۵۷۰۵۸۲
۲۵ نظر
۵۰۰۰
۲۵ نظر
۵۰۰۰
پ

واریز اشتباه ۴ میلیارد تومان پول به حساب پیمانکار

دادستان عمومی و انقلاب کرج ماجرای چهار میلیارد تومان مبلغ واریزی اشتباه یک بانک به حساب یک پیمانکار شهرداری و پیگیری‌ها برای بازگشت این پول را تشریح کرد.

خبرگزاری ایلنا: دادستان عمومی و انقلاب کرج ماجرای چهار میلیارد تومان مبلغ واریزی اشتباه یک بانک به حساب یک پیمانکار شهرداری و پیگیری‌ها برای بازگشت این پول را تشریح کرد.

دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: در تاریخ ۲۵ اسفندماه سال گذشته مبلغ چهار میلیارد تومان از باب مطالبات یکی از پیمانکاران شهرداری کرج به اشتباه به حساب یک پیمانکار دیگر واریز شده است.

حاجی رضا شاکرمی گفت: این پیمانکار جزو پیمانکاران جزء بوده و پس از اطلاع از واریز چنین مبلغی به قید فوریت پول را از حساب خود خارج و حسابش را خالی کرده است.

او افزود: پس از اعلام موضوع از سوی بانک شهر، طرح شکایت و کشف موضوع، از طریق ترفندهای مختلف فردی که پول به اشتباه به حسابش واریز شده بود شناسایی و به همراه سه نفر دیگر دستگیر شده اما از استرداد پول‌ها خودداری کرده و روانه زندان شده است.

به گفته دادستان کرج طبق اطلاعات به دست آمده، این فرد قبل از دستگیری همسر و مادر خود را به کانادا فرستاده و خود نیز قصد خروج از کشور را داشته است.

دادستان کرج تاکید کرد: تلاش برای اخذ وجوه واریزی ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید

      خداییش دمش گرم

      پاسخ ها

      • حسن

        پولا هوتوتو

    • بدون نام

      چشمتان روشن

    • بدون نام

      مرتیکه حروم خور از اون سوفر های شهرداری و یا راننده های تاکسی یاد بگیر.دنبال چندر قاز نون بخور نمیر هستن ولی یک دفعه به اندازه صدسال که بخورن پول,طلا.و.... پیدا میکنن و در به در دنبال صاحبش میگردن. ولی توی پیمانکار حق زن و بچه چند هزار نفر رو که زیر دست اون پیمانکار بوده رو برداشتی و الفرار.اینم که اختلاس نشد اشتباه شد تو هم که خیلی پست و بی ملاحضه!!!! حرومت باشه و از گلوی زن و بچه ات پایین نره!!

      پاسخ ها

      • حسن

        سلام
        قبل از اینکه قضاوت سریع انجام دهیم بهتر است خبر رسیده را از زوایای دیگر مورد بررسی قرار دهیم و احتمال خیلی چیزهای دیگر را پشت ماجرا بدهیم. این باعث میشه کمتر زود عصبانی بشیم و به خودمان فشار بیاوریم. در کل فرمایش شما صحیح است و هر انسانی وقتی مالی را که از آن خودش نیست پیدا میکند یا به اشتباه به او میدهند نباید استفاده نماید اما این طور موارد مانند خبر فوق ممکنه کمی پیچیده تر باشد.
        موفق باشید

    • وحید

      دوست ۱۴:۳۵ خبر رو با دقت بخون . این پول حق من و تو و همه ما ایرانیاست. چرا حرومش باشه نوش جونش

    • بدون نام

      با چهار میلیارد فرار کرد

      پاسخ ها

      • ابرام ،ر

        احتمالا مسیله 4میلیارد ی که عنوان شده ،تا اندازه ای میشه گفت ،این مبلغ اشتباه نبوده شاید برنامه ریزی شده بوده ،خدایا خودت ببخش ،این آقا چطور خانواده اش را کانادا فرستاده و همین موقع این مبلغ اشتباه بخشایش واریز میشه و حسابش را تخلیه میکند،و خودش هم آماده فرار بوده،این مسیله با عقل جور نمیاد ،که اشتباه در کار باشد،قوه قضاییه شدیدا پیگیری،کند،،،،این خط و این نشان

    • مهدئ

      نوش جانش من که راضیم

    • بدون نام

      پاسخ مهدی گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده

    • رضا

      حتما اصل قضیه چیز دیگری است و تمام قصه گفته نشده چون برای واریز پول به حساب پیمانکار از سد امضا های مختلف باید بگذرد و این مبلغ پول را پیمانکار اصلی هم نمیتواند بدون راضی کردن صاحبان امضای اصلی و ذی نفوذ دریافت نماید. نیاز به مستر پوآرو برای کشف ماجراست.

    • بدون نام

      حتمااقوام بابک زنجانی بوده که اینجورپولهاراحت زیرمیره

    • amir

      قشنگ یاد یه ایه از قرات افتادم که فکر کنم اینطور بود : و خدا بعضی از شما را فقیر و بعضی دیگر را ثروتمنئ میکند و خداوند بشیتر از شما بر حال شما اگاه هست

    • فرز اد

      برو پولا را حالش ببر خدا داده از راه غیب این اقا هیچ فعل مجرمانه انجام نداده است

    • بدون نام

      خخخ عجب طمعی داشته..ادم زرنگ به این میگه ولی چی فایده گیر افتاد

    • بدون نام

      عجب زبلی بوده دوستمون. یکم سرعتت رو بالاتر برده بودی. خودتم در رفته بودی و با خاوری یه جا میشدی

    • بدون نام

      ماتوشهرداری منطقه یک هنوز عیدی هامون رونگرفتیم چی شده شانسی پول بحسابش واریز شده واقعا

    • علی کرمانشاه

      امکان ندارد چون به محض واریز پول به حساب اشتباهی و یابه هر صورت دیگر حساب تحویلدار با معاونت مالی بانک نمیخواند و با نگاه کردن به صفحه مانیتور شعبه کاملا مشخص میشود کجا نشسته آن هم مبلغی به این درشتی که به چشم کور هم میآید فورا پول از حساب اصلاح میشود و اگر فرد هم جابجا کند که اصلا امکان ندارد این مبلغ بوسیله صاحب حساب جابجا شود آنهم در شعبه دیگر بالای ده میلیون تومان جابجایی باید فرم پولشویی صادر و توسط شرکت واریز کننده تایئد و مهر شود از اینها هم بگذرید این پول در هر بانکی که انتقال شده توسط شعبه بلوکه میشود و احدی نمی تواند آن را آزاد کند مگر با صدور مجوز شعبه اول که این سوتی را حال داده قطعا دست رئیس و معاون شعبه در کار بوده پایان وقت اداری اگر حطاب صندوقها با حسابدار شعبه نخواند و یک ریال کم باشد اینقدر می مانند تا آن را پیدا و اصلاح کنند گاهی ممکن است ساعتها طول بکشد ولط باید پیدا شود .حالا این بابا زن و بچه را فرستاده خارج و خودش هم میخواسته بره که دستگیر شده این کار ویزا و بلبط اگر مانع خروج نداشته باشی بیش از یک ماه طول میکشد پس این مدت بانک چکار کرده با حساب نخوانده اش .این عمل مجرمانه و دست پرسنل بانک در آن است.

    • محسن

      آخ جووون کاشکی مام از این شانسا داشتیم

    • یوسف

      اینم از اون حرفا است عزیز من شما مردم رو چی فرض کردین شهردادری اونم واریز اشتباهی، اولا از شهرداری پول گرفتن از محالاته دوماً پرداختی های دولتی بخاطر ثبت اسنادی توسط چک پرداخت میشوند. سیوماً مگر بالای سر مردم شما چیزی می بینید که ما نمی بینیم خدا روزیتونو جای دیگه ای بده راستی اگر می گفتند این واریزی بخاطر رنگ بد دیوارهای بانک انجام شده قابل توجیح تر بود تا واریز اشتباهی

    • بدون نام

      نمى شه از اين اشتباه براى حساب من بشه

    • هههه خخخخخ

      دعا بفرمایید برای همه انشالله یک راهی برای همه باز بشه بریم کانادا و جزایر کاراییب بر سر یم سفره با بعضی دوستان اقا زاده ماه هم سر سفرشون محشور بشیم انشالله ....البته سفره سواحل ازاد کاراییب و پونتا کانا

    • بدون نام

      . خیلی ها که کامنت گذاشته اند از زرنگی و شانس و... طرف حرف زده اند. هر کس خودش را اصلاح کند جامعه اصلاح می شود. نباید قلاب بگیریم یک دزد برود بالا باید کمک کنیم حق به صاحبان حق برسد.

    • بدون نام

      از همین کامنتا که گذاشته شده میشه فهمید مردم ما چقدر منتظرن یه فرصت حروم گیرشون بیاد و فلنگ رو ببندن و اسمشو بذارن زرنگی.
      خدا به داد این ملت برسه که با سرعت نور دارن میرن ته چاه بی اخلاقی...

    • بدون نام

      حالا این نخوره ، یکی دیگه می خوره
      مگه فرقی هم میکنه که پول رو برگردونه
      بعضی ها ژنشون خوبه ، بعضی ها هم شانسشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج