۵۶۲۹۲۵
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

علیرضا حقیقی با پیراهن سفید اسکیستونا

حقیقی بعد از مدت ها مصدومیت سرانجام اولین بازی خود در لیگ سوئد را تجربه کرد گرچه بازگشت گلر ایرانی هم مانع ادامه ناکامی ها نشد.

ورزش سه: علیرضا حقیقی گلر سابق تیم ملی ایران بعد از ماه ها مصدومیت و دوری از میادین سرانجام طلسم را شکست و اولین حضور ۹۰ دقیقه ای خود را در لیگ برتر سوئد تجربه کرد گرچه بازگشت این دروازه بان هم مانع ناکامی های اسکیستونا در لیگ سوئد نشد.

در هفته چهاردهم لیگ سوئد اسکیستونا در حالی مهمان سیریوس بود که علیرضا حقیقی برای اولین بار درون دروازه این تیم به میدان رفت و در طول ۹۰ دقیقه بارها منجی دروازه این تیم برابر یورش های میزبان بود اما تلاش های او برای بسته نگه داشتن دروازه اسکیستونا بی نتیجه ماند چون مهاجم حریف در دقیقه ۷۴ تک گل بازی را وارد دروازه حقیقی کرد.

علیرضا حقیقی با پیراهن سفید اسکیستونا

دروازه بان اول سابق تیم ملی ایران که هنوز امیدوار است در فهرست نهایی مسافران کی روش به روسیه ۲۰۱۸ قرار داشته باشد بعد از این نمایش در پستی که در صفحه شخصی خود قرار داد نوشت:« خدایا مرسی...». پستی که نشان می داد او از بازگشت به میادین و عملکردی که در اولین تجربه لیگ سوئد داشت کاملا رضایت دارد.

حقیقی که در جام جهانی ۲۰۱۴ با ایستادن درون دروازه ایران به سورپرایز بزرگ کارلوس کی روش برای فوتبالدوستان ایرانی تبدیل شد حالا در سال منتهی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با حضور در لیگ برتر سوئد همچنان می تواند این بخت را داشته باشد که در بین ملی پوشان ایرانی حاضر در جام جهانی باشد و این مستلزم نمایش درخشان او در باشگاه سوئدی است که با گذشت ۱۴ هفته از لیگ سوئد در انتهای جدول جا خوش کرده و امیدوار است با بازگشت دروازه بان ایرانی به وضعیت بد خود در جدول سرو سامان بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      مقایسه تیم‌های بازیکنان آسیایی در اروپا.ژاپنیها و کره ای ها ،تتنهام،لیورپل،دورتمند ،میلان،وبسیاری تیم‌های معتبر اروپایی.اما مقصد بازیکنان ایرانی،تیمهای درجه سه و چهار و حتی ناآشنا است.بعد از نسل خداداد و داعی و کریمی ،نسل جدید بازیکنان چنین تیمهایی هستند.

    • بدون نام

      امیدوارم موفق باشی علیرضا جان

    • بدون نام

      اميدوارم مثل دوران حظورش در باشگاه پنافيل پرتغال نشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج