۵۵۹۸۸۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

احترام به فوتبال ماشینی

پایان جام کنفدراسیون‌ها به نام آلمان‌ها نوشته شد؛ یک جام دیگر به فاصله ٢٤ساعت بعد از کسب قهرمانی در رقابت‌های زیر ٢١ساله‌های اروپا. انگار دنیا این روزها بدجور به کام آلمان‌هاست.

شهروند: پایان جام کنفدراسیون‌ها به نام آلمان‌ها نوشته شد؛ یک جام دیگر به فاصله ٢٤ساعت بعد از کسب قهرمانی در رقابت‌های زیر ٢١ساله‌های اروپا. انگار دنیا این روزها بدجور به کام آلمان‌هاست.
قهرمانی آلمان‌ها
وقتی سوت شروع دیدار فینال جام کنفدراسیون‌ها میان آلمان و شیلی به صدا درآمد، پیش‌بینی نتیجه بازی میان آلمان جوان شده و شیلی قدرتمند سخت بود. در طول ٩٠ دقیقه نیز شیلی نمایش نسبتا بهتری به حریف داشت اما آلمان‌ها به لطف بازی هوشمندانه به برد رسیدند و جام قهرمانی را از آن خود کردند. آلمانی که با تیم دوم خود به‌عنوان قهرمان جام‌جهانی ٢٠١٤ به جام کنفدراسیون‌ها رفته بود، در طول بازی فینال بارها مورد فشار مهاجمان شیلی قرار گرفت اما کم‌دقتی مهاجمان حریف در زدن ضربات آخر مانع از بازشدن دروازه آلمان شد. درنهایت هم بازی با یک گل به سود آلمان به پایان رسید.
تیم دوم درخشید
قهرمانی در جام کنفدراسیون‌ها درحالی برای آلمان‌ها به دست آمد که این تیم با نفرات جوان پای به رقابت‌ها گذاشته بود. یوآخیم لو سرمربی آلمان که با این تیم عنوان قهرمانی جام‌جهانی را در اختیار دارد،‌ وقتی در جام ملت‌های اروپا نتوانست به مرحله نهایی برسد، تصمیم به ایجاد تغییر گرفت. او تصمیم گرفت نسلی جوان را به تیم تحت هدایتش دعوت کند و به جام کنفدراسیون‌ها ببرد. نسلی که به خوبی پاسخ اعتماد لو را دادند و با جام قهرمانی مشت محکمی بر دهان منتقدان زدند.
٣ جام در ٢٤ ساعت!
٢٤ساعت قبل از این‌که آلمان‌ها در روسیه جام کنفدراسیون‌ها را بالای سر ببرند؛ دو قهرمانی مهم دیگر برای این کشور به دست آمد. کسب عنوان قهرمانی در مسابقات مردان زیر ٢١‌سال اروپا و قهرمانی زنان آلمانی در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا دو عنوان مهم دیگر است که نشان می‌دهد برنامه‌ریزی زیادی روی فوتبال آلمان شده است. حالا آلمان‌ها در فاصله زمانی حدودا ٢٤ساعته ٣ جام مهم را در رقابت‌های بین‌المللی به دست آوردند که اتفاق بزرگی برای فوتبال این کشور تلقی می‌شود.
نسل طلایی

افتخارات متعدد برای فوتبال آلمان در این برهه زمانی نشان از یک مسأله مهم دارد؛ این‌که آلمان‌ها برنامه‌ریزی اساسی در فوتبال انجام داده‌اند و به نظر می‌رسد حالا حالاها قصد دارند بر رأس فوتبال دنیا باقی بمانند. در فاصله یک‌سال مانده به جام‌جهانی آنها نسلی را در اختیار دارند که با اقتدار قهرمان جام‌جهانی کوچک شده و علاوه بر آن تیم زیر ٢١ساله‌های این کشور نیز می‌تواند کمک حال تیم کنونی باشد. با شرایط موجود، باید آلمان را از حالا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام‌جهانی روسیه بدانیم. تیمی که یوآخیم لو با برنامه‌ریزی دقیق و تاکتیک‌های مدرن فوتبال جهان آن را بالا و بالاتر آورد و تحسین دنیا را واداشت. چیزی که مشخص است، مدافع عنوان قهرمانی همچنان می‌غرد و تشنه موفقیت است. شاید لو قصد دارد با آلمان‌ها رکوردهای بی‌نظیری را خلق کند. آیا او موفق می‌شود؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج