۵۶۰۵۷۳
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

طارمی: فقط می‌خواهم بروم پانيونيوس

مهدي طارمي براي بررسي پيشنهادات خارجي خود و جلب نظر باشگاه براي گرفتن رضايتنامه، فرصتي براي عدم حضور در تمرينات خواسته بود كه اين زمان به پايان رسيد.

خبرورزشی: آقاي گل فوتبال ايران بايد ديروز به ورزشگاه شهيد كاظمي مي‌رفت و در تمرين شركت مي‌كرد اما ترجيح داد بار ديگر به ملاقات علي‌اكبر طاهري سرپرست باشگاه برود. اگر كنجكاويد كه بدانيد در اين جلسه چه گذشت، تا انتهاي اين گزارش ما را همراهي كنيد.

۴ ميليارد تومان تصويب هيأت مديره است

يك ميليون يورو يا معادل همان ۴ ميليارد تومان مبلغي است كه هيأت مديره باشگاه روي رضايتنامه مهدي طارمي قيمت گذاشته است. اتفاقاً اين موضوع به اطلاع وزارت ورزش و جوانان رسيده و شنيديم اين وزارتخانه هم تأكيد دارد بهترين راه درآمدزايي باشگاه پرسپوليس و همين‌طور استقلال تهران، ترانسفر بازيكن است و نبايد كوتاه آمد!

به عبارت بهتر تخفيف دادن يا ندادن به مهدي طارمي از عهده علي‌اكبر طاهري خارج است و اگر هم سرپرست باشگاه پرسپوليس بخواهد، نمي‌تواند ۴ ميليارد تومان را كم كند!

از قرار معلوم طاهري همان ابتداي جلسه و پس از به پايان رسيدن مهلت درخواستي مهدي طارمي اين موضوع را به اطلاع آقاي گل رسانده‌اند.

طارمي: جور مي‌كنم!

طاهري: چه‌جوري؟!

شنيديم بار ديگر مهدي طارمي در گفت‌وگو با علي‌اكبر طاهري مهلت خواسته است كه ۴۸ ساعت ديگر مهلت بدهد تا پول رضايتنامه‌اش را جور كند! سرپرست باشگاه پرسپوليس كه اتفاقاً خيلي هم آقاي گل را دوست دارد، پرسيده است: چه‌جوري؟!

طاهري كلي هم پدرانه سعي كرده طارمي را نصيحت كند. شنيده‌ها حكايت از آن دارد كه مهدي طارمي در مجموع اين ۳ سال بازي در پرسپوليس ۲ ميليارد و خرده‌اي (!) پول گرفته است. اگر هيچي هم نخورده يا آن را به باد نداده باشد، بايد حدود يك ميليارد و ۶۰۰ يا ۷۰۰ ميليون تومان ديگر هم روي تمام اين سال‌ها بگذارد و به باشگاه پرسپوليس بپردازد!

آيا منطق چنين حكمي مي‌كند كه يك بازيكن حاصل ۳ سال زحمت خود را به علاوه نزديك ۲ ميليارد تومان هم رويش بگذارد، بدهد و برود؟!

فقط مي‌خواهم در پانيونيوس بازي كنم!

طاهري بار ديگر پرسيده كه بالاخره مي‌خواهي به كدام تيم بروي؟ حداقل تيمي را معرفي كن كه بتواند ۴ ميليارد تومان پول رضايتنامه‌ات را بپردازد.

جواب مهدي طارمي به سرپرست باشگاه هم در نوع خود جالب بوده است: «مي‌خواهم در سال منتهي به جام جهاني به پانيونيوس بروم!»

طاهري مي‌گويد: «اين تيم يوناني كه پول ندارد!» اما آقاي گل بار ديگر حرفش را تكرار مي‌كند: «مي‌خواهم به پانيونيوس بروم چون مسعود شجاعي و احسان حاج‌صفي آنجا هستند و مشكل جا افتادن، زبان و... نخواهم داشت!»

آقاي گل در حالي اين حرف را مي‌زند كه باشگاه پانيونيوس تيم متمولي نيست و فقط ۲۰۰ هزار يورو حاضر است بابت رضايتنامه و خود مهدي طارمي پرداخت كند و اين پول مشكل رضايتنامه ستاره ملي‌پوش پرسپوليس را حل نمي‌كند!

آاك و المپياكوس يونان هم آقاي گل را مي‌خواهند اما...

آاك و المپياكوس دو تيم مطرح و پولدارتر يوناني هم خواهان مهدي طارمي هستند كه به ترتيب حاضرند يك ميليون و ۲۰۰ هزار يورو و يك ميليارد و ۷۰۰ هزار يورو بابت خريد آقاي گل فوتبال ايران بپردازند اما اين وسط يك مشكل بزرگ وجود دارد. پولي كه آاك و المپياكوس مي‌دهند، گره طارمي و پرسپوليس را باز مي‌كند ولي هر دو باشگاه يوناني ستاره ۲۵ ساله ايراني را ۳ ساله مي‌خواهند!

اين در حالي است كه مهدي طارمي به دنبال عقد قرارداد يك‌ساله است چون مي‌خواهد با درخشش در جام جهاني ۲۰۱۸ روسيه به عنوان بازيكن آزاد به تيم معتبرتري در اروپا برود. بنابراين آقاي گل به اين دو پيشنهاد پاسخ منفي داده است.

قهرمان جام حذفي هلند يك ميليون يورو مي‌دهد

ويتس، قهرمان جام حذفي هلند هم مشتري بعدي مهدي طارمي است. تيم هلندي هم حاضر است يك ميليون يورو بابت اين ستاره ايراني بپردازد ولي كمتر از ۳ سال قرارداد نمي‌بندد. آقاي گل تصور مي‌كند با حضور ۳ ساله در فوتبال هلند، نمي‌تواند به هدف اصلي‌اش كه بازي در اسپانيا يا انگليس است، برسد.

«آپوئل نيكوزيا» قهرمان ليگ قبرس كه فريدون زندي هم سابقه بازي در آن را دارد، حاضر است يك ميليون يورو به شرط عقد قرارداد ۳ ساله به مهدي طارمي بدهد. پيشنهادي كه مورد نظر آقاي گل نيست.

اوراواردز ژاپن تمام شروط طارمي را مي‌پذيرد

پيشنهاد ديگر مربوط به اوراواردز ژاپن است، تيمي كه به مرحله يك‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا صعود كرده و فصل گذشته هم قهرمان جي‌ليگ شد. اين تيم ژاپني تمامي شروط مهدي طارمي را پذيرفته است و حتي حاضر شده با آقاي گل ايران قرارداد يك‌ساله هم ببندد. اوراواردز يك ميليون يورو پول رضايتنامه باشگاه پرسپوليس و ۲ ميليون يورو هم به خود مهدي طارمي مي‌دهد اما آقاي گل نمي‌خواهد در آسيا احتمالاً روبه‌روي پرسپوليس بازي كند. گذشته از آن دليل اصلي مخالفت ستاره پرسپوليس با پيشنهاد تيم ژاپني اين است كه مي‌خواهد در اروپا بازي كند تا جايگاه ثابت خود در تركيب تيم ملي در جام جهاني ۲۰۱۸ روسيه را از دست ندهد. بر همين اساس پيشنهادات چين و قطر هم منتفي است.

پيشنهاد ۵۰- ۵۰ از بوروسيا دورتموند

در حال حاضر محمودرضا فا ضلي، ايجنت سرشناس ايراني شاغل در آلمان دنبال كارهاي مهدي طارمي است. در حالي كه گفته مي‌شد الكساندر نوري و وردربرمن هم نيم‌نگاهي به مهدي طارمي دارند اما شنيده‌هاي جديد حكايت از آن دارد كه نيمچه پيشنهادي هم از بوروسيا دورتموند رسيده است. دورتموندي‌ها هم مثل بقيه تيم‌هاي اروپايي خواهان طارمي ۳ ساله مي‌بندند با اين تفاوت كه اين تيم معروف آلماني ارزش عقد قرارداد بلندمدت را دارد.

طارمي ويزاي اوكراين دارد!

هر چند مهدي طارمي پاسپورت خود را براي اخذ رواديد كشور اوكراين تحويل پرسپوليسي‌‌ها نداده است اما براي آقاي گل هم ويزا گرفته‌اند! با توجه به اينكه رواديد اعضاي تيم پرسپوليس كلي و با ارائه كپي پاسپورت تهيه شده و با عنايت به اينكه كپي گذرنامه طارمي در اختيار باشگاه بوده است، مشكلي از اين جهت به وجود نيامد.

در واقع پرسپوليسي‌ها براي آن كه بهانه‌اي به دست مهدي طارمي ندهند، رواديد اوكراين او را هم تهيه كردند تا به همراه تيم به كيف برود اما ظاهراً آقاي گل چنين تصميمي ندارد كه ندارد! مسئولان باشگاه پرسپوليس به او گفته‌اند بيا همراه تيم به اوكراين برو و برانكو را سر لج نينداز.

خلق رامين ۲!

اغراق نيست اگر بگوييم داستان فصل گذشته برانكو، سرمربي پرسپوليس و رامين رضاييان از كفر ابليس هم مشهورتر است.

همه مي‌دانند مرد كروات بابت بي‌‌پاسخ گذاشتن تلفن‌هاي خودش و مسئولان باشگاه از سوي رامين رضاييان و قال گذاشتن پرسپوليس و سفر به تركيه چقدر از دست اين بازيكن ملي‌پوش شاكي شد. گرچه برانكو با وساطت مسئولان باشگاه و علي كريمي به ناچار رضايت به بازگشت رامين رضاييان به تمرينات پرسپوليس داد اما تا اواخر فصل هم نتوانست اين موضوع را هضم كند. رامين روي نيمكت نشست، گل ساخت و باز روي نيمكت نشست. گل زد و باز روي نيمكت نشست و حتي نتوانست يك لبخند روي لب‌هاي مرد كروات بنشاند. رضاييان هر كاري كرد دل برانكو را به دست بياورد ولي در نهايت به دليل يك درگيري در تمرين براي هميشه از پرسپوليس اخراج شد.

مهدي طارمي ستاره بزرگي است. بازيكني محبوب و استعدادي بي‌نظير كه فوتبال ايران برايش كوچك شده است. او به راحتي مي‌تواند در اروپا توپ بزند اما به دليل تصميم اشتباه فصل گذشته مجبور شد قراردادش را دو ساله تمديد كند.

حالا طارمي بايد تاوان اشتباهات فصل گذشته را بدهد. او بازيكن تحت قرارداد پرسپوليس است و بايد تابع تصميم باشگاه باشد. حتي نزديكان و دوستان آقاي گل هم به او توصيه كرده‌اند در تمرينات شركت كند و در پرسپوليس بماند تا پيشنهادات بهتري برسد اما طارمي جفت پاهايش را در يك كفش كرده و اصرار دارد به پانيونيوس يونان برود و به مسعود و احسان ملحق شود!

متأسفانه با اين رفتار و تصميم و شناختي كه از برانكو و لجاجت‌هايش داريم، به نظر مي‌رسد مهدي طارمي هم در حال خلق قصه رامين ۲ در باشگاه پرسپوليس باشد مگر اينكه...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شجاعی هواییش کرده دیگههه

    • بدون نام

      درتموند یا ذرت کاران اردبیل خخخخخخ

    • ستایش

      طارمی بداند و اگاه باشد دیگه برای هیچکدوممون مهم نیستِ.....

    • 6mona9

      حودت بهتر میدونی چیکار کنی... هر کاری خواستی بکن... اما مطمئن باش روزی پشیمون میشی ...اما .... شک نکن من یا بهتر بگم ما به تصمیمت احترام میزاریم... پسر خوبه بووووووشهری

    • رضا

      اتفاقا خیلیم مهمه .درکتونو ببرید بالا بهش حق بدید...

    • بدون نام

      شک نکنید اینا همه پیشنهاد کیروش هست که بازیکنان تو لیگ های اروپایی باشن.ولی آقای کیروش توجه داشته باشید که اینا از همین زمینهای خاکی و لیگ ایران به تیم ملی رسیده اند.با همین امکانات ضعیف.از همه مهمتر ما قبلا با همین شرایط بهترین لژیونر ها رو بعد از جام جهانی داشتیم. نه قبل از جام جهانی. پس بدون ما کجا بودیم.اول جام جهانی بعد لژیونر هنر اینجاست که با حداقل امکانات بری جام جهانی و آنچنان بدرخشی که لیگ های اروپایی بپسندنتون!! حالا چی؟!!!!

    • بدون نام

      همش چرت و پرته چی مینویسین؟؟؟؟

    • 6mona9

      خوش اومدی...........

    • بدون نام

      کار، کار کیروش هست!!!!

    • فریاد

      نرو سمیه. اگرم میری یه تیم خوب برو. نه تیمی که اسمش هم سخته.

    • حسین

      من جای طارمی باشم میرفتم میرفتم استقلال انتقام میگرفتم از هوادارای نمک نشناس و مسولین دروغگو. با اینکه پرسپولیسی هستم ولی دلم واسش میسوزه. پرسپولیس نزدیک شصت هفتاد میلیارد ب خارجیا بدهکاره. در ده سال اخیر هیچ بازیکنی از پرسپولیس نتونسته بود بیش از دوازده گل بزنه طارمی دوسال پشت سر هم اقای گل شد اما باز اینجوری با نامردی باهاش برخورد میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج