جاباما
۵۶۵۰۵۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تازه ترین زمان رونق مسکن اعلام شد

به نقل از رییس اتحادیه مشاوران املاک کشور نوشت: شاهد رونق بازار مسکن در نیمه دوم هستیم و البته این رونق ناگهانی و شتاب دار نخواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از رییس اتحادیه مشاوران املاک کشور نوشت: شاهد رونق بازار مسکن در نیمه دوم هستیم و البته این رونق ناگهانی و شتاب دار نخواهد بود.

حسام عقبایی با اشاره به اینکه از اول تا یازدهم تیر ماه در کشور ۱۳ هزار و ۴۹۲ قرارداد خرید و فروش و ۱۸ هزار و ۹۷۰ قرارداد اجاره داشته ایم، اظهار داشت: در شهر تهران هم ۴ هزار و ۵ قرارداد خرید و فروش و ۵ هزار و ۴۴ قرارداد اجاره داشتیم که این آمار‌ها حاکی از بهبود روند معاملات است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور با اشاره به اینکه در خرداد ماه ۵۳ هزار و ۲۳۱ قرارداد خرید و فروش درکشور و ۷۱ هزار و ۸۶۵ قرارداد اجاره و با سایر قرارداد‌ها داشته ایم تصریح کرد: در مجموع تمامی قرارداد‌های خرید و فروشو رهن و اجاره به ۱۲۶ هزار و ۴۲۶ قرارداد در کشور می‌رسد.

عقبایی توضیح داد: در خرداد ۹۶ در شهر تهران نیز ۱۷ هزار و ۱۷۷ قرارداد خرید و فروش و ۲۰ هزار و ۹۱۹ قرارداد اجاره داشتیم و سایر قرارداد‌ها پیش فروش و در مجموع کل قرارداد‌های شهر تهران ۳۸ هزار و ۴۳۵ می‌رسد.

رونق بازار مسکن ناگهانی نیست

وی با اشاره به اینکه پیش بینی این است که تا پایان فصل تابستان روند معاملات صعودی و حجم معاملات افزایشی خواهد بود، گفت: شاهد رونق بازار مسکن در نیمه دوم هستیم و البته این رونق ناگهانی و شتاب دار نخواهد بود.

عقبایی اظهار داشت: رونق در بازار مسکن به مرور زمان خواهد بود که البته استارت آن از اوایل بهار زده شده و امیدواریم تا اواخر بهمن بتوانیم تلقی بازگشت رونق به بازار را داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام به اظهارات اقای عقبایی شک دارم.جایگاه ایشان در سمتی که گرفته اند اساسا مربوط به نظارت اداری وحقوی صنف خود است .بنابراین اظهاراتی که جنبه خط سیر بازار وبازارسازی داشته باشد به ایشان ربطی ندارد وحتی به مجموعه صنف ایشان.بازار خود با توجه به مکانیسم های کلا و خرد مسیر خود را می پیماید.و این بهترین حالت ممکن برای هر بازار میباشد نتنها بازار املاک.بدین ترتیب عدم اظهار نظر بهتر از اظهار نظر در موضوع مهم ملک واملاک است.تا خدای ناخواسته بی مورد تنش ویادهیجان کاذب در بازار ایجاد نشود ومصرف کننده واقعی بتواند با ارامش وبدونه ترس ونگرانی خرید و..انجام دهد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج