جاباما
۵۶۶۱۳۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مراحل آخر ساخت تونل دو طبقه در تهران

پیشرفت عملیات احداث نخستین تونل ۲ طبقه ترافیکی کشور به مرز ۸۰ درصد رسید.

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات احداث تونل ارتباطی خیابان آرش با بلوار اسفندیار و بزرگراه نیایش خبر داد.

علیرضا جاوید که در حاشیه بازدید میدانی از پروژه احداث تونل ارتباطی خیابان آرش با بلوار اسفندیار و بزرگراه نیایش سخن می گفت، ضمن اعلام خبر فوق افزود: عملیات لاینینگ نهایی ششمین تونل ترافیکی پایتخت با استفاده از ۲ دستگاه قالب بتن ریزی ۲ خطه و یک دستگاه قالب یک خطه ادامه دارد و تاکنون بیش از ۸۰ درصد از سطح دیواره‌ها و سقف تونل زیر پوشش نهایی بتن رفته است.

وی با بیان آنکه تونل ارتباطی خیابان آرش با بلوار اسفندیار و بزرگراه نیایش نخستین تونل ۲ طبقه ترافیکی در کشور به شمار می آید، ابراز امیدواری کرد فاز نخست این طرح راهگشای ترافیکی طی نیمه دوم شهریورماه سال جاری آماده بهره برداری شود.

گفتنی است بهره برداری از ششمین طرح تونلی شهر تهران سبب تسهیل دسترسی های شرقی- غربی در یکی از پرتراکم ترین مناطق پهنه شمالی پایتخت(منطقه ۳) خواهد شد. تونل آرش- اسفندیار که از خیابان آرش شرقی آغاز شده و با عبور از زیر بزرگراه مدرس، خیابان آرش غربی، بلوار آفریقا، بلوار اسفندیار و خیابان ولیعصر به وسیله یک رمپ خروجی به ابتدای بزرگراه نیایش می رسد، شامل حدود ۱۴۰۰ متر مسیر تونلی و بیش از ۱۱۰۰ متر مسیر دسترسی است. بهره برداری از این پروژه تبعات ترافیکی ناشی از قطع ارتباط معابر شرقی- غربی منطقه توسط بزرگراه شهید مدرس و خیابان ولیعصر(عج) را به حداقل خواهد رساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج