جاباما
۵۷۲۴۷۵
۱۳ نظر
۵۰۰۹
۱۳ نظر
۵۰۰۹
پ

صدا و سیما فراجناحی شد!

فرزین پور محبی در خبرآنلاین نوشت: در راستای موسم چینش کابینه دولت نمردیم و دیدیم که رسانه ملی بالاخره از انکوباتور رشد و بالندگی درآمد و به شکل جدیدی متولد شد. یعنی شد یک فراجناحی تمام قد!

فرزین پور محبی در خبرآنلاین نوشت: در راستای موسم چینش کابینه دولت نمردیم و دیدیم که رسانه ملی بالاخره از انکوباتور رشد و بالندگی درآمد و به شکل جدیدی متولد شد. یعنی شد یک فراجناحی تمام قد!
بعبارتی؛ نه قرار است اخبارش یک سویه باشد، نه در انتخابات، طرفدار کیس خاصی باشد و نه از برنامه های پرطرفدارش(البته کل شبکه هایش را جمع کنید بیشتر از دو سه برنامه پرطرفدار- آنهم کپی شده- ندارد) در جهت کوبیدن جناح خاصی استفاده کند. واقعا چقدر زندگی هیجان انگیز و زیباست.

صدا و سیمایی که معمولا نشان می داد یار دوازدهم تیم های ورزشی و یار دوم جناح های ارزشی است، این روزها فقط و فقط نگران سهم خواهی و یار کشی است!

راستش را بخواهید من احساس می کنم اتاق فکر تلویزیون باید از موزه افسانه ای دورهمی هم ، دیدنی تر باشد چون هر چه در آنجا فکر می کنند به هر چیزی شبیه است به جز فکر بکر! یعنی هر چه می خواهند فکورانه و به شکل غیر مستقیم وارد مقوله ای بشوند خود مقوله به شکل مستقیم می رود تو چشم و چال آدم. آرزویشان رونالدینیو شدن است که به یک طرف نگاه کنند و به سمت دیگری شوت بزنند اما متاسفانه استاد اسدی هم نشدند که حداقل به خودشان گل بزند.

حال بگذارید مثالی بزنیم و در این موسم چیدن کابینه دولت دوازدهم، نگاهی داشته باشیم به برنامه ای که آیتم هایش کاملا تصادفی کنار هم چیده شده اند:

آیتم اول: پخش چند مصاحبه از رسانه غیر ملی انگلیس (بی بی سی) که می گوید کابینه دولت آتی حتما حتما باید جناحی باشد!

آیتم دوم: پخش یک گزارش ظاهرا مردمی (از نوع خودجوش) که مصاحبه شوندگان بشدت و با تعصب خاصی معتقدند که الا بلا کابینه باید شایسته سالار باشد و نه جناحی!

آیتم سوم: پخش چند شعر از یک شب شعر طنز(باز هم خودجوش) که در آن شاعران بسیار متعهد از سوتی های یک جناح خاص که چه عرض کنیم از سوتی های پسران یک جناح خاص سروده های با نمکی می سرایند . مثلا : با موضوع خیلی بامزه داشتن ژن خوب

آیتم چهارم: پخش سخنرانی و تکذیبه یکی از سران نظام و گلایه وی از تیتر یک روزنامه که البته در آن سخنرانی، مسئول محترم حفظ امانت کرده و نام آن روزنامه را نمی برد اما صدا و سیما با بذل و بخشش فراوان نام روزنامه و تیترش را نشان می دهد که مبادا شبهه ای ایجاد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      صداسیما میلی

    • بدون نام

      تقسیم جامعه به 4%و96%از طرف قالیباف درمورد صدا وسیما صدق میکنه٬ صداوسیما نمایندگی همون چهار درصد رو داره واکثریت جامعه به مطالب پخش شده اهمیت نمیدهند٪٪٪٪

    • بدون نام

      چه دل پری داشته نویسنده این مقاله

    • رضا ماندگار

      صداوسیما خودرا‌ رسانه ملی‌میخواند‌ از‌بودجه عمومی که همان پول‌ مردم است بهره می برد که بجا ی رساندن صدای مردم ومشکلات مردم وکودک کشی های مردم فقط از کم شدن محبوبیت‌ این وان وتظاهرات درکشور های دیگر صحبت میکند دولت باید انرا رسانه ملی نپذیرد واز بودجه نیز اعتباری تخصیص ندهد

      پاسخ ها

      • بهزاد

        درود بر آقای رضا ماندگار بسیار عالی ومحکم گفتید.

    • بدون نام

      صداوسیمای میلی بیست سال است که ازجاده یکطرفه میرود...

    • بدون نام

      صدای سیمای ما نیست صدای سیمای خودشان است

    • علی محمد رنجبر

      کسی به اخبار صدا و سیما گوش نمیدهد

    • بهلول

      رسانه ملی لطفا از دزدی آقازادها یا از ژن برترها یا از به آفتابه گرفتن برجام آقایان توسط آمریکایا از انتقاد از رسانه های انگلیسی ها حرفی نزنید زیرا به خیلیها بر میخرد !!!!آخر همین اهالی بی بی سی خدمات زیادی به بزرگوارها کرده است .! ودل ندارند کسی علیه او حرفی بزند!!!!

    • علی

      مدیر محترم سازمان صدا وسیما لطفا برای رضای خاطر آقان مقداری از ترس و وحراس از آمریکا سخن بگویید!!!!چرا مثلا از دزدی وغارت بیت المال صحبت میکنید.لذا طبق فرموده بعضی از دوستان بودجه شما باید قطع شود !!!

    • علیرضا

      ساختار غلط است !!!!

    • بدون نام

      ما قبلا فقط اخبار ورزشی میدیدیم که الان به لطف شبکه مجازی به همون هم نیاز نیاز نداریم، بذار چند نفری دور هم خوش باشن

    • بدون نام

      واقعا ديگه صدا و سیمای ایران به خصوص اخبار 20:30 حال به هم زنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج