۵۷۴۰۹۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

چمران به دنبال تبرئه خودش است

در روزهاي گذشته اعضاي علي البدل شوراي شهر كه از راهيابي به تركيب اصلي شوراي شهر بازمانده اند ، موجي از توصيه و انتقادات را به عملكرد منتخبين شوراي پنجم شهر تهران كه هنوز كارشان شروع نشده است ، آغاز كرده اند .

قانون: در روزهاي گذشته اعضاي علي البدل شوراي شهر كه از راهيابي به تركيب اصلي شوراي شهر بازمانده اند ، موجي از توصيه و انتقادات را به عملكرد منتخبين شوراي پنجم شهر تهران كه هنوز كارشان شروع نشده است ، آغاز كرده اند .

در همين راستا، مهدي چمران كه نقش ليدري جريان اصولگرايي را در سه دوره شوراي شهر بازي مي كرد، دوازده سال موجبات شهردار شدن محمد باقر قاليباف را به‌وجود آورد و نتيجه اين سياست‌زدگي، تهران امروز شد. روز شنبه چمران در گفت و گو با خبرگزاري ميزان مدعي شد كه اعضا در دوره‌هاي قبل شورا هيچ گونه جناح بندي‌هاي سياسي را در تصميم گيري دخالت نمي داده اند .
وي همچنين منتخبان شوراي جديد را توصيه به اين امر كرد كه بدون ملاك هاي جناحي انتخاب و در تصميم گيري‌ها عالمانه عمل كنند . توصيه اي كه با نگاهي به كارنامه شوراي شهر ايشان مي‌توان آن را كمي قابل‌تامل دانست .
آقاي چمران هفته گذشته نيز در جلسه شورا اظهارات مشابهي نسبت به شوراي پنجم داشتند كه جاي سوالات فراواني را براي مردم به‌وجود مي آورد. چمران در گذشته با گروه حامي خود، هر اقدامي را در دستور كار قرار مي‌دادندكه فرد جناح خودشان به كرسي خيابان بهشت تكيه بزند و حال مدعي‌اند كه نبايد نگاه سياسي به شورا داشت! آيا اين ادعا تامل‌برانگيز نيست؟
آيا اين توصيه‌ها به نوعي به معناي برائت از گذشته خودشان در شورا محسوب نمي‌شود؟آيا اين اقدام، سياسي‌كاري براي تحت فشار قراردادن طرف مقابل نيست؟اظهاراتي اين چنيني از جانب چمران در اين برهه به چه معناست؟ بهتر نيست كه آقاي چمران به مسائلي فكر كند كه سبب شد او در انتخابات حتي به‌ عنوان آخرين نفر نيز در شورا قرار نگيرد؟
بهتر نبود كه چنين توصيه هايي را افرادي داشته ‌باشند كه خود سابقه روشني در دوري از سياست‌زدگي داشته باشند؟ كارنامه مديريت شهري جناب چمران و دفاع تمام قد او از شهردار، آقاي قاليباف بحثي طولاني است كه در اين مطلب نمي گنجد اما خوب است كه آقايان قبل از مطرح كردن چنين توصيه‌هاي كارشناسي ، نگاهي به گذشته خودشان كنند.
از آقاي چمران درخواست مي‌شود نسبت به آنچه كه با مديريت كلانشهر تهران در اين سه دوره كرده اند به مردم پاسخگو باشند و اگر منظورشان از فراجناحي تصميم گيري‌كردن ، انتخاب مجدد شهردارهايي همچون آقاي قاليباف است، اين خيال خام را از سر بيرون كنند و مسير ديگري در پيش گيرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      چمران هم باید اخراج شود!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج