جاباما
۵۵۷۷۸۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال چرا مثل پرسپولیس نجومی خرج نکند؟

طاهری: جباری همیشه ۲۰ ثانیه جلوتر را می‌بیند!

پیشکسوت باشگاه استقلال به تمجید از خرید جدید این تیم پرداخت و اعلام کرد که او ۲۰ ثانیه جلوتر از فوتبال است!

خبرگزاری تسنیم: پیشکسوت باشگاه استقلال به تمجید از خرید جدید این تیم پرداخت و اعلام کرد که او ۲۰ ثانیه جلوتر از فوتبال است!

بیژن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد استقلال در فصل‌ نقل‌وانتقالات، اظهار داشت: اگر چه بازی با العین برای استقلال بد بود، اما پیامدهای خوبی داشت و کادر فنی عیب‌های تیم را فهمید. در آن بازی، همه نقاط ضعف استقلال مشخص شد و افرادی که باشگاه حضور داشتند، امسال زحمات زیادی کشیدند و بازیکنان خوبی را به خدمت گرفتند.

وی افزود: استقلال سال‌هاست که کمبود مجتبی جباری را حس می‌کند. آمدن او می‌تواند کمک زیادی به استقلال کند. داریوش شجاعیان هم مهره‌ای خوب و کلیدی است. احساس می‌کنم سال آینده، سال خوبی برای هواداران استقلال خواهد بود.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تعدد ستاره‌ها مشکلی برای این تیم در فصل آینده ایجاد نمی‌کند، گفت: پژمان منتظری و مجتبی جباری خودشان در حد یک مربی هستند. آنها با مربیان و بازیکنان بزرگی کار کردند و به اینجا آمدند که به استقلال کمک کنند، نه اینکه برای تیم حاشیه بسازند. استقلال با تلفیقی از با تجربه‌ها و جوانان می‌تواند امسال نتایج خوبی بگیرد.

طاهری به تجمید از مجتبی جباری پرداخت و تصریح کرد: پیری با با تجربه بودن فرق می‌کند. جباری بازیکنی است که اگر ۵۰ سالش هم بشود، باز هم جباری است، چون با مغزش بازی می‌کند. او ۲۰ ثانیه جلوتر از فوتبال است و همیشه ۲۰ ثانیه جلوتر را می‌بیند! خدا را شکر که به استقلال برگشت.

وی با اشاره به مبلغ بالای انتقال داریوش شجاعیان از گسترش فولاد به استقلال، یادآور شد: این دو میلیارد و سه میلیاردی که همه می‌گویند، بیشترش را مدیر برنامه‌ها می‌گیرند و پولی نصیب خود بازیکن نمی‌شود. از این دو میلیارد و سه میلیاردها، نه بازیکن سهم زیادی به بازیکن می‌رسد و نه به باشگاه گسترش فولاد. این پولی است که بین مدیربرنامه‌ها تقسیم می‌شود. البته این موضوع چیز عجیبی نیست و فوتبال حرفه‌ای مدیربرنامه‌ها به رسمیت شناخته شده‌اند. در اروپا حتی مدیرعامل و سرمربی هم از انتقال بازیکن سهم می‌برند. این اتفاقات در نقل‌وانتقالات بزرگ، کاملاً عادی است، اما این ما هستیم که شلوغش می‌کنیم و آن را به فساد و منشور ربط می‌دهیم. این مبلغ کمترین مبلغ قرارداد یک بازیکن در فوتبال حرفه‌ای است. استقلال چرا نباید مثل پرسپولیس خرید نجومی انجام دهد؟ استقلال برای اینکه امسال ناکامی‌های گذشته را جبران کند، باید تیم خوبی ببندد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • noshin

      پرسپولیس کجا خرید نجومی انجام داد؟؟؟؟؟؟؟ببین پیری اون به قول خودتون بیس ثاتیه جلوترو میبینه خخخخخخخ خخخخ آی دلم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج