جاباما
۵۶۵۰۳۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مصرف برق در مشهد رکورد زد

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد با اشاره به افزایش مصرف برق در مشهد در ایام تابستان عنوان کرد: تاکنون بیشترین میزان مصرف ثبت شده در مشهد در سال ۹۶ در تاریخ ۱۹ تیر ماه با ۱۴۱۲ مگاوات بوده است.

خبرگزاری ایسنا: مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد با اشاره به افزایش مصرف برق در مشهد در ایام تابستان عنوان کرد: تاکنون بیشترین میزان مصرف ثبت شده در مشهد در سال ۹۶ در تاریخ ۱۹ تیر ماه با ۱۴۱۲ مگاوات بوده است.

علیرضا کاشی در گفت‌وگویی، با اشاره به افزایش مصرف برق در کشور در ایام تابستان اظهار کرد: در حال حاضر مشهد یک میلیون و ۴۵۰ هزار مشترک برق وجود دارد. با توجه به دوره افزایش مصرف بر در تابستان از شهروندان تقاضا داریم که در مدیریت مصرف به ما کمک کنند تا از این پیک مصرف گذر کنیم.

وی ادامه داد: یکی از وسایل مورد استفاده در این ایام کولرهای گازی و آبی است. باید توجه داشت میزان مصرف کولرهای گازی ۳ تا ۴ برابر کولر آبی است و بهتر است درجه مصرف آن روی ۲۴ تا ۲۵ قرار گیرد و کولرهای آبی نیز روی دور کند کار کند.

کاشی با بیان اینکه در حال حاضر دو پیک مصرف روزانه و شبانه در مشهد وجود دارد، گفت: دور پیک مصرف روزانه از ساعت ۱۱ تا ۱۵ و دور پیک شبانه از ساعت ۱۹ تا ۲۳ است. از مردم تقاضا می‌شود حتی‌المقدور در این ساعات از وسایل پرمصرف برقی استفاده نکنند.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد با اشاره به بیشترین میزان مصرف برق در مشهد در سال ۹۶ عنوان کرد: تاکنون بیشترین میزان مصرف ثبت شده در مشهد در سال ۹۶ در تاریخ ۱۹ تیر ماه با ۱۴۱۲ مگاوات بوده است. بیشترین میزان مصرف در سال گذشته در تاریخ ۵ مرداد بود که ۱۳۲۶ مگاوات برق در یک روز مصرف شد.

وی اضافه کرد: امسال میزان مصرف افزایش پیدا کرده اما خوشبختانه تاکنون مشکلی برای تامین برق نداشته‌ایم. البته در این میان مردم نیز به ما کمک کرده‌اند و امیدواریم در این زمان باقی مانده تامین برق بدون مشکل صورت گیرد.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد در خصوص برگزاری مانور کاهش مصرف در سازمان‌های دولتی و دستگاه‌های اجرایی در مشهد بیان کرد: با توجه به افزایش گرمای بی‌سابقه در مشهد و هشدارهای وزارت نیرو و شرکت توانیر با استانداری خراسان رضوی هماهنگی صورت گرفت و روز شنبه، ۱۷ تیر ماه، مانوری با تمام سازمان‌های دولتی و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد که طی آن قرار شد سیستم‌های سرمایشی این ادارات از ساعت ۱۳ تا ۱۴ خاموش شود.

کاشی تصریح کرد: با برگزاری این مانور در همان ساعت ۷۰ مگاوات از میزان مصرف برق مشهد کاهش یافت. طی نامه استانداری به دستگاه‌ها قرار شده تا پایان مرداد ماه این فرایند ادامه پیدا کند و هر روز در این ساعت سیستم‌های سرمایشی ادارات و دستگاه‌های اجرایی خاموش شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نازنین

      حالا به ما خوزستان حق میدهید که تو این گرمای ۶۰ درجه کولر خاموش نکنیم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج