جاباما
۵۶۱۹۰۹
۳۱ نظر
۵۰۰۸
۳۱ نظر
۵۰۰۸
پ

انتشار فیلم‌ مستهجن از دختر جوان برای انتقام‌

مأمور قلابی که به ادعای شاکی پس از آزار و اذیت دختر جوان تصمیم داشت او را طعمه اخاذی قرار دهد، با شکایت این دختر دستگیر شد.

شرق: مأمور قلابی که به ادعای شاکی پس از آزار و اذیت دختر جوان تصمیم داشت او را طعمه اخاذی قرار دهد، با شکایت این دختر دستگیر شد.
هفته گذشته دختر جوانی به دادسرای جنایی تهران مراجعه کرد و گفت: دو ماه قبل در یکی از خیابان‌های پاسداران در حال عبور بودم که چند پسر جوان مزاحمم شدند. اول سعی کردم با بی‌توجهي به آنها، به مسیرم ادامه دهم؛ اما دست‌بردار نبودند. در همین حین، مرد جوانی که سوار بر خودرویی شاسی‌بلند بود، کنار خیابان توقف کرد و بعد از پیاده‌شدن، به سمت ما آمد. او به رفتار پسرها اعتراض کرد و بعد هم خودش را مأمور معرفی کرد و رفتار تندی هم با چند پسر کرد.
وقتی فکر کردم ماجرا تمام شده است، از من خواست سوار خودرو او شوم. رفتار مرد جوان که خودش را سهیل معرفی کرد، خیلی معقول بود. خودروی شاسی‌بلند و رفتار با‌نزاکت او، من را مجاب کرد باور کنم او مأمور است و سوار خودرو شدم و این آغاز ماجرا بود. دختر جوان که شیلا نام دارد، ادامه داد: سهیل به جای اینکه به طرف خانه‌مان برود، تغییر مسیر داد و به سمت بزرگراه تهران- قم رفت و گفت باید تشکیل پرونده بدهد. وقتی من را به مخفیگاهش برد، متوجه شدم او دروغ گفته‌ که مأمور است و نقشه شومی طراحی کرده است و همه این رفتارها برای جلب اعتماد من بوده است.
سهیل بعد از آزار و اذیت، من را به خانه رساند و بعد از آن بود که مشکلاتم شروع شد. سهیل تهدید می‌کرد اگر از این موضوع حرفی بزنم، فیلم‌هایی را که از من گرفته، پخش خواهد کرد. شیلا ادامه داد: خواسته‌های سهیل هر روز بیشتر از قبل می‌شد و با تهدید انتشار فیلم، طلا و پول‌هایم را هم گرفت. در نهایت، سه بار با همین تهدید من را به مخفیگاهش برد و هر بار فیلم‌هایی از من تهیه می‌کرد. هر‌وقت اعتراض می‌کردم، او تهدید می‌کرد و مطمئن بودم که اگر حرفی بزنم، او تصاویر را منتشر می‌کند.
من که از تکرار خواسته‌هایش خسته شده بودم، تصمیم خودم را گرفتم و به او گفتم هر کاری که دلش می‌خواهد، انجام دهد. دختر جوان در ادامه تشریح ماجرا، گفت: این رفتار من نه‌تنها باعث نشد او دست از سر من بردارد، بلکه او موضوع جدیدی را مطرح کرد و به من گفت باید تیپ بزنم و به‌شدت آرایش کنم و کنار خیابان منتظر خودروهای مدل بالا بایستم و به آنها بگویم ماشینم خراب شده و سوار خودروی آنها شوم. بعد سهیل با خودرو خود جلوی ما را بگیرد و بگوید شما با همسر من چه کار دارید و در نهایت هم با این ترفند که می‌خواهد شکایت کند، از آنها اخاذی کند. این ‌بار دیگر قبول نکردم؛ هرچه سهیل تهدید کرد که تصاویر و فیلم‌هایم را پخش می‌کند، زیر بار نرفتم.
زمانی که سهیل با مخالفت‌های من مواجه شد، تمام عکس‌ها و فیلم‌هایی را که از من داشت، برای اقوامم فرستاد. این دختر جوان درباره نحوه دسترسی این مأمور قلابی به شماره اقوامش، گفت: شماره‌تلفن‌ها را از گوشی تلفن خودم برداشته بود و از همان لحظه تماس‌های فامیل شروع شد و عکس و فیلم بود که برای من ارسال می‌شد. بعد از آن بود که تصمیم گرفتم به خاطر اخاذی، آزار و اذیت، تهیه و انتشار فیلم‌های مستهجن از من، شکایت کنم.
با شکایت دختر جوان، تحقیقات کارآگاهان پلیس آغاز و مرد جوان دستگیر شد؛ اما سهیل منکر گفته‌های دختر جوان بود و در تحقیقات، داستان دیگری برای مأموران تعریف کرد و گفت: آزار و اذیتی در کار نبوده است و شیلا به خواسته خودش به خانه‌ام آمد. تصاویر او را هم منتشر کردم چون او ٢٠‌ میلیون تومان از من گرفت و هربار که خواستم پولم را برگرداند، بهانه‌ای مطرح می‌کرد. من پولم را نیاز داشتم و شیلا تصمیم به پرداخت آن نداشت و تهدیدهای من هم بی‌فایده بود. به ‌همین ‌دلیل دست به چنین کاری زدم.

به‌دنبال اظهارات مرد جوان و گفته‌های متناقض او با شکایتی که دختر جوان مطرح کرده بود، بازپرس دستور تحقیقات درباره ادعای هر دو آنها را صادر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهیار

      تف به شرفت نر,بی غیرت,بی شرف بیناموس,اعدام کنید این مرتیکه کثافتو, واقعا به کجاداریم میریم؟ فقر فرهنگی بی داد میکنه حالم بهم خورد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا حرفی از هوسبازی دختره نیست؟

    • بدون نام

      کاملا مشخصه اون شاسی بلندت بدجور چشمتو گرفته بوده.....ولی ...........

    • علی

      مردیکه بی غیرت تو که عرضه و مردانگی نداری چرا یک کاری رو می کنی بعد مثل یک مرد زیر کارت می زنی اگه مردی کارهای خودتو به گردن بگیر

      پاسخ ها

      • علی

        الان مثلا حرفای دختره رو باور کردی؟ رفته زرنگ بازی دربیاره با کله اومده پایین.حقش بود.این مطالب خیلی واقعا اموزنده هست بخصوص برا خانوماا

    • محمد

      تمام مشکلات بر می گردد به اینکه دختر خانمها آنقدر برای خودشان استقلال قایل هستند که در بحث ازدواج خانواده را حذف کرده اند و خودشان راسا تصمیم می گیرند چکار کنند و با افراد چگونه رفتار کنند و این عاقبت یکی از این خانمهاست.

    • بدون نام

      تقصیر کار دختره هست ..دیده شاسی بلند داره رفته سوار ماشین شده ..چنین زنایی باید ۱۰۰ برابر این سرشون بیاد

    • بدون نام

      عجب

    • بدون نام

      بی ناموسی بی غیرتی بی حیایی و در رس هرم بی وجدانی بین گروه قابل توجه از جوانان بیداد میکنه . وای از بچه ها نسل این قشر از جامعه البته اگر به تشکیل خانواده برسند بعد از دوران
      هرزه گی های که انجام دادند. ...

    • طوطی

      اگه بار اول میرفت شکایت میکرد میشه گفت دختر مقصر نبوده ویه اتفاق بودکه پیش اومده واسش،اما هر بار با یه تماسش رفته به مخفیگاهش ،هیچ جور قابل درک نیست.

    • بدون نام

      هردو مجرم هستند و باید مجازات شوند

    • سیستان

      نمیشه قضاوت کرد کی مقصره ولی هرکی مقصره خدانعلتش کنه

    • حامی

      بیخود حکم صادر نکنید دختره اخاذ بوده

    • مهتاب

      دختره بی حیامقصره. شک نکن
      اخه چراباید ازشمال تهران برود جاد ه قم
      انهم چندین بار.

    • شهروند

      فرضا که زرزرای این مردیکه عوضی درست. خب چرا برای پس گرفتن پولت نرفتی شکایت کنی و عکساشو به فامیلاش پخش کردی؟
      چه آخرتی داری تو پسر بدبخت هوس باز بیشرف
      صد رحمت به حیوان که جلو تو شرف داره!

    • حامد

      اگه ناموس خودتم همچین اشتباهی میکرد و سوار خودرو شاسی بلند میشد ، دوس داشتی فیلمشو پخش کنن؟ یعنی آروی کسیو ریختن اینقدر براتون آسونه؟
      تعجب میکنم از نظرات مضحکانتون!

    • بهار

      به نظر دختره ترسیده بچه سال هم بوده چون فیلم ازش گرفته اون مرد بی ناموس سو استفاده از این دختر کرده خدا می‌دونه چند تا دختر پایان جوری کرده اونام از ترسشون هیچی نگفتم خدایش اینم باید اعدام بشه هم دست درازی اموال دخترها وهم به ناموسشون می‌کرده خدایش جامعه خیلی خراب شده به قرآن می‌ترسم سوار پراید هم بشمار دست این جورادما

    • دراكولا تا به تا

      به نظر منم داستان پسره واقعي تره چون دختره بعد از اينكه همكاري نكرده، بلافاصله به پليس شكايت نكرده. معمولا تو اين مرحله، وقتي اخاذي ادامه پيدا ميكنه، ميرند سراغ پليس

    • reza

      اینم چند سالیه مد شده، دختره میره همه کاراشو میکنه وقتی عذاب وجدان گرفت و افتاد توو هچل، میاد شکایت میکنه که بهم تجاوز شده.

    • بدون نام

      حرفای پسره بنظر درستتر میاد

    • مردم

      البته توي اين مسائل كاملاً هر دو طرف مقصرند و بايد حسابي مجازات بشن تا حريم اجتماعي سالم بمونه
      درباره موضوع بالاهم دختر احمق با پسر شيطان صفت هر دو بايد به اشد مجازات محكوم بشن.
      خانواده هاي محترم(پدر و مادرها دلسوز و عزيز)توروخدا مسير ازدواج رو براي جوانهاتون هموار كنيد و از تشريفات كم و شرايط رو فراهم كنيد تا ازدواج صورت بگيره تا فساد به حداقل برسه(به شرط اينكه جوانهاي عزيز هم همت و همراهي كنن) مشكلات مالي رو هم، همه درگيرشيم بايد به هم كمك كنيم تا فشار از روي دوش خانواده هاي بي بضاعت برداشته بشه
      به خدا اگر پشت هم باشيم مشكلات كامل برطرف ميشه.
      آقايان و خانم هاي متاهل هم بابت جلوگيري از خيانت دو طرف فضاي روابط زناشويي رو گرم نگه دارند و فضاي خونه رو با نشاط صميمي و همراه با عطر و ياد خدا قرار بدند
      به اميد اينكه انشاا... هميه خانواده هاي ايراني سالم و سلامت(روحي و جسمي) و بانشاط باشن و حضور خدا عزيز رو هميشه در قلبشون و اطرافشون احساس كنن.
      ببخشيد اگر بي ادبي و پر حرفي كردم
      عاقبت بخير بشيد انشاا... ياعلي

    • جلال

      خدایا نمیشه به کسی اعتماد کرد نه مرد ونه زن نمی دونم جوون های پاک چطوری می توانند همسر خود را انتخاب کنند برای همین که من می ترسم زن بگیرم به ابروریزی نمیرزه

    • بدون نام

      جوانمردی خیلی کم شده.
      ولی دختر کاش سوارماشین نمیشد,تشکر میکرد از کمکش میرفت.
      باید احتمال میداد اگر 99 درصد هم اون شخص خوب خوب باشه به خاطر 1 درصد که شاید اتفاقی بیفته نباید میرفت.

    • رها

      واقعا نظرات برخی مضحک هستند ! لحظه ای خودتون رو جای دختر بگذارید!
      گرچه نر بودن برخی اجازه همچین چیزی رو نمیده !!!

    • مریم

      دختره خیلی راست میگه بیچاره مظلوم واقع شده. چاره ای نداشته. دختره کم سن بوده و بی تجربه مشخصه خیلی ترسیده و هربار فکرمیکرده بارآخره و پسره هرزه میره پی کارش. شما آقایون چی فکر میکنید پیش خودتون. یه دختر اونقدر غرور داره که هیچوقت راضی نمیشه با یه مرد مطلقه ازدواج کنه چه برسه که بخواد با یه پسر ندیده و نشناخته رابطه جنسی هم داشته باشه. چرا بیجهت به دخترا و زنها تهمت ناروا میزنید جواب خدا را چی میخواهید بدهید چطوری میخواهید بار اینهمه حق الناس را به دوش بکشید؟

    • بدون نام

      این قدر حق ناس بازی درنیار نسناس مقصره.دختره.

    • علی

      دخترم مقصرباشه مردبایداعدام بشه ضعف قانون وگرایش ومیل قانون بخاطرحمایت ازمتهم است که ن م ب و...پدیدمی آدباید
      اینگونه ازصفحه روزگارحذف شوند

    • بدون نام

      بي حجابي و تيپ هاي زننده منجر ميشه مردان عوضي روت طمع كنند خود دانيد!!

    • راش

      عجبا یعنی‌ اگه کار‌ ب تهدید اینا نمیرسید بقیه چیزها‌ بی تفاوت

    • میلاد

      مقصر ۱۰۰٪دختره شک نکنید

    • بیگی

      فقط هر دو نفر اعدام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج