۵۷۳۰۴۴
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

تمام آمارهای منفی منصوریان به ضرر استقلال!

سرمربی استقلال با گذشت بیش از یک سال از حضور در این تیم آمار منفی به نام خود ثبت کرده است، آماری که کارنامه او را حسابی زیر سوال برده است.

خبر ورزشی: منصوریان تا بدین جای فعالیتش عملکرد بدی نداشته است، فصل گذشته تیم جوانش را به رده دوم جدول رده بندی رساند و در این فصل هم امیدوار است بتواند نتایج خوبی بگیرد اما آنچه او در این روزها حسابی تحت فشار قرار داده است آمار ضعیف منحصر به فردی است که برای اولین بار درتاریخ باشگاه به ثبت رسانده است. از ثبت سنگین ترین شکست استقلال در تاریخ بازی با تیم های خارجی تا اولین شکست باشگاه در بازی های افتتاحیه همه آمار ضعیفی است که آبی ها آن را به ثبت رسانده است.

1- استقلال برای اولین بار در تاریخ خود موفق به کسب پیروزی در6 هفته ابتدایی نشد. آبی ها با سرمربیگری علیرضا منصوریان تا هفته ششم هیچ پیروزی را تجربه نکرده بود تا هفته بعد از تساوی در دربی آبی ها موفق شوند ذوب آهن را در هفته هفتم شکست بدهند و اولین پیروزی خود را در فصل گذشته جشن بگیرند.

۲- استقلال فصل گذشته در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۶ بر یک از العین شکست خوردند، شکستی که نه تنها سنگین ترین باخت در بازی های لیگ قهرمانان آسیا بلگه بدترین نتیجه این تیم برابر یک تیم خارجی در بازی های دوستانه و رسمی محسوب می شود.

3- منصوریان در همان هفته اول لیگ هفدهم در بازی شب گذشته یک آمار منفی دیگر به نام خود ثبت کرد، استقلال برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر در بای افتتاحیه شکست خورد. این اولین آمار منفی است که منصوریان در هفته اول لیگ هفدهم به نام خود ثبت کند و باید دید آیا این آمار ضعیف ادامه دار خواهد بود یا نه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      وزیر ورزش پرسپولیسی اطرافیانش پرسپولیسی. ساکت وتاج وحسن زاده پرسپولیسی همه بر ضد استقلال ند

    • بدون نام

      ان شاالله ادامه پیدا کنه

    • ارتش کیسه سوراخ کن

      درود بر ششعلی

    • رهگذر

      خخخخخخه داره چپکی رکورد میرنه یکی توجیهش کنه.

    • (مهرشاد)(طوفان سرخ )

      اینکه استقلالیا نمیتونن حتی یک موقعیت هم بسازن تقصیر ما. اینکه شجاعیان کنار بازی میکنه هم تقصیر ما . اینکه خسرو دیگه نمیتونه سانتر کنه هم تقصیر ما . اینکه منصوریان بازیکناشو نمیده به تیم امید وتیم ملی حذف میشه از مسابقات هم تقصیر ما . .عزیزان 3 تا بازیکن نیمکت نشین رو ندادید به تیم امید و فدراسیون محرومشون کرد ولی همه بازیکنای میلیاری شما تو زمین بودن و باختند . حالا این به ما چه . اگه فدراسیون پرسپولیسیه چرا یک قرون کمک نمیکنه به پرسپولیس تا بدهی ژوزه رو صاف کنه اگه فدراسیون پرسپولیسیه چرا همیشه دوروز مونده به بازی ها سایت بلیت فروشی باز میشه در حالی که حالت استاندارد حد عقل 5 روز هستش .
      استقلالیای عزیز باخت های شما به اشخاص یا تیم های دیگر مرتبط نیست

    • mahdi

      اقای توفان سرخ(خخخخخخخ)ازین سه تا بازیکنایی که محروم کردن دوتاشون بازیکنه فیکس استقلال بودن و دقیقا هم استقلالازهمون دو نقطه ضربه خورد دیگه مسائل حاشیه ایشم که رو تیم تاثیر میزاره به کنار

      پاسخ ها

      • محسن

        ای بابا عزیزم ششعلی شما پارسال هم از صنعت باخت یادته نوروزی چیکار کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج