون مسکن مهر کار نشده است. (۱۲ تير ۹۲ در افتتاحيه مسکن مهر خوزستان)

- انشاءالله از شما فرزندي به دنيا بيايد که احمدي‌نژاد شود. (۸خرداد ۹۲ مراسم افتتاح مسکن مهر بوشهر خطاب به زوج بوشهري)

- امروز برخي از کشورهاي خارجي و غربي تحريم‌کننده نفت ايران ذليل و چادر به سر شده‌اند. (۲۸ فروردين ۹۲ در افتتاحيه هجدهمين نمايشگاه بين‌المللي نفت تهران)

- خون عزيزاني که در حماسه ۹ دي بر کف خيابان‌ها ريخت مهر تاييدي بر خلوص اصحاب امام حسين(ع) که همه ناپاکي‌ها را از خيابان‌هاي تهران زدودند. (۹دي ۹۱در مراسم بزرگداشت ۹ دي نهاد رياست جمهوري)

- به نام خدا و به نام مقام معظم رهبري و به نام رييس‌جمهور. (۱۹آذر ۹۱ در افتتاحيه طرح توسعه سيمان بوكان)

- سازمان ملل بي‌خاصيت و وابسته است. ۲۷ كشور اروپايي تحريم جديدي عليه ايران انجام دادند و استراليايي‌ها كه يك مشت گله‌دار هستند نيز به آنها پيوسته‌اند. (۱۸ مرداد ۱۳۸۹ سومين روز اجلاس روساي آموزش‌و‌پرورش مناطق سراسر كشور)

- دلار و يورو را از سبد ارزي خارج خواهيم كرد و جاي آن ريال و پول هر كشوري كه با ما همكاري كند را قرار مي‌دهيم چرا كه اين ارز‌ها را نجس مي‌دانيم و نفت را هم به دلار و يورو نخواهيم فروخت. (۱۸ مرداد ۱۳۸۹ سومين روز اجلاس روساي آموزش‌و‌پرورش مناطق سراسر كشور)

- اين کشور (انگلستان) هيچ ندارد و نه آدم‌هايش آدم و نه مسوولانش مسوول هستند ... يک مشت خرفت هستند که مافيا بر آنها حاکم است. ۵۰۰ سال دنيا را غارت کردند و جواني که الان آمده است احمق‌تر از قبلي است. (۱۸ مرداد ۱۳۸۹ سومين روز اجلاس روساي آموزش‌و‌پرورش مناطق سراسر كشور)

- در سوريه يکي از مسلمانان به من گفت که من معتقدم اگر بنا بود بعد از پيامبر، پيامبري ديگر بيايد، آن احمدي‌نژاد بود. اين ابراز احساسات براي ما افتخار بزرگي است و به برکت وجود شما، ما را مورد نوازش و احترام قرار مي‌دادند. (۱۷ خرداد‌ماه سال ۸۵ در اجلاس سالانه مديران ديوان محاسبات)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اين ارز‌ها را نجس مي‌دانيم ؟؟؟ شما با همین ارزهای نجس هر روز در کشورهای دیگه به نام اداره مملکت سیاحت می کنید . واقعا چه فکری در مورد مردم می کنید

      پاسخ ها

      • هنگامه

        بعد از تعریف و تمجیدهای احمدی نژاد وبدنبال این بیانات ارزنده فقط یک حرف میمونه: احمدی نژاد مچکریم...والا.دولت پاک دولت مهر ...مردیم از خوشی

    • بهروز

      برای رفتنشون لحظه شماری می کنم.

    • بدون نام

      يك سياستمدار يا ديپلمات با بيان و صحبت.... خدا با داد ملت بيچاره و مظلوم برسد انشاا...

    • نهال

      خدایا خودت کمک کن با اومدن دکتر روحانی سیاستمدارامون با اخلاق و ادب و سواد آشتی کنن.

    • هما

      يا رب روا مدار كه بيجنبه و بي ظرفيت به مقام و منصب برسد ، گر برسد آبرو شرف براي ملت و مملكت باقي نميگذارد.
      علي الخصوص كه از اعتماد به نفس 100% و روي زياد هم برخوردار باشد :|
      آمين يا رب العالمين

      پاسخ ها

      • احمد

        خیلی قشنگ گفتی. آفرین خیلی خوشم اومد.

    • آه از درد مردم

      بااین حرفا شعور خودشو زیر سئوال برد . یه جا به چادر که ارثیه حضرت زهراست توهین می کنه جای دیگه خودشو بالاتر از پیامبر می دونه ویه جا همکار پیامبر وجای دیگه وارث عاشورا . آخه مدعی ادب وکمال به چند فروختی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ستاره

      "در سوريه يکي از مسلمانان به من گفت که من معتقدم اگر بنا بود بعد از پيامبر، پيامبري ديگر بيايد، آن احمدي‌نژاد بود"؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
      کی دیگه مسلمون میشد و مسلمون میموند اونوقت؟!!
      اینایی که این حرفارو میزنن، تو ایران زندگی می کنند؟؟!!
      ایشون پیامبر و با احمدی نژاد یکی کرده...

      پاسخ ها

      • شیدا

        عزیزم حرص نخور، یه سوری اینو گفته، نه رحیمی... حرفاش غلط، ولی چرا بجا کاری که کرده (مسکن مهر بود مثلا این خبر) خودتونو کشتید از 4 سال 4 تا حرفشو آوردید... اینهمه غرض ورزی داره مارو طرفدار اینا میکنه

    • محدثه

      یکی از اشتباهات فاحش احمدی نزاد انتخاب این ادم برای معاون اولی بود اقای رحیمی استاندار سابق کردستان بود هیچکی به اندازه ما کردا ازشخصیت ناهنجارش خبر نداره

    • يك شهروند

      اقاى رحيمى گفته بودين. اگر خوزستان را توسعه نديم بى كفايتيم .براى مردم خوزستان چكار كردين !!!!!

    • مرتضی جعفری پور

      تا من هستم وزیر بهداشت هم هست(شایعه برکناری وزیر بهداشت سابق)

    • مرتضی جعفری پور

      شاید خود احمدی نژاد خوب باشه ولی کلا انتخاباش بد بود اگر هم درست بود انتخاب خوبش را برکنار کرد

    • حميدو

      بعضي از صحبت هايش حرف حساب بود
      دو كلمه حرف حساب

    • مرد

      با سلام.
      نيم بيشتر مردم خوزستان استان زر خيز جلگه ي خوزستان استان نفت خيز .... با وضعيت بد آبي وحتي جديدا چند ساليه ريز گرد (هوايي)دارن سروكله ميزنن.آقاي رحيمي دلسوز چرا؟

    • بدون نام

      مشت نمونه خرواره ..؟ معاون اول که این باشه که روز اول با لقب دکتر آمدسرکار بعدا که معلوم شد سواد نداره لقب دکترش را به زور حذف کردند .این نوع آدمها نان را به نرخ روز میخورند .اگر معاون کس دیگری هم شود همین حرفها را برای رءیس بعدیش هم میزنه .مهم اینه که چی گیرش بیاد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج