جاباما
۵۶۰۱۵۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فراکسیون نمایندگان ولایی اعلام استقلال کرد

فراکسیون نمایندگان ولایی به دلیل همراهی فراکسیون مستقلین با فراکسیون امید و در راستای مواضع شفاف سیاسی اعلام استقلال کرد.

خبرگزاری مهر: فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای جدا شدن از فراکسیون ولایت را به طور رسمی اعلام کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

همکاران عزیز

ملت بزرگ ایران

با شروع مجلس دهم، فراکسیون اکثریت مجلس با نام فراکسیون ولایت به ریاست آقای دکتر لاریجانی تشکیل شدو ا مید وحدت نمایندگان ولایتمدار در یک فراکسیون واحد اکثریت را ایجاد کرد ولی از همان روزهای اول، تعدادی از همکاران عضو فراکسیون ولایت تحت عنوان فراکسیون مستقلین اعلام موجودیت کردند و منجر به انشقاق در فراکسیون ولایت گردیدند.

درنهایت فراکسیون اکثریت ولایت به دو فراکسیون نمایندگان مستقل و نمایندگان ولایی تقسیم شد. فراکسیون مستقلین در روند فعالیت خود در برخی موضوعات با فراکسیون امید همراه می‌شدو در برخی موضوعات خود را با فراکسیون نمایندگان ولایی همراه می‌کرد.

چنین رویکردی از فراکسیون مستقلین، فراکسیون نمایندگان ولایی را در تصویرسازی با مشکل روبرو می‌ساخت.

لازم به توضیح است که هر یک از همکاران عزیز و فراکسیون‌های مجلس حق مسلم و طبیعی دارد که به تشخیص خود عمل نمایند ولی امکان پاسخگویی برخی تصمیمات به مردم و جامعه برای نمایندگان عضو فراکسیون ولایی وجود نداشت. همین امر موجب شد تا شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی در آخرین جلسه خود در تاریخ ۱۱ تیر ماه ۹۶ به اتفاق آرا فراکسیون نمایندگان ولایی را به عنوان یک فراکسیون مستقل از فراکسیون ولایت اعلام کنند و مصوبه شورای مرکزی در جلسه مجمع عمومی فراکسیون در روز سه‌شنبه مورخ ۱۳ تیر ماه ۹۶ تقریبا به اتفاق آرا مورد تایید مجمع عمومی قرار گرفت.

بدیهی است که فراکسیون نمایندگان ولایی تمام تلاش خود را برای همکاری و تعامل با فراکسیون‌های دیگر براساس اساسنامه، ارزش‌ها،‌ اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری به کار خواهد گرفت و از این بعد هم پاسخگوی تصمیمات، اقدامات و مواضع خود به ملت بزرگ ایران خواهد بود.

فراکسیون نمایندگان ولایی در آینده اعضای خود را معرفی خواهد کرد تا همه مردم عزیز در جریان فعالیت‌ها، اقدامات و تصمیمات فراکسیون قرار بگیرند.

امید است به فضل الهی شاهد مجلسی پویا، پیگیر مطالبات مردم و بویژه تحقق مقام معظم رهبری در کلیه‌ حوزه‌ها بخصوص در زمینه ارتقای شرایط اقتصادی کشور، حل مشکلات تولید و ایجاد اشتغال باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج