۵۶۴۶۴۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فرود اضطراری پرواز اصفهان - تهران

مدیر کل ستاد بحران استان اصفهان با اشاره به نشست اضطراری پرواز اصفهان-تهران گفت: با همکاری عوامل اجرایی و بحران استان در حال حاضر مشکل این پرواز برطرف شده است و مسافران در سلامت هستند.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل ستاد بحران استان اصفهان با اشاره به نشست اضطراری پرواز اصفهان-تهران گفت: با همکاری عوامل اجرایی و بحران استان در حال حاضر مشکل این پرواز برطرف شده است و مسافران در سلامت هستند.

منصور شیشه فروش اظهار کرد: شب گذشته گزارش رسید پرواز ۴۰۶۶ هواپیمایی زاگرس مسیر اصفهان-تهران در ساعت ۲۳ پس از برخواستن از باند فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان دچار مشکل شده است.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۶۳ نفر مسافر به همراه گروه پرواز در این هواپیما حضور داشتند، افزود: خلبان این پرواز اعلام وضعیت اضطراری کرده و به دلیل نقص فنی در چرخ جلو در خواست بازگشت به فرودگاه اصفهان را داشت.

مدیرکل ستاد بحران استان اصفهان تصریح کرد: در همین زمان با عوامل اجرایی فرودگاه، مراقبت و ایمنی پرواز و عوامل مدیریت بحران استان مانند اورژانس، هلال احمر، فوریت‌های پزشکی و آتش نشانی و پایگاه هوایی شهید بابایی هماهنگی شده و عوامل به منطقه اعزام می‌شوند .

شیشه فروش با اشاره به ایمن سازی و آماده سازی باند فرودگاه برای نشست هواپیما، اضافه کرد: حدود ۱۶۰ نفر از عوامل امدادی در محل استقرار پیدا کردند و ۴۵ خودروی نجات و آمبولانس و اتوبوس بیمارستانی و خودروهای پیشرفته آتش نشانی و فرودگاهی آماده نشست هواپیما بودند.

وی خاطرنشان کرد: پرواز خوشبختانه به زمین نشست و به مسافران صدمه‌ای وارد نشد و عملیات امداد ساعت یک بامداد تمام شد.

هم‌چنین مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان در همین زمینه گفت: مشکل پرواز ۴۰۶۶ هواپیمایی زاگرس مسیر اصفهان-تهران برطرف شده است و امروز صبح تمام مسافران پذیرش شدند.

حسن امجدی با بیان اینکه این پرواز ۱۵۷ مسافر دارد، ادامه داد: این پرواز ساعت ۹ و نیم امروز - چهارشنبه ۲۱ تیرماه- انجام شد .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج