جاباما
۵۷۲۸۹۷
۵۱۶۱
۵۱۶۱
پ

چرا نمی‌توانیم به انتهای رنگین کمان برسیم؟

رنگین کمان یک شی ء فیزیکی ثابت که در آسمان معلق باشد نیست. رنگین کمان چیزی شبیه به توهم بصری (خطای دید) است که بین اشعه ی خورشید، باران و چشمان شما شکل می گیرد. به همین دلیل ...

وبسایت تابناک با تو: رنگین کمان همان قوس رنگین در افق است که در نتیجه ی شکستن نور و جای گرفتن دانه های باران درون آن به وجود می آید. وقتی باران ببارد و خورشید هم نور افشانی کند رنگین کمان دیده می شود.

در آبشارها هم رنگین کمان را می توانیم ببینیم. دیدن رنگین کمان زمانی است که خورشید در پشت چشم ببیننده و در جهت مخالف باشد.

آیا می توانیم به انتهای رنگین کمان برسیم؟!

رنگین کمان یک شی ء فیزیکی ثابت که در آسمان معلق باشد نیست. رنگین کمان چیزی شبیه به توهم بصری (خطای دید) است که بین اشعه ی خورشید، باران و چشمان شما شکل می گیرد. به همین دلیل نمی توانیم به انتهای آن برسیم.

چرا نمی‌توانیم به انتهای رنگین کمان برسیم؟

رنگ های رنگین کمان از میلیون ها قطره ی آب که در زوایای مختلف آسمان قرار گرفته اند تشکیل می شوند. این قطرات، نور خورشید را به رنگ های قابل دیدن تبدیل می کنند.

چرا نمی‌توانیم به انتهای رنگین کمان برسیم؟

وقتی به طرف رنگین کمان حرکت می کنیم زاویه ی خاص آن تغییر می کند. زیرا در همان لحظه که شما در حال حرکت به سوی پایان رنگین کمان هستید میلیون ها قطره ی آب دیگر در زاویه ی دیگری در حال آفرینش رنگین کمان هستند.

چرا نمی‌توانیم به انتهای رنگین کمان برسیم؟

برای دیدن رنگین کمان باید مسافت معینی میان چشمان شما و قطرات باران باشد. رنگین کمان به شرط رعایت فاصله برای ما قابل دیدن است. هر چه به طرف رنگین کمان بروید و خود را به آن نزدیک کنید در واقع از آن دور می شوید. به همین دلیل هرگز نمی توان به پایان رنگین کمان دست پیدا کرد.
چرا نمی‌توانیم به انتهای رنگین کمان برسیم؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج