جاباما
۵۷۲۰۲۰
۵۰۳۸
۵۰۳۸
پ

تاریخ اکران فیلم «زن شگفت‌انگیز ۲»

سه‌شنبه عصر از طرف شرکت برادران وارنر خبر رسمی درباره فیلم Wonder Woman ۲ «زن شگفت‌انگیز ۲» منتشر شد؛ و پس از آن طی یک خبر رسمی اعلام شد که، گال گادوت برای بازی در ادامه‌ی فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» بازخواهد گشت.

وب سایت سینما گیمفا: سه‌شنبه عصر از طرف شرکت برادران وارنر خبر رسمی درباره فیلم Wonder Woman ۲ «زن شگفت‌انگیز ۲» منتشر شد؛ و پس از آن طی یک خبر رسمی اعلام شد که، گال گادوت برای بازی در ادامه‌ی فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» بازخواهد گشت.

فیلم Wonder Woman ۲ به تازگی از طرف شرکت برادران وارنر تاریخ برای انتشار دریافت کرده است. Wonder Woman ۲، که ادامه‌ی فیلم امسال این ابرقهرمان است، قرار است در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ ( برابر با ۲۲ آذر ۹۸) بر روی پرده سینما برود. در طی گفت‌وگو با کارگردان فیلم Wonder Woman یعنی پتی جنکینز (Patty Jenkins) درباره بازگشتی که قرار است رخ دهد، او به طور رسمی اعلام نکرد که بر روی این پروژه کار خواهد کرد.
تاریخ اکران فیلم «زن شگفت‌انگیز 2»

گادوت در ماه نوامبر امسال نیز قرار است تا در نقش دایانا پرینس (Diana Prince) در فیلم Justice League «لیگ عدالت» در کنار بازیگرانی مثل، بن افلک (Ben Affleck) در نقش بتمن (Batman)، جیسون موموآ (Jason Momoa) در نقش آکوآمن (Aquaman)، ازرا میلر (Ezra Miller) در نقش فلش (The Flash) و ری فیشر (Ray Fisher) در نقش سایبرگ (Cyborg) به عنوان گروه رویایی DC، نقش آفرینی کند.

فیلم Wonder Woman در باکس آفیس آمریکای شمالی، بهترین موقعیت را در بین تمام فیلم‌های ابرقهرمانی در طی بیش از ۱۵ سال گذشته کسب کرده است. این فیلم تا به امروز بیش از ۳۸۹ میلیون دلار در باکس آفیس داخلی جمع‌آوری کرده است و در آخر هفته، از فیلم Guardians of the Galaxy Vol.۲ «نگهبانان کهکشان قسمت دوم» گذر کرد.

تاکنون، فیلم Wonder Woman ۲ تنها فیلمی است که تعیین شده در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ منتشر شود. یک هفته قبل از این اعلام، شرکت برادران وارنر برای تعدادی از فیلم‌های خود که در ابهام بودند، تاریخ انتشار معین کرد. این اعلان شامل یک فیلم بدون عنوان DC نیز می‌شد که قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ منتشر شود.

فیلم Wonder Woman ۲ نیز مانند فیلم‌های Justice League «لیگ عدالت» و Aquaman «آکوآمن» (که در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ بر روی پرده سینما خواهد رفت) در بخش فیلم‌هایی از DC قرار گرفت که زمان مشخص برای انتشار دریافت کرده‌اند. ولی در آخر هفته در کمیک-کان سن دیگو، برادران وارنر برای فیلم‌های تعیین شده‌ی آینده خود تبلیغات کردند که شامل فیلم‌های Shazam! «شزم»، فیلم شخصیت فلش (The Flash) به نام Flashpoint، فیلم The Batman «بتمن»، Batgirl «بت‌گرل»، Justice League Dark «لیگ عدالت تاریک»، Green Lantern Corps «سپاه فانوس سبز» و Suicide Squad ۲ «جوخه انتحار ۲» می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج