جاباما
۵۷۶۳۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اتفاقات ویژه دیدار تراکتور - پرسپولیس

تیم های پرسپولیس و تراکتور در دیداری حساس و البته پرحاشیه به مصاف هم رفتند.

ورزش سه: تیم های پرسپولیس و تراکتور در دیداری حساس و البته پرحاشیه به مصاف هم رفتند.

شاگردان گل محمدی شب گذشته در مقابل دیدگان بیش از ۴۵ هزار نفر قافیه را به پرسپولیسی ها باختند که این روزها قدرتمندترین تیم ایران است. این دیدار حساس و جذاب اتفاقات ویژه ای در بر داشت که در زیر می‌خوانید:
* تبلیغات محیطی در این بازی همچون دیدارهای هفته اول به سازمان لیگ اختصاص نداشت اما برخلاف معمول، تیم میهمان نیز از آن نفع می‌برد! مشترک بودن اسپانسر دو تیم سبب شد تا در ورزشگاه یادگار امام هر دو تیم سرخپوش تبلیغ شوند!
* پیروزی شب گذشته قرمزهای پایتخت هشتمین برد آن ها در لیگ برتر مقابل تراکتورسازی بود. حال آن ها در آمار کلی با ۱۸ پیروزی دو برابر سرخپوشان آذربایجان برد دارند و در لیگ برتر هم به اندازه آن ها، پیروز شده اند.
اتفاقات ویژه دیدار تراکتور - پرسپولیس
* مهاجمان تراکتورسازی چند باری دروازه پرسپولیس را تهدید کردند اما اغلب ضربات آنها در چارچوب نبود. اما در ۵ دقیقه پایانی دو ضربه به سمت دروازه بیرانوند نواخته شد و او با عکس العمل‌های دیدنی مانع از گلزنی سرخپوشان تبریزی شد. به نوعی می‌توان گفت بیرانوند در این دیدار عملکردی بهتر از کلین شیت در بازی اول داشت.
* پرسپولیس پس از رونمایی البسه جدید، در ۳ بازی اخیر از طرح های مختلف برای حضور در میادین استفاده کرده! در دیدار سوپرکاپ با نفت طرح پیراهن ها به کلی متفاوت بود، در بازی هفته اول با فولاد آنچه رونمایی شد در تن سرخپوشان بود و در مسابقه شب گذشته اسپانسر روی پیراهن ها، تغییر یافته بود! این نکات کوچک از عوامل ناکامی باشگاه ها در فروش لباس اورجینال می‌شود.
* تراکتورسازی هیچگاه لیگ را با دو شکست آغاز نکرده بود. آن ها حتی در اولین دوره لیگ برتر که در پایان سقوط کردند هم یک تساوی از دو هفته ابتدایی کسب کردند و در اتفاقی جالب، آن فصل هم هفته دوم مقابل پرسپولیس بازی کردند و البته شکست خوردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج