۵۷۴۴۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فریم متفاوت از جاسم کرار، زندگی ایده‌آل

جاسم کرار شروع متفاوتی در لیگ برتر داشته است. بازیکنی که مربیان زیادی به واسطه توانایی‌های فنی او تصمیم داشتند با مشکلات حاشیه ای‌اش کنار‌ آمده و وعده داده بودند که از پس مهار او برخواهند آمد و در صد در صد مواقع به وعده‌شان عمل نکردند.

وبسایت نود: جاسم کرار شروع متفاوتی در لیگ برتر داشته است. بازیکنی که مربیان زیادی به واسطه توانایی‌های فنی او تصمیم داشتند با مشکلات حاشیه ای‌اش کنار‌ آمده و وعده داده بودند که از پس مهار او برخواهند آمد و در صد در صد مواقع به وعده‌شان عمل نکردند.

فراز کمالوند‏‏، اولین مربی کرار در ایران بوده. تنها کسی که این وعده را عملی کرد و در اولین سال حضور کرار برای او مشتریان زیادی پیدا کرد. حالا جاسم کرار در آخر خطش در فوتبال ایران که دیگر هیچ مربی ریسک کار کردن با او را قبول نمی‌کند به اول خط رسیده. به اولین مربی‌اش فراز کمالوند. از نظر فنی‏ کرار شروعی فوق العاده ‌ای مقابل استقلال داشت. بازیکنی که هم گل زد و هم بارها خط حمله استقلال را آزار داد و یک توپ هم به تیرک زد و در گرفتن پنالتی هم نقش داشت.

فریم متفاوت از جاسم کرار، زندگی ایده‌آل

این عکس هم نشان از شروع متفاوتی در بعد اخلاقی است. تمام عکس‌ها و فریم‌هایی که پیش از این از کرار به خاطر داریم در حال درگیری با داور است. این که او در یک درگیری نقش میانجی داشته باشد از آن تصویرهایی است که شکارشدنش ارزش زیادی دارد. این شروع خوب فنی و اخلاقی به علاوه فاکتورهای بازی کردن در آبادان می‌تواند ما را به کرار این فصل امیدوار کند. نزدیکی آبادان با شهر محل زندگی کرار که رفت و آمد او نزد خانواده اش را آسان کرده و می تواند مانعی برای بدقولی‌های همیشگی‌اش باشد.

همزبان بودن بیشتر مردم شهر با او که قطعا نقش زیادی در ارتباط بهتر برقرار کردن با دیگران برایش دارد. همچنین اوضاع مالی باشگاه نفت که اگرچه جز متمول ها طبقه بندی نمی‌شود اما از نظر مالی برخلاف همتای تهرانی‌اش کم حاشیه بوده و پرداخت‌های معقول اما به موقعی داشته است. تمام این مسائل در کنار هم می‌تواند به این منجر شود که در نهایت ما یک بازیکن جدید را در لیگ ایران ببینیم. یک بازیکن فنی و کم حاشیه. همان که سال‌ها پیش کمالوند او را به لیگ برتر آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج