۵۶۰۰۷۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بروجردی: برنامه موشکی ایران هیچ ابهامی ندارد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه «برنامه موشکی ایران هیچ تعارضی با قطعنامه‌های شورای امنیت ندارد» گفت: ما با جدیت سیاستمان را در حمایت از برنامه موشکی ادامه می‌دهیم.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه «برنامه موشکی ایران هیچ تعارضی با قطعنامه‌های شورای امنیت ندارد» گفت: ما با جدیت سیاستمان را در حمایت از برنامه موشکی ادامه می‌دهیم.

علاءالدین بروجردی در واکنش به گزارش دبیرکل سازمان ملل درباره عملکرد ایران نسبت به قطعنامه ۲۲۳۱ و طرح ادعاهایی نسبت به برنامه موشکی ایران گفت: برنامه موشکی ما هیچ ابهامی ندارد. آنها موضوع کلاهک‌های هسته‌ای را مطرح می‌کنند. حال اینکه ما خودمان اضافه بر تعهدات در عهدنامه NPTاصل دستیابی به سلاح هسته‌ای را تحریم و ممنوع کردیم و مقام معظم رهبری نیز در این باره فتوا دادند. به قول علما این دیگر سالبه به انتفاع موضوع است.

وی ادامه داد: بر این اساس طرح این موضوع غیرمنطقی است و بدون تردید برنامه موشکی ایران هیچگونه تعارضی با قطعنامه های شورای امنیت ندارد. این فضاسازی است که آمریکایی ها انجام می دهند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تاکید کرد: ما این سیاست را با جدیت ادامه می دهیم و قویا از وزارت دفاع، هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه ارگان‌ها و دست اندرکاران ساخت، تولید و کاربرد موشک حمایت می کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج