۵۶۱۶۱۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توافقی از دیدار پوتین و ترامپ حاصل نمی‌شود

روزنامه ار ب کا با اشاره به برنامه عصر امروز (جمعه) دیدار روسای جمهوری روسیه و آمریکا در شهر هامبورگ آلمان، نوشت: ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ در دیدار خود در حاشیه اجلاس بیست کشور صنعتی موضوعی برای دستیابی به توافق ندارند.

خبرگزاری ایرنا: روزنامه ار ب کا با اشاره به برنامه عصر امروز (جمعه) دیدار روسای جمهوری روسیه و آمریکا در شهر هامبورگ آلمان، نوشت: ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ در دیدار خود در حاشیه اجلاس بیست کشور صنعتی موضوعی برای دستیابی به توافق ندارند.
رسانه روسی در مقاله خود به قلم آندره کالسنیکوف مدیر برنامه مرکز کارنگی مسکو با اشاره به اختلافات شدید بین روسیه و آمریکا، افزوده است: هر دو طرف سعی داشتند به هر شیوه ای انتظار از این ملاقات را کاهش دهند تا بعد ناظران از دو طرف احساس دلسردی نکنند.
روزنامه روسی در ادامه نوشته است: معلوم نیست، سران روسیه و آمریکا در چه موردی صحبت و مذاکره خواهند کرد. آیا در باره تحریم ها سخن می گویند؟ اما واشنگتن تحریم های ضدروسی را لغو نمی کند.
در ادامه مقاله آمده است: مکانیسم 'مهار و توازن' موجود در آمریکا دست و پای ترامپ را در این جهت بسته است و سوریه در واقع محلی برای افزایش تضادها و اختلاف ها بین دو کشور است.
روزنامه روسی نوشت: در مساله کره شمالی نیز اختلاف دیدگاه بین روسیه و آمریکا وجود دارد و مسکو خواستار حل مساله بدون تهدید به کاربرد زور شده است.
نویسنده افزوده است:موضوع توقیف دو مکان دیپلماتیک روسیه در واشنگتن و نیویورک نیز که در دستور کار ترامپ و پوتین گنجانده شده است، برای ملاقات تاریخی سران روسیه و آمریکا ناچیز به نظر می رسد.

روزنامه روسی در پایان مقاله همچنین با اشاره به اظهارات ضدروسی ترامپ در ورشو پایتخت لهستان که مسکو را عامل بی ثباتی در شرق اروپا خواند، نوشت: این اظهارات دست فشردن امروز با پوتین در هامبورگ را بی‌ارزش می‌کند ئ تنها باقیمانده ملاقات آنان چند یادداشت هیجان انگیز در توییتر خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج