۵۶۲۶۴۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خبرهای جدید از «پشت ابرها»

ای. آر رحمان آهنگساز مشهور هندی کار ساخت موسیقی فیلم جدید مجید مجیدی را آغاز کرد. مجیدی که برای گذراندن ماه رمضان به تهران آمده بود، برای تکمیل مراحل فنی «پشت ابرها» دوباره راهی هندوستان شده است.

وب سایت مجله دنیای تصویر: ای. آر رحمان آهنگساز مشهور هندی کار ساخت موسیقی فیلم جدید مجید مجیدی را آغاز کرد. مجیدی که برای گذراندن ماه رمضان به تهران آمده بود، برای تکمیل مراحل فنی «پشت ابرها» دوباره راهی هندوستان شده است.
خبرهای جدید از «پشت ابرها»

کار فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است و مجیدی اخیرا ملاقاتی با رحمان داشته که تصویر آن منتشز شده است و طی آن هماهنگی‌های اولیه برای ساخت موسیقی فیلم انجام گردیده است. رحمان و مجیدی در بمبئی حضور دارند و مجیدی چند روز مهمان این آهنگساز هندی خواهد بود. رحمان اعلام کرده که از همکاری مجدد با مجیدی بسیار هیجان زده و خرسند است و به نتیجه کار امید فراوانی دارد. این دومین همکاری این دو سینماگر بین‌المللی پس از پروژه عظیم «محمد رسول الله» است.

بنا به خبرهای جدید منتشر شده، ظاهرا فیلم مجیدی سه‌زبانه‌ است و در آن شخصیت‌ها به زبان‌های هندی، تامیل و انگلیسی صحبت می‌کنند. هم‌چنین «پشت ابرها» به صورت داستان انسانی زیبا پیرامون روابط یک خواهر و برادر توصیف شده است. این دومین پروژه بلند بین‌المللی مجیدی بعد از «محمد رسول الله» به شمار می‌آید.

مجید مجیدی درباره فیلم جدیدی که در هند می‌سازد قبلا چنین گفته است: « این فیلم هم ادامه‌ای بر فیلم‌هایی است که تا به حال ساخته‌ام. هر فیلمی که ساخته‌ام بخشی از یک کلیت است مثل یک بدنه واحد اما هر فیلم هم برای خودش یک شخصیت جدا دارد. مانند درختی که یک تنه دارد و فیلم‌ها مثل شاخه‌های آن هستند؛ بخشی از درخت هستند اما با مسیری متفاوت و شخصیت‌هایی متفاوت. فیلم‌ها یک روند را تشکیل می دهند. نمی‌توانی آنها را جدا کنی و یک چیز دیگر از آن دربیاوری. همه فیلم‌های موفق من بخشی از فیلم اول من هستند. همه شاخه‌ها مثل هم نیستند، شاخه‌هایی هستند که از یک جا تغذیه می‌شوند. ما آنها را تفکیک نمی‌کنیم، آن را هرس می‌کنیم. به این معنی نیست که می‌گذاریم هر جا خواستند بروند. با انرژی بیشتری آن را هدایت می‌کنیم. این انرژی در همه جای مجموعه هست. به ما ایده‌های بهتری می‌دهد تا همه درخت را ببینیم. آن را قوی‌تر می‌کند آن را باثبات‌تر می‌کند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج