۵۷۴۸۶۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

الون ماسک، کشتی خودران می سازد

الون ماسک با ارسال پیامی در توییتر و در واکنش به تولید یک کشتی خودران تا سال ۲۰۲۰ از ساخت اولین کشتی خودران جهان توسط شرکت اسپیس ایکس متعلق به خود خبر داد.

خبرگزاری مهر: الون ماسک با ارسال پیامی در توییتر و در واکنش به تولید یک کشتی خودران تا سال ۲۰۲۰ از ساخت اولین کشتی خودران جهان توسط شرکت اسپیس ایکس متعلق به خود خبر داد.


الون ماسک، کشتی خودران می سازد

به نقل از یاهونیوز، این کشتی کوچک که برای مسیریابی نیازی به دخالت انسان ها ندارد، قابلیت حرکت در دریاها و اقیانوس ها را دارد و توسط شرکت اسپیس ایکس که ماسک مدیریت آن را بر عهده دارد کشتی پهپادی فضاپیمای خودکار نام گرفته است.

کشتی یاد شده برای جمع آوری قطعات قابل بازیافت و قابل استفاده مجدد سفینه فضایی ساخت اسپیس ایکس که به تازگی به فضا پرتاب شده، آماده و تجهیز شده است. در واقع راکت پرتاب شده اسپیس ایکس به فضا در زمان بازگشت بر روی این کشتی فرود می آید.

ابعاد کشتی یاد شده ۹۱.۵ متر در ۳۰ متر است و بال های متصل به آن در صورت باز شدن عرض این کشتی را به ۵۱ متر افزایش می دهند. کشتی یاد شده تا زمان بازگشت راکت اسپیس ایکس به زمین توسط خدمه انسانی هدایت می شوند، اما پس از آن هدایتش به طور خودکار صورت می گیرد.

قرار است اولین کشتی کاملا خودکار جهان که تنها برای حمل و نقل بار در جهان توسط نروژی های ساخته می شود، از جی پی اس، رادار، دوربین و حسگرهای متعدد برای مسیریابی استفاده کند. میزان آلایندگی این کشتی صفر خواهد بود و قادر به حمل ۱۰۰ کانتینر کود خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج