جاباما
۵۷۱۵۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

جزییات دستگیری یک مواد فروش در مجیدیه

رئیس کلانتری۱۹۰ مجیدیه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۵ کیلوگرم انواع موادمخدر از یک موادفروش خبرداد.

خبرگزاری مهر: رئیس کلانتری۱۹۰ مجیدیه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۵ کیلوگرم انواع موادمخدر از یک موادفروش خبرداد.

سرهنگ علی نعمتی اظهار داشت: عوامل تجسس این یگان در اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر متوجه شدند فردی به هویت جمال اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کند.

وی افزود: با هماهنگی مرجع قضایی و اخذ حکم ورود و بازرسی منزل از داخل منزل متهم پنج کیلو و ۳۹۰ گرم مواد مخدر شامل دو کیلو و ۵۳۰ گرم تریاک با لفافه و یک کیلو و ۲۳۰ گرم حشیش با لفافه و یک کیلو و ۶۳۰ گرم مواد مخدر گراس با لفافه کشف شد.

سرهنگ نعمتی بیان داشت: از متهم دو عدد ضبط سرقتی خودرو نیز کشف و متهم به همراه موادمخدر و اموال کشف شده تحویل مرجع قضایی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیچاره

      شرا به داد ژوونا نمیرشین؟؟ خب معتاد نشیم شیکار کنیم باباااا . نه کار نه شغل نه پول نه شرمایه نه امید نه انگیژه . بریم بمیریم خوبه؟

      پاسخ ها

      • ایلام.98

        داداچ این پولدارایی که مواد میزنن مشکلشون چیه؟بیکاری؟فقر،نداری؟یارو بیکاره بعد روزی چهل تومن گل پنجاه هروئین مصرفشه.گرایش به مصرف مواد مخدر ریشه دریه بیماری داری.ربطی ب شغل،نژاد،جنسیت نداره

    • ali

      پدرنیامرزجنسش جوربوده

    • بدون نام

      گیرم این یکیو گرفتین،بقیه رو چکار می کنید. تهران و غیر
      تهران نداره،تو هر گوشه این مملکت کمتر از ده دقیقه میشه
      انواع موادو پیدا کرد. برید ی فکر اساسی کنید.

    • یاس

      یه مواد فروش تو مجیدیه گرفتن رسانه ای کردن اونوقت تو شوش و مولوی جلو چشم مردم مواد میفروشن کسی کاری بهشون نداره یعنی تبعیض تا چه حد تورو خدا به فکر مردم این مناطق هم باشید

    • محسن

      یعنی طرف برا خودش یه پا فروشگاه زنجیره ای بوده

      پاسخ ها

      • سیدعلی اکبر

        بعضی از این نظریه دهندها نمیدونم کجا زندگی میکردن تا حالا که اینجوری نظر میدن چه در مورد مواد مخدر و جرمهای دیگه فکر میکنند فقط در مملکت ما این یحرانهای اجتماعی وجود داره بقول معروف یک کلاغ را چهل کلاغ میکنند بشگلی مینویسند و نظر میدند که هرکی ند ونه فکر میکنه فقط مملکت ما مشگل داره لازم بدونند اگه مشگلات و حوادث اینچنینی را در جراید بنویسند اونوقت که بقضاوت باید نشست ابعد متوجه خواهند شد که نه واقعا مملکت ما با داشتن امنیت از بهترین کشورهای جهان بحساب میاد و همینطورهم هست وباید شگر نعمت کنیم وروزی صدهزاربار باید بدرگاه خداوند قادر این امنیت را شگرگزار باشیم . و در پایان از این دوستانهم خواهش دارم اینجوری قلم فرسایی نکن که گناهشان کمتر از این مجرم ها نیست چون در اذان عمومی این نظریه پردازیها باعث افسردگی و ناراحتی روحی بعضیا میشه و گناهش هم بحساب افرادی که دامن میزنند به اینگونه حوادث و موقعیت مملکت را تشج وار جلوه میدن .یاعلی مدد


        اونور ابیها یا همین کشورهای همسایه را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج