جاباما
۵۷۷۵۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

۵ تیمی كه از نيمار «نه» شنيدند

جنجال تابستان امسال بازار نقل و انتقالات با پیوستن نیمار به پاری‌سن‌ژرمن پایان یافت و حالا او بازیكن جدید تیم پاریسی به شمار می‌رود.

خبر ورزشی: جنجال تابستان امسال بازار نقل و انتقالات با پیوستن نیمار به پاری‌سن‌ژرمن پایان یافت و حالا او بازیكن جدید تیم پاریسی به شمار می‌رود. به همین بهانه، روزنامه فرانسوی اكیپ مروری بر تلاش‌های نافرجام باشگاه‌های مختلف اروپایی برای به خدمت گرفتن نیمار داشته‌؛ تیم‌هایی كه در طول این سال‌ها با پاسخ منفی ستاره برزیلی مواجه شدند. این ستاره ۲۵ ساله تا قبل از پذیرش پیشنهاد پی‌اس‌جی در طول عمر ورزشی‌‌اش به پیشنهادات تیم‌های بزرگی مثل رئال‌مادرید، وستهم، چلسی، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن پاسخ منفی داده بود.

رئال‌مادرید در سال ۲۰۰۵: نیمار زمانی كه در تیم‌های پایه‌ای باشگاه سانتوس بازی می‌كرد، توسط استعدادیاب‌های رئال‌مادرید كشف شد. در آن زمان مادریدی‌ها او و خانواده‌‌اش را برای بازدید از كمپ تمرینی‌شان به اسپانیا دعوت كردند. نیمار در این باره گفته: «بعد از سپری شدن سه روز به توافق رسیدیم.» در سال ۲۰۱۱ هم رئال پیشنهادی ۶۰ میلیون یورویی را برای خرید نیمار ارائه كرد كه بی‌ثمر بود.

وستهم در سال ۲۰۱۰: سران باشگاه وستهم در سال ۲۰۱۰ با پیشنهادی ۱۵ میلیون یورویی برای خرید نیمار ۱۸ ساله اقدام كردند. در آن زمان سران باشگاه سانتوس قاطعانه به باشگاه انگلیسی پاسخ دادند: «اگر كسی می‌خواهد نیمار را بخرد، باید مبلغ ذكر شده در بند جدایی زودهنگامش را بپردازد» و در آن زمان، این مبلغ ۳۲ میلیون یورو بود.

چلسی در سال ۲۰۱۰: در تابستان سال ۲۰۱۰ سران باشگاه چلسی هم پیشنهادی ۱۸ میلیون یورویی را برای خرید این بازیكن ۱۸ ساله روی میز گذاشتند كه با پاسخ منفی باشگاه سانتوس روبه‌رو شد. آنها پاسخی مشابه با آنچه به مقامات وستهم داده بودند را به سران چلسی نیز اعلام كردند. البته پس از آن سران چلسی پیشنهادشان را به ۲۸ میلیون یورو افزایش دادند كه رقمی نزدیك به مبلغ جدایی زودهنگام نیمار بود ولی باز هم سران سانتوس حاضر به مذاكره نشدند.

منچستریونایتد در سال ۲۰۱۶: در فوریه سال ۲۰۱۶، پدر نیمار در گفت‌وگو با كادنا سر اعلام كرد كه شیاطین سرخ حاضر شده‌اند تا مبلغ ذكر شده در بند جدایی زودهنگام نیمار كه ۱۹۲ میلیون یورو است را بپردازند. در نهایت نیمار، به توصیه پدرش تصمیم به تمدید قراردادش با بارسا گرفت و در این تیم ماند.

پاری‌سن‌ژرمن در سال ۲۰۱۶: از بهار تا انتهای تابستان سال ۲۰۱۶، سران پاری‌سن‌ژرمن به شدت تلاش می‌كردند تا نیمار را به خدمت بگیرند. با وجود وسوسه‌انگیز بودن پیشنهاد این تیم و مشكلات مالیاتی‌ای كه نیمار در اسپانیا با آن مواجه شده بود، او تصمیم به ماندن در بارسا گرفت و قراردادش را برای ۵ فصل دیگر تمدید كرد: «در بارسلونا حس می‌كنم كه در خانه‌ام هستم، در اینجا احساس خوشبختی می‌كنم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج