جاباما
۵۶۱۵۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سکوت منصوریان در مورد انتخاب کاپیتان استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال در این تیم بازیکنانی دارد که همگی می توانند بازوبند بر بازو ببندند اما هنوز در قبال انتخاب نهایی تصمیمی را اعلام نکرده است.

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال استقلال در این تیم بازیکنانی دارد که همگی می توانند بازوبند بر بازو ببندند اما هنوز در قبال انتخاب نهایی تصمیمی را اعلام نکرده است.
در حالی که بسیاری از رسانه ها و تعقیب کننده های اتفاقات استقلال پیگیر این هستند که ببینند بالاخره چه کسی در این تیم بازوبند کاپیتانی را به بازو می بندد، علیرضا منصوریان هنوز اظهار نظری در این مورد نداشته است.

معمولا سفر های خارجی و دسترسی محدود خبری به اردوی باشگاه ها زمان مناسبی برای انتخاب و اعلام کاپیتان ها به شمار می رود اما واقعیت این است که منصوریان همچنان در این رابطه اعلام موضع نکرده است.

به نظر می رسد منصوریان همچنان در حال سبک و سنگین کردن ماجراست و می خواهد اول میزان آمادگی و فیکس بودن یا نبودن بازیکنان را مورد ارزیابی قرار دهد. سیدمهدی رحمتی، مجتبی جباری و پژمان منتظری بازیکنانی هستند که شرایط بستن بازوبند کاپیتانی آبی پوشان به عنوان کاپیتان اول را دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج