۵۶۵۱۳۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کری: بیانیه ژنرال‌ها، نشانه موفقیت برجام است

وزیر امور خارجه سابق آمریکا در یک پیام توئیتری با اشاره به بیانیه ۳۸ ژنرال و دریاسالار بازنشسته ارتش آمریکا در حمایت از برجام، نوشت: «این افراد خوب می دانند که چه می گویند».

خبرگزاری مهر: وزیر امور خارجه سابق آمریکا در یک پیام توئیتری با اشاره به بیانیه ۳۸ ژنرال و دریاسالار بازنشسته ارتش آمریکا در حمایت از برجام، نوشت: «این افراد خوب می دانند که چه می گویند».

«جان کری» وزیر امور خارجه سابق آمریکا روز چهارشنبه با انتشار یک پیام در صفحه توئیتر خود نوشت: «در حال نزدیک شدن به سالگرد انعقاد توافق برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) هستیم و چیزی هست که ارزش خواندن دارد: [بیانیه] ۳۸ ژنرال و دریاسالار ارتش آمریکا، این افراد می دانند که چه می گویند و می دانند که این توافق عمل کرده است».

با نزدیک شدن به اولین سالگرد انعقاد توافق هسته ای ایران، ۳۸ تن از ژنرالها و دریاسالاران بازنشسته ارتش آمریکا با صدور یک بیانیه حمایت خود را از این توافق اعلام کردند و خواستار ایجاد یک کانال ارتباطی دیپلماتیک میان تهران- واشنگتن شدند.

در این بیانیه آمده است: «توافق هسته ای با ایران بطور موفقیت آمیزی مانع از دستیابی تهران به یک سلاح هسته ای شد و تا حد زیادی امنیت آمریکا و متحدان ما را تقویت کرد».

در بخشی دیگر از این بیانیه، این ۳۸ ژنرال و دریاسالار بازنشسته ارتش آمریکا با لحنی هشدار آمیز می نویسند: «ما [آمریکا] نباید در وضعیتی تهاجمی که ممکن است راه را برای آغاز جنگ هموار نماید، درگیر شویم. جان مردان و زنان در حال خدمت در ارتش آمریکا نباید پیش از آنکه تمام گزینه های دیپلماتیک آزموده شوند، در معرض آسیب و خطر قرار گیرد. دیپلماسی نباید قربانی گفتمان سیاسی تند و هجوآمیزی شود که این روزها رایج است».

در این بیانیه همچنین آمده است: «گشودن یک کانال ارتباطی [میان تهران- واشنگتن] گامی بدون هزینه و در عین حال پرارزش است که نمایانگر رهبری جهانی آمریکا خواهد بود، جان و زندگی افراد را نجات خواهد داد و امنیت آمریکا را در دوره ای که بی ثباتی در سطح جهان و منطقه حاکم است، تقویت خواهد کرد».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج