جاباما
۵۶۰۵۷۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

گوشی ایسوس با دوربین دوگانه در راه است

گوشی ایسوس زنفون ۴ مکس (Asus ZenFone ۴ Max) جدیدترین گوشی موبایل شرکت تایوانی ایسوس است که با یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی و حالت ذخیره انرژی “PowerMaster”، شما ار از شارژ پیاپی گوشی بی نیاز می‌کند.

وب سایت گجت نیوز - محمد قاسمی: گوشی ایسوس زنفون ۴ مکس (Asus ZenFone ۴ Max) جدیدترین گوشی موبایل شرکت تایوانی ایسوس است که با یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی و حالت ذخیره انرژی "PowerMaster"، شما ار از شارژ پیاپی گوشی بی نیاز می‌کند.
گوشی ایسوس با دوربین دوگانه در راه است

گوشی جدید ایسوس قرار است در دو نسخه مختلف با تراشه‌های اسنپدراگون ۴۳۰ (با پردازنده هشت هسته‌ای) و اسنپدراگون ۴۲۵ (با پردازنده چهار هسته‌ای) به فروش رسد. به علاوه، کاربران می‌توانند از میان نسخه‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی (با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی روی خشاب دو سیم کارت غیر هیبریدی) نسخه گران‌تر این گوشی را به همراه ۴ گیگابایت رم خریداری کنند.

گوشی ایسوس با دوربین دوگانه در راه است

اگرچه ایسوس از یک باتری بزرگ و با ظرفیت بالا استفاده کرده است، اما شارژر همراه آن ضعیف بوده (۱۰ وات) و حدود ۴ ساعت طول می‌کشد تا دستگاه به صورت کامل شارژ شود. با این حال ۱۵ دقیقه شارژ برای ۳ ساعت مکالمه کافی خواهد بود. به علاوه، طی شارز، باتری کاملا خنک باقی می‌ماند. به گفته ایسوس، این تلفن هوشمند با یک بار شارژ کامل تا ۲۲ ساعت محتوای ویدیویی را پخش می‌کند.
گوشی ایسوس با دوربین دوگانه در راه است

با عبور از باتری، به دوربین دوگانه پشتی این گوشی با دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و زاویه دید ۱۲۰ درجه می‌رسیم که از استانداردهای محصولات میان رده کمی بالاتر هستند. در بخش جلویی نیز از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده شده که می‌تواند تصاویر سلفی پانارومایی را با زاویه دید ۱۴۰ درجه ثبت کند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه ایسوس زنفون ۴ مکس نیز می‌توان به صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی و فول اچ دی، اندروید ۷.۰ نوقا و رابط ZenUI اشاره کرد.

گوشی ایسوس با دوربین دوگانه در راه است

زنفون ۴ مکس قرار است به زودی وارد بازار روسیه شود. قیمت در نظر گرفته شده برای مدل ارزان‌تر این گوشی با پردازنده چهار هسته‌ای، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز ۲۳۵ دلار (۲۰۵ یورو) خواهد بود. هنوز زمان عرضه و برنامه‌های ایسوس برای عرضه این محصول جدید خود در بازار دیگر کشورها مشخص نشده است. زنفون ۴ مکس، یکی از شش گوشی جدید تایوانی‌ها از سری زنفون ۴ است که امسال معرفی می‌شوند.

گوشی ایسوس با دوربین دوگانه در راه است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج