۵۶۹۶۵۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مهاجری: ما پدیده هستیم، نه تیم دوم پرسپولیس!

نشست خبری باشگاه پدیده با حضور مدیر‌عامل،عضو هیات مدیره، سرمربی و مدیر تیم فوتبال پدیده برگزار شد.

خبرگزاری فارس: حمیدرضا کریمویی، گرجی‌نیا، رضا مهاجری و سرآسیایی مدیرعامل،عضو هیات مدیره،سرمربی و مدیر تیم فوتبال پدیده خراسان در نشست خبری که در هتل پردیسان مشهد ترتیب داده شده بود حضور پیدا کرده و پاسخگوی سوالات نمایندگان رسانه‌ها شدند.

کریمویی:پدیده نگاهی آسیایی دارد و به دنبال شخصیت سازی است

حمیدرضا کریمویی، مدیرعامل باشگاه پدیده در ابتدای نشست خبری پیش از آغاز فصل هفدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:برای ارائه برنامه‌های باشگاه در فصل آتی اینجا هستیم. امیدواریم بتوانیم هماهنگی خوبی با اصحاب رسانه داشته‌باشیم تا فصلی زیبا را تجربه کنیم. فوتبال مشهد مدت‌ها است که از نبود تیمی خوب زجر می‌کشد. در بخش ورزش، نتوانسته‌ایم آن چیزی که در خور شهر مشهد است را به دست آوریم.امیدواریم با مشارکتی خوب شاهد رقم خوردن فصلی شیرین باشیم.

وی در خصوص تغییراتی که در حوزه رسانه‌ای باشگاه پدیده ایجاد شده، گفت: طاری‌بخش یکی از نعمات در حوزه رسانه استان است و از وی ممنونیم که چنین خوب در حوزه رسانه مسائل را مدیریت کرد. می‌دانیم که وی باری سخت را بر دوش کشید و از وی ممنونیم. ایجاد تغییرات در برخی قسمت‌ها به دلیل این بود که نگاه و سیاست‌گذاری تغییر کرد. مسائل پدیده در سال‌های گذشته تحت تاثیر اتفاقات بیرونی بود‌. بایستی به واسطه کاهش هرچه بیشتر حواشی، اخبار با ظرافتی خاص منتشر می‌شد. تغییراتی که در حوزه رسانه‌ای نیز صورت گرفته برای نگاهی دیگر است و از تمامی اصحاب رسانه می‌خواهیم که در این راه ما را کمک کنند.

مدیرعامل باشگاه پدیده در ادامه تاکید کرد:در بحث مالی، یکی از مباحثی که در باشگاه پدیده پیگیری کردیم ایجاد زیرساخت در حوزه‌های مختلف بوده‌است. برای باشگاهی که نگاهش حرفه‌ای است، شناسایی منابع مالی قابل اتکا امری مهم است و ما در این بخش تلاش کردیم تا موفق باشیم. یکی از مهمترین مباحث در دنیا، کانون هواداران است،در سال‌های گذشته در باشگاه‌های لیگ برتری شاهد اتکای تیم‌ها به این مسائل بودیم و پرسپولیس، استقلال و ... توانستند در این حوزه موفق باشند.

وی افزود: قراردادی بین موسسه کوثر و باشگاه پدیده بسته‌ شد تا با صدور کارت هواداری اتفاقی نیک در این زمینه رخ دهد. اینکه باشگاه خودکفا باشد، هدفی بزرگ است اما اینکه بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم امری مهم و شدنی است.

کریمویی خاطرنشان کرد:پدیده نگاهی آسیایی برای کسب رتبه مناسب در جدول دارد، در همین رابطه هم موسسه کوثر ورود پیدا کرد و نگاهی جدی به مساله کانون هواداران داریم. البته نگاه ما به سایر آیتم‌ها نیز خواهدبود و کسب درآمدهای جانبی را در نظر داریم. در مباحث مختلف، طرح موضوع خواهیم‌ داشت.

وی در خصوص شورای جدید مشهد گفت: با دوستانی از شورا مذاکراتی داشته‌ام و برنامه‌های بسیار خوبی را گویا در دست بررسی و اجرا دارند که قطعا می‌تواند به رشد زیرساخت‌های ورزشی کمک کند. در کلانشهرها شهرداری‌ها هستند که برای زیرساخت‌ها اقدام و تلاش می‌کنند.

وی افزود: توقع ما به عنوان یک شهروند و باشگاهی که در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده، از شورای شهر و شهرداری همراهی در بحث زیرساخت‌هاست.

مدیرعامل باشگاه پدیده در خصوص اسپانسرینگ موسسه کوثر در باشگاه پدیده گفت: نیاز به فرهنگ‌سازی در این بخش داریم‌. از اصحاب رسانه توقع داریم که در این حوزه ما را یاری کند.

کریمویی ادامه داد: نگاهمان را باید در بحث هواداری تغییر دهیم. در قالب سامانه ۳۰۹۰ نوعی نگاه به بحث هواداری وجود دارد، اما نگاه ما این است که به دنبال مزیت‌هایی برای مخاطبان و هواداران خود هستیم. برای مثال استفاده از تسهیلات خاص، تخفیف‌ها و مزایا و ... در این پکیج تعریف می‌شود.

وی افزود: برای باشگاهی مثل پدیده شاید سال‌ها زمان ببرد تا به باشگاه‌های معتبر امروز برسد اما نگاه ما علاوه بر هواداران، به مشتریان و استفاده از مزایا کارت‌های هواداری هم هست.

وی خاطرنشان کرد: گروه پدیده نیازی به بحث ورود سرمایه ندارد، مزیت‌هایی خاص برای مخاطبین ایجاد می‌کنیم و عملا افرادی که در حوزه هواداری قرار می‌گیرند از مزایایی بهره‌مند می‌شوند که جذابیت‌های خاص خود را دارد. ایجاد گردش مالی مناسب توسط کارت هواداری، قطعا منافعی را برای ما ایجاد می‌کند.

مهاجری: ما پدیده هستیم، نه تیم دوم پرسپولیس!

کریمویی گفت: امیدوارم امسال به دنبال حاشیه نباشیم، این نگاه سبب می‌شود تا در آینده به موفقیت برسیم. ساختار باشگاه پدیده یک ساختار حرفه‌ای است و جایگاه افراد را به زودی معرفی خواهیم‌کرد.

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان ادامه داد: یکی از مطالبات جدی ما بازی کردن در ورزشگاه امام رضا است، به دنبال این موضوع هستیم و جلسات خوب و متعددی هم داشته‌ایم. تنها تیمی هستیم که در این ورزشگاه تاکنون تمرین داشته‌ایم.

کریمویی گفت: امسال را سالی برای حرکت روبه رشد و موفق پدیده می‌بینیم. برخی باشگاه‌ها مثل ذوب، تراکتور، سپاهان و ... را به عنوان تیمی که قرار است بیفتند را نمی‌بینید. پدیده امسال به دنبال شخصیت‌سازی برای خود در لیگ برتر است. امیدواریم بتوانیم امسال کاری کنیم که برای سال‌های آتی بسترسازی مناسبی برای باشگاه پدیده صورت گیرد.

مهاجری:اگر رتبه فصل قبل را می‌دانستم همان ابتدا با پدیده قطع همکاری می‌کردم

محمدرضا مهاجری، سرمربی باشگاه پدیده نیز در این نشست اظهار داشت:خوشحالم که خداوند این توفیق را داد تا سالی دیگر در کنار مردم مشهد باشیم. روزهای سختی در پیش داریم که امیدواریم با نقد منصفانه و راهگشای اصحاب رسانه این سختی‌ها را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: خوشحالی من از این بابت برای لیگ هفدهم مضاعف شده که می‌توانیم اسپانسری خوب را از روز نخست لیگ امسال در کنار خود داشته‌باشیم‌.

مهاجری افزود: به 70 الی 75 درصد آمادگی رسیده‌ایم و امیدواریم تا دیدار هفته نخست در لیگ برتر، به آمادگی 80 الی 85 درصد برسیم. روز گذشته هم دیداری خوب مقابل برق نوین شیراز برگزار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در پاسخ به حواشی و شرایط خاص فصل گذشته تصریح کرد: ثبات مدیریت در کسب نتیجه بسیار تاثیرگذار است. متاسفانه فصل قبل حواشی ریز و درشتی داشتیم، اما برای لیگ هفدهم سعی کردیم با همفکری کادرفنی بازیکنانی را جذب کنیم که به کار تیم بیایند.

وی همچنین در خصوص نقل و انتقالات تیمش در تابستان 96 افزود: 6 بازیکن در بخش بزرگسال و 6 بازیکن در رده سنی پایه‌ها به تیم اضافه شدند. به دنبال جایگاهی والا در فوتبال ایرانیم، اما می‌دانیم که شرایط خوبی بر فوتبال خراسان حاکم نیست.

وی افزود: برای مثال روز گذشته دیداری دوستانه برگزار کردیم ولی تا ظهر نمی‌دانستیم که قرار است این دیدار در کدام زمین برگزار شود!

مهاجری تاکید کرد: بستر سخت‌افزاری نیاز به دو سه سال زمان دارد، هیات‌مدیره جدید تنها 6 ماه است که روی کار آمده و برای حل مشکلات سخت‌افزاری زمان بیشتری نیاز است‌.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در خصوص ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: قطعا هزینه هنگفتی برای ساخت این ورزشگاه صرف شده و پیش از اینکه ساخته‌شود، بررسی شده که در کجای شهر و با چه شرایطی احداث شود، حالا نمی‌دانم چرا در بحث استفاده از این ورزشگاه این مشکلات پیش می‌آید؟ امیدوارم که در نهایت شاهد همکاری تمامی ارگان‌ها در خراسان باشیم تا به نتایج خوبی دست یابیم.

مهاجری خاطرنشان کرد: فوتبال بدی را ارائه نکرده‌ایم اما کاستی‌هایی داشتیم که سبب شد تا نتوانیم در فصل قبل به نتایج خوبی دست نیابیم‌. امیدوارم کالبدشکافی ابتدای فصل جواب داده‌باشد و بتوانیم با بازیکنانی که خریده‌ایم، به حل آن مشکلات برسیم. کار سختی در برابر تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، تراکتور، سپاهان، ذوب و ... داریم اما نشدنی نیست. امیدوارم بتوانیم امسال سورپرایز لیگ برتر باشیم.

وی همچنین در خصوص اردوی تیمش در ترکیه گفت: اردوی خیلی خوبی داشتیم و دیدارهای تدارکاتی بسیار خوبی نیز برگزار کردیم، بازی با تیم ملی زیر ۲۳ سال عمان، گسترش و آدانا اسپور اتفاقی خوب بود و باید از مجتبی سرآسیایی که زحمات فراوانی کشید تشکر کنم. از هیات مدیره و مدیرعامل نیز ممنونم.

سرمربی پدیده در ادامه گفت: هنوز به یکی دو بازیکن دیگر در پست‌های مختلف نیاز داریم، سوبا با مصدومیت از ناحیه زانو مواجه است، مشکلی با جذب بازیکن خارجی نداریم اما باید بازیکنی باشد که یک سر و گردن از بازیکنان ما بالاتر باشد.

مهاجری در خصوص حضور تقوی در کادرفنی پدیده گفت: نیاز به نیرویی داشتیم که به علم روز تمرین آشنا باشد‌. سال گذشته آرمن گل‌بوداغیان را جذب کردیم که به واسطه مشکلات خانوادگی جدا شد، ارتباطم در این دو ساله با تقوی زیاد بود و حتی در برخی از مسابقات با هم تبادل افکار داشتیم‌. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که از علم وی به صورت حضوری استفاده کنیم.

وی افزود:بازیکنان جوانی هم در کنار بازیکنان باتجربه‌ای مثل گردان، خلعتبری، قاضی و ... جذب کرده‌ایم که قطعا کمک‌حال ما خواهندبود. ضعیف‌ترین نتیجه دوران فوتبالم، چه در دوران دستیاری و چه در دوران سرمربی‌گری، رتبه فصل گذشته بود که به اعتقاد من ضعیف‌ترین رتبه دوران کاری‌ام بود. اگر می‌دانستم به چنین رتبه‌ای قرار است دست یابیم، همان ابتدای لیگ شانزدهم با پدیده قطع همکاری می‌کردم. البته اتفاقاتی هم می‌افتد که دست ما نیست. باید لابی‌های قوی در فدراسیون داشته باشیم که حق‌مان ضایع نشود!

مهاجری در خصوص اینکه گفته می‌شود با حضور بازیکنان سابق پرسپولیس در تیم پدیده از این تیم به عنوان پرسپولیس دوم یاد می‌شود گفت: اینطور نیست، ما پدیده هستیم و امیدواریم با نتایجی قوی به رتبه‌ای خوب دست یابیم تا به عنوان پدیده از ما یاد شود.

سرآسیایی:از حق باشگاه در مورد احمدی کوتاه نمی‌آییم

مجتبی سرآسیایی، مدیر تیم پدیده در این نشست گفت: اصحاب رسانه در تمامی روزهای شاد و تلخ این سال‌ها در کنار ما بوده‌اند و امیدواریم امسال که بیش از همیشه به کمک آنها نیاز داریم، در کنار ما باشند.سعی کرده‌ایم امسال تیمی قدرتمند داشته‌باشیم و نتایجی خوب را رقم بزنیم.

وی در خصوص کشمکش میان پدیده و سیاه جامگان بر سر مصطفی احمدی گفت: در خصوص تیم همشهری همیشه سعی کرده‌ایم ارتباط خوب را داشته‌باشیم اما یک سری مسایل، بحث حرفه‌ای است. مهاجری لیستی به باشگاه ارائه می‌کند و باشگاه به دنبال جذب بازیکنانی است که سرمربی خواسته‌است. در این راه متاسفانه نادیده گرفتن اصول حرفه‌ای سبب می‌شود که باشگاه دچار مشکلاتی شود. کریمویی به عنوان مدیرعامل باشگاه هم تاکید کرد در راهی که برای باشگاه ضرری باشد کوتاه نمی‌آییم. در این قضیه هم در بحث حرفه‌ای پیگیر هستیم و باشگاه از مصطفی احمدی،به خاطر عدم رعایت موازین حرفه‌ای و اخلاقی شکایت کرده و کمیته انضباطی در این خصوص باید تصمیم‌گیری کند. هرچه کمیته انضباطی تصمیم کند، ما تابع خواهیم‌بود.

سرآسیایی در خصوص بدهی‌های باشگاه پدیده گفت: مدیر حقوقی باشگاه انتخاب شد و در این خصوص پیگیری‌های لازم صورت گرفته‌است. یکی دو پرونده کاملا بسته‌شده و برای ۲- ۳ بازیکن دیگر هم در حال پیگیری هست. نمی‌گویم نگران‌کننده نیست اما به زودی این مشکلات انشالله حل می‌شود.

مدیر تیم پدیده در پایان تاکید کرد:به دنبال این هستیم که لیگ را به شکلی پایان بریم که سورپرایزی بزرگ شکل گیرد.

گرجی‌نیا عضو هیات مدیره باشگاه پدیده نیز در این نشست خبری حاضر بود و در ابتدا گفت: در ارتباط با بحث نهادها، حرف ما این است که صحبت اصحاب رسانه می‌تواند تاثیر بسزایی در این رابطه ایجاد کند.

وی افزود:طاری‌بخش از خانواده بزرگ پدیده جدا نشده و بنای ما این است که نگاه را تغییر دهیم به این شکل که همه خراسان خانواده باشگاه پدیده هستند. حضور یک تیم قدرتمند می‌تواند شهر را از معضلات اجتماعی دور کند و به دنبال این هستیم که در همین مسیر پیش برویم. همچنین باید اخلاق در ورزش نهادینه شود. این همت در باشگاه پدیده از بازیکن تا کادرفنی و مدیران وجود دارد و امیدواریم با حمایت مردم ادامه یابد و برآیند آن در نهایت به موفقیت بینجامد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج