۵۷۲۵۶۹
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

احتمال شکایت استقلال از فدراسیون فوتبال

باشگاه استقلال مترصد استخدام یک وکیل بین‌المللی برای احقاق حق خود از فدراسیون فوتبال است. این تصمیم بعد از محرومیت سه بازیکن استقلال از سوی کمیته انضباطی گرفته شده است.

خبرآنلاین: باشگاه استقلال مترصد استخدام یک وکیل بین‌المللی برای احقاق حق خود از فدراسیون فوتبال است. این تصمیم بعد از محرومیت سه بازیکن استقلال از سوی کمیته انضباطی گرفته شده است.
پذیرفته نشدن درخواست باشگاه استقلال از کمیته انضباطی و ناپدید شدن نامه ارسالی این باشگاه به سرپرست دبیرکلی فدراسیون و در نتیجه تثبیت محرومیت سه بازیکن ملی پوش امید این تیم که به زعم باشگاه استقلال خارج از قوانین فیفا و AFC است و بر اساس یک آیین نامه داخلی و تصویب نشده می باشد مسئولان باشگاه را بر آن داشت تا با استخدام یک وکیل بین المللی از طریف فیفا و AFC به احقاق حق خود از فدراسیون فوتبال بپردازد.
از دید باشگاه استقلال، محمدرضا ساکت سرپرست دبیرکلی فدراسیون خارج از قوانین فیفا از باشگاه استقلال به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.

چندی پیش بود که فدراسیون فوتبال اعلام کرد امید نورافکن، مجید حسینی و مهدی قائدی سه بازیکن استقلال به دلیل عدم همراهی تیم امید در مسابقات قهرمانی آسیا، محروم بوده و باشگاه استقلال حق استفاده از آنها را در بازی اول خود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      واقعااین جماعت ازجون این فوتبال چی میخوان

    • م ح

      وقتی پرسمولیس 8بازیکن در تیم ملی بزرگ سالان داشت وبرانکو به اینک کیروش بازیکنان پرسپولیس را نا وقت به اردودبرو علی منشور از کیروش دفاع کرد وچون خودش کسی تو تیم ملی نداشت میگفت ما همبشه باید اولویتمون تیم ملی باشه مرگ خوبه برای همستیه علی گچل مردم ایران خیلی با هوش هستند وهر جفنگی مبگید باید اول خودت عمل کنید نه عقط برای دیگران دورویی بسه ویگه دنیا اررش این وودله بازیهارو نداره

    • ع

      اگه شکایت نکنن واقعا بی لیاقتن .
      باید جوابگو طرفدارای باشگاه باشن.
      آخه فامیلیت که ساکته ، پس خفه شو اینقدر بی عتدالتی در حق این باشگاه بزرگ مردمی نکن وگرنه بد میبینی اصفهانی نژادپرست.

    • بدون نام

      ساکت میخواد امسال یه تیم اصفهانی را قهرمان کنه و از الان شروع کرده به زدن تیمها که اولی استقلال بود و بزودی سراغ پرسپولیس هم میره

      پاسخ ها

      • م ح

        داداش اصفهان از همه نطر سواربر تمام استانها کردن ایران به اندازه کل استانها اصفهان را مورد نوجه قرتد میدهد چون هراران ساکت از اصفهان داس این مملکته

    • بدون نام

      آقای ساکت و حسن زاده بدون دلیل قانونی وفقط بمنظور جلوگیری از نتیجه گرفتن استقلال وخوش خدمتی به پرسپولیس این کار راکرده اند ولی باید بدانند هواداران آبی هرگز آنها رانمیبخشند.

    • بدون نام

      وای بحال ساکت و تاج لنگی

    • خطاب ب یک بی سواد

      آقای یا خانم م ح هر وقت طرز صحیح نوشتن اون ۱۰ کلمه اشتباه در متنت رو یاد گرفتی بیا حرف بزن

    • بدون نام

      خوب اگه از اول کارفدراسیون نخواهد تیم استقلال راجریمه کند .از فردا مابقی تیم ها به تیم ملی بازیکن نمیدهند وتیم ملی باید برود سر فلکه کارگر بگیرد براشون بازی کنند .خواهش میکنم متن من رابگذاریند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج