جاباما
۵۶۵۸۲۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

بیانیه انگلیس در سالگرد برجام

وزارت امور خارجه انگلیس به مناسبت دومین سال حصول توافق هسته‌ای تأکید کرد: برجام نمونه‌ای از آن چیزی است که می‌تواند با همکاری جامعه بین‌المللی با یکدیگر حاصل شود.

خبرگزاری ایسنا: وزارت امور خارجه انگلیس به مناسبت دومین سال حصول توافق هسته‌ای تأکید کرد: برجام نمونه‌ای از آن چیزی است که می‌تواند با همکاری جامعه بین‌المللی با یکدیگر حاصل شود.

وزارت امور خارجه انگلیس همزمان با دومین سالروز حصول توافق هسته‌ای میان ایران و گروه ۱+۵ بیانیه‌ای منتشر و در آن اعلام کرد: روز جمعه،‌۱۴ ژوئیه ۲۰۱۷ دومین سال امضای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) است که معمولاً با نام توافق هسته‌ای با ایران شناخته می‌شود و میان این کشور و آمریکا، انگلیس، چین، فرانسه، آلمان، روسیه و اتحادیه اروپا حاصل شد. وزارت امور خارجه انگلیس در دومین سالگرد این توافق موضع این کشور مبنی بر اجرای کامل و دقیق برجام را مورد تأکید قرار می‌دهد.
بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگلیس در ادامه این بیانیه آورده است: توافق هسته‌ای با ایران از طریق وضع محدودیت‌های سخت بر برنامه هسته‌ای ایران در ازای لغو تحریم ها کمک کرد تا جهان مکانی امن‌تر باشد. این یک مثال از آن چیزی است که در صورت همکاری جامعه بین‌المللی با یکدیگر می‌تواند به دست آید. وی افزود: انگلیس کماکان به همکاری با جامعه بین‌الملل برای تضمین اجرای این توافق که یک موفقیت است ادامه می‌دهد، توافقی که دستاوردهای واقعی برای امنیت جهانی و منع اشاعه هسته‌ای بعلاوه منافع قابل توجه برای مردم ایران داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      متاسفم برای آنهایی که ادعای انسانیت دارند ولی از حیوان پست تر هستند همچو بوریس جانسن با کمال بی شرمی انگلستان تا اواسط قرن نوزدهم هم به بهانه مستعمره هست و نیست کشورها را غارت می کرد ولی ما در تاریخ خود چنین رفتاری داشتبم یا حتی قوم های مغول و عرب و خود شما و یونانی ها را آداب رفتار و معاشرت نیاموختیم شما وحشی هستید در باشگاههای فوتبالی خود همدیگر را می کشید یا ایرانی ها؟ما و حشی هستیم یا شما که برای زن ذره ای ارزش قایل نیستید و به محض ازدواج فامیلش به اجبار باید به خانواده شوهر بگردد تا زمانی که انگلیسی ها خون آشامی و درندگی را در نقاب خود همچو گرگ دارند و ان را مقدس می شمارند نباید در مورد امنیت جهان جبهه گیری کنند شما باعث سر شکستگی صفات انسانی با فروش و امرا معاش دلالی ها تسلیحات نظامی باعث مرگ میلیونها انسان در سر تا سر کره خاکی شده اید شما که صفاتی حیوانی همچو گرگ را نه تنها در قصه و فیلم بلکه در ذات خود هم پرورش می دهید و حیوانی را ارجحیت داده اید بر انسانیت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج