۵۶۸۷۷۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کوروش تهامی: می‌خواهند مرا خفه‌ کنند!

بازیگر سریال زیر تیغ گفت: فیلم‌های کمدی زیادی این روزها اکران می‌شود و بسیار هم می‌فروشند اما من به شخصه کمدی سینما را اینطور نمی‌دانم و راحت بگویم که کمدی این رزوهای سینمای ایران را اصلاً دوست ندارم.

خبرگزاری میزان: بازیگر سریال زیر تیغ گفت: فیلم‌های کمدی زیادی این روزها اکران می‌شود و بسیار هم می‌فروشند اما من به شخصه کمدی سینما را اینطور نمی‌دانم و راحت بگویم که کمدی این رزوهای سینمای ایران را اصلاً دوست ندارم.

کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص اکران فیلم‌های کمدی در سال گذشته گفت: فیلم‌های کمدی زیادی این روزها اکران می‌شود و بسیار هم می‌فروشند اما من به شخصه کمدی سینما را اینطور نمی‌دانم و راحت بگویم که کمدی این رزوهای سینمای ایران را اصلاً دوست ندارم.


کوروش تهامی: می‌خواهند مرا خفه‌ کنند!

وی درباره مشکلات اکران آثار کمدی در ایران افزود: فیلم‌های کمدی حال حاضر بسیار مبتنی بر کلام شده و اثری که مبتنی بر کلام باشد از لحاظ کیفی برد چندانی ندارد و تنها در برهه‌ای از زمان قابل لمس است.

بازیگر فیلم "رگ خواب" در مورد استفاده الفاظ رکیک و شوخی در فیلم‌های کمدی تصریح کرد: کمدی در سینما باید کمدی موقعیت باشد و همه چیز وقتی بر مبنای کلام پیش می‌رود شخصیت‌ها از هر کلامی برای خنداندن استفاده می‌کنند. اصلاً لازم نیست در یک فیلم کمدی در تمامی صحنه‌ها مردم بخندند.

تهامی در مورد بازخورد اکران عمومی فیلم رگ خواب خاطرنشان کرد: خدا را شکر اکران فیلم بسیار خوب پیش می‌رود و مردم علی‌رغم موضوع از آن راضی هستند. خوشبختانه با وجود اینکه همه دوست دارند به خاطر شخصیتی که در فیلم دارم مرا خفه‌کنند اما بازی‌ام را دوست داشته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو زودتر خفشون کن بگو از خودم دفاع کردم با چی میخوان خفت کنن زنگ یزن خودم میام کمکت کسی که داره خفه میشه من هستم از بیپولی دارم خفه میشم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج