جاباما
۵۶۷۲۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

صالح: هدفمان حضور در نیمه بالای جدول است

مربی پیکان اعتقاد دارد وضعیت آماده‌سازی این تیم نسبت به سال پیش بهتر است.

ورزش سه: مربی پیکان اعتقاد دارد وضعیت آماده‌سازی این تیم نسبت به سال پیش بهتر است. مجید صالح در این‌باره می‌گوید: خدا را شکر وضعیت آماده‌سازی تیم ما به گفته آقای جلالی نسبت به سال قبل بهتر است و ما تا بدین جای کار جلوتر از فصل گذشته هستیم که از این بابت خدا را شکر می‌کنیم. البته من ۱۰، ۱۲ روز دیرتر به کادرفنی پیکان اضافه شدم اما فکر می‌کنم وضعیت تیم خوب است.

او در مورد شرایط تیم در لیگ هفدهم می‌گوید: ما نمی‌خواهیم فکر کنیم ولی سعی می‌کنیم خوب باشیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. جوانگرایی در تیم ما ادامه‌دار است و فکر می‌کنم امسال هم چند جوان خوب دیگر به فوتبال ایران معرفی می‌کنیم. شما ببینید که ما در بازی با گل‌گهر از ۶ بازیکن تیم جوانانمان استفاده کردیم که اتفاقا یکی از آنها موفق به گلزنی شد.

وی افزود: تیم ما استعدادیاب‌های بسیار خوبی دارد که در رده پایه فعالیت می‌کنند و در اینجا ما فضا را برای بازیکنان جوان باز گذاشته‌ایم تا بهتر و بهتر شوند.شما ببنید که سیامک نعمتی بعد از چند سال بازی در پیکان به دلیل فضایی که در اختیار او گذاشته شد و البته تلاش خودش آنقدر پیشرفت کرد که تیم قهرمان لیگ ایران او را خرید.

صالح در مورد شانس قرار گرفتن پیکان در رده‌های بالای جدول هم می‌گوید: آقای جلالی حرف خوبی زدند که من هم از همان صحبت‌های ایشان استفاده می‌کنم. فصل قبل که پیکان به لیگ‌برتر آمده بود هدفگذاری آن بقا در لیگ‌برتر بود و برای فصل دوم هدفگذاری قرار گرفتن در نیمه بالای جدول است. حالا اینکه پیکان در فصل اول بسیار بهتر از انتظار نتیجه گرفت که اصلا چیز بدی نیست و ما در این فصل هم اول هدفگذاری اولیه خود را پیگیری می‌کنیم و بعد از آن به فکر حضور در رتبه‌های خوب جدول هم هستیم.

مربی پیکان در پایان گفت: جا دارد از مدیران کارخانه، مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره و البته اعضای کادرفنی تشکر کنم چراکه در اینجا فضای آرامی به وجود آمده که همه به فکر پیشرفت تیم هستند. البته ما بودجه میلیاردی نداریم و سعی می‌کنیم از امکانات خوبی که در مجموعه پیکان وجود دارد نهایت استفاده را ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج