جاباما
۵۶۸۵۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گواردیولا: آگوئرو فصل بعد با ماست

سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد سرخیو آگوئرو فصل بعد در منچسترسیتی می ماند. او همچنین عنوان کرد موضعی درباره آلکسیس سانچس نخواهد داشت.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد سرخیو آگوئرو فصل بعد در منچسترسیتی می ماند. او همچنین عنوان کرد موضعی درباره آلکسیس سانچس نخواهد داشت.

منچسترسیتی فصل قبل نتوانست هیچ جامی با پپ گواردیولا به دست بیاورد. همین باعث شد تا این مربی دست به تغییر و تحولات زیادی در تیمش بزند و امسال هم طبق سالهای قبل سیتی یکی از پرخرج ترین تیم های انگلیسی بوده است.

در این روزها زمزمه رفتن آگوئرو از این تیم و حضور سانچس بازیکن آرسنال نیز شنیده می شود. پپ گواردیولا که تیمش باید فردا در دیداری دوستانه در ایالات متحده برابر منچستریونایتد قرار گیرد، درباره شرایط تیمش به صحبت پرداخت و گفت: درباره سرخیو آگوئرو باید بگویم که او بازیکن مورد علاقه من است و دوست دارم در سیتی بماند. خود سرخیو نیز بارها با من صحبت کرده است و دوست دارد در سیتی بماند.

سرمربی اسپانیایی در ادامه صحبت های خود گفت: من هیچ مشکلی نمی بینم که او بخواهد سیتی را ترک کند و مطمئن باشید او فصل بعد نیز در کنار ما خواهد بود. او همواره بازیکن مهمی برای ما بوده است و گلهای خوبی توانسته به ثمر برساند. درباره الکسیس سانچس نیز باید بگویم که او فعلا بازیکن آرسنال است، بنابراین آرسنال باید این موضوع را روشن کند. آرسن ونگر شرایط را بهتر از من می‌داند.نقل و انتقالات در تاریخ ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد. این نقل و انتقالات باید در آغاز فصل به اتمام می‌رسید، چراکه مدت طولانی‌ است و سخت می‌گذرد. علاقه‌ای به سایر بازیکنان ندارم که بخواهیم در حال مذاکره برای جذب بازیکن دیگری باشیم. صحبتی درباره سانچس نخواهیم کرد. همچنین درباره دنیلو بازیکن رئال مادرید نیز شرایط همینگونه است و هیچ صحبتی درباره او نیز نخواهم کرد.

دنیلو مدافع برزیلی تیم رئال مادرید این روزها مورد توجه تیم هایی چون چلسی و منچسترسیتی قرار گرفته است و هنوز مشخص نیست او برای فصل بعد در چه تیمی بازی خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج