۵۶۲۵۲۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تیم امید استقلال با نوازی می‌تواند قهرمان شود

سرمربی سابق تیم فوتبال امید استقلال گفت: این تیم برای فصل جدید شرایط مطلوبی دارد و با درایت محمد نوازی می‌تواد قهرمان شود.

خبرگزاری مهر: سرمربی سابق تیم فوتبال امید استقلال گفت: این تیم برای فصل جدید شرایط مطلوبی دارد و با درایت محمد نوازی می‌تواد قهرمان شود.

پیمان صاحب جمعی در خصوص تیم فوتبال امید استقلال اظهار داشت: فصل گذشته در اواسط کار بود که به این تیم اضافه شدم و این تیم مشکلات زیادی داشت. در فرصتی که داشتیم این تیم را بازسازی و ترمیم کردیم و در نیم فصل دوم تیم امید استقلال چهره یک مدعی قهرمانی را به خود گرفت و خدا را شکر بستر برای فصل جدید فراهم شد. در ابتدای این فصل هم قبل از این که خودم به تیم صنعت نفت اضافه شوم همه تلاشم را به خرج دادم تا تیمی خوب برای این فصل بسته شود که به لطف خدا این اتفاق هم افتاد.

صاحب جمعی بیان داشت: به نظر من تیم امید استقلال برای فصل جدید ظرفیت قهرمان شدن را دارد. به خصوص که دوست خوبم محمد نوازی که یک چهره شناخته شده در استقلال است و فردی کاربلد محسوب می شود هدایت این تیم را بر عهده دارد.

وی در خصوص نام گذاری تیم امید استقلال به تیم «ب» استقلال گفت: نفس این کار بسیار خوب پسندیده است. منوط به اینکه نحوه اجرای آن هم کاملا علمی و حساب شده باشد. بازیکنان رده امید باشگاه بزرگی مثل استقلال که بدون چشمداشت های مالی به این تیم می آیند همه امیدشان این است که توسط تیم بزرگسالان و سرمربی این تیم دیده شوند. من امیدوارم که این طرح به خوبی اجرا شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: موفقیت تیم امید استقلال موفقیت من هم حساب می شود و امیدوارم در پایان فصل نتایج درخشان این تیم باعث شادی من هم شود. در آخر هم می خواهم بابت زحماتی که در زمان حضورم در تیم امید استقلال صادق ورمزیار برای من و تیم امید کشید نهایت تشکر را داشته باشم و برای مجموعه آکادمی استقلال هم آرزوی موفقیت کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج