۵۶۸۷۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دفاع گیتی‌پسند از اعتبار فوتسال ایران در آسیا

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در جام باشگاه های آسیا به میدان خواهد رفت تا با کسب عنوان قهرمانی، پرچم فوتسال ایران در قاره کهن را برافراشته نگه دارد.

ایسنا: تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در جام باشگاه های آسیا به میدان خواهد رفت تا با کسب عنوان قهرمانی، پرچم فوتسال ایران در قاره کهن را برافراشته نگه دارد.

هشتمین دوره جام باشگاه های فوتسال آسیا از پنج شنبه به میزبانی شهر هوشی مینه ویتنام آغاز شد و گیتی پسند به عنوان نماینده ایران در گروه C این مسابقات باید فردا (شنبه) به مصاف شنژن چین و دوشنبه به مصاف شریکر اوزاکا ژاپن برود. این سومین تجربه گیتی پسند از حضور در جام باشگاه های آسیاست. اصفهانی ها در نخستین حضور خود در سال ۲۰۱۲ با هدایت علی افضل جام قهرمانی را در کویت بالای سر بردند. این تیم اما در سال ۲۰۱۳ با هدایت رضا لک در ژاپن با شکست در فینال، به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد و اکنون در ویتنام به دنبال جبران ناکامی چهار سال پیش است.

ناگویا ژاپن با سه قهرمانی پرافتخارترین تیم در این مسابقات محسوب می شود اما ایران نیز با تیم های فولاد ماهان اصفهان، گیتی پسند اصفهان و تاسیسات دریایی تهران، سه بار جام را بالای سر برده است.

گیتی پسند در حالی برای این مسابقات از دو ماه پیش استارت زد که با حفظ شاکله اصلی تیم، بازیکنانی مثل مهدی جاوید و مهران عالیقدر را از دست داد اما با جذب بازیکنان تاثیرگذاری مثل ویتور هوگو و سعید عباسی و با تکیه بر تجربه بازیکنانی چون کشاورز، محمدی، حسن زاده و اسماعیل پور به دنبال بازگرداندن جام به ایران است.

نماینده فوتسال باشگاهی ایران در این مسابقات باید در کشوری مسابقه دهد که فوتسال ملی ایران از آن خاطره تلخی به یاد دارد. تیم ملی در جام ملت های آسیا سال ۲۰۱۴ با سرمربی گری خسوس قهرمانی را از دست داد و با شکست در فینال مقابل ژاپن، دوم شد.

گیتی پسندی ها پیش از آغاز مسابقات نیز در دیداری تدارکاتی مقابل واموس اندونزی شکست خوردند تا نگرانی ها در مورد وضعیت این تیم زیاد شود. از طرفی بازیکنان گیتی پسند در ویتنام با مشکل تغذیه رو به رو هستند؛ مشکلی که در سال ۲۰۱۴ نیز برای ملی‌پوشان دردسرساز شده و آن ها را مجبور کرده بود، به خوردن سیب زمینی در طی حضورشان در ویتنام روی آورند.

برنامه مسابقات گیتی پسند در مرحله گروهی:

شنبه ۳۱ تیر- ساعت ۱۱:۳۰
گیتی پسند - شنزن
دوشنبه ۲ مرداد- ساعت ۱۱:۳۰
شورایکا اوزاکا - گیتی پسند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج