۵۵۷۷۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ستاره پرتغالی و نا امیدی از هواداران

برای رونالدو؛ دیگر هیچ چیز مانند گذشته نیست

کریستیانو در برنابئو احساس تنهایی می کند و این احساس زمانی غوطه ور می شود که شریط خود را با مسی در نوکمپ مقایسه می کند.

ورزش سه: کریستیانو در برنابئو احساس تنهایی می کند و این احساس زمانی غوطه ور می شود که شریط خود را با مسی در نوکمپ مقایسه می کند.
خسوس سانچس، نویسند برجسته مارکا به تشریح حال و هوای این روزهای کریستیانو رونالدو پرداخته است؛
من شرایط رونالدو را درک می کنم و می دانم که که او هنوز دلایل هو شدن در استادیومی مانند برنابئو و دیگر استادیوم ها تنها بعد از زدن اولین ضربه ضعیف یا ارسال اولین پاس نامناسب را متوجه نشده است.
دلایل عصبانیت رونالدو قابل درک است زیرا رفتار هواداران رئال مادرید همیشه منحصر به فرد و غیرقابل درک بوده است و نباید فراموش کرد آنها گاهی اوقات چگونگی ابراز خواسته های خود را با خشم و عصبانیت اشتباه می گیرند.

برای رونالدو؛ دیگر هیچ چیز مانند گذشته نیست

پش نتیجه مشخص است؛ رونالدو معتقد است که علیرغم افتخارات غیرقابل توصیف، در برنابئو هیچ کس او را دوست ندارد و در این میان او گاهی به رابطه فوق العاده مسی و هواداران بارسا نیز نگاه می کند.
برای رونالدو زندگی در مادرید با شک و تردید همراه بوده است. در ماه اوکتبر و نوامبر همه از پایان رونالدو و انتقاداتی از این دست که "سرعت وی کجا رفته است" یا "او دیگر تمام شده است" یا خلاصه تمام شدن روزهای اوج او صحبت می کردند و ستاره پرتغالی می دانست که زندگی در مادرید همیشه با چنین اتفاقاتی همراه بوده است و علیرغم مصدومیت دشوار وی در تابستان، سبک بازی وی بیش از حد معمول مورد انتقاد قرار می گیرد.
اما مهم ترین انتقاد از رونالدو، افت آمار گلزنی او با لباس کهکشانی ها بود. می گویند هواداران رئال مادرید عاشق آمار و ارقام هستند اما رونالدو یک بار دیگر هم در فصل جاری نشان داد که اگر صبر در جای جای برنابئو حاکم شود، نتیجه چیز دیگری خواهد بود.
اما به هر حال، تمام اتفاقات و انتقادات پاییز سال قبل در نهایت توسط رونالدو پاسخ داده شد و درخشش توصیف نشدنی در اواخر فصل، پنجمین توپ طلا از نزدیک تر از همیشه به کلکسیون افتخارات CR7 قرار داده است.

برای رونالدو؛ دیگر هیچ چیز مانند گذشته نیست

رونالدو آخرین بازیکن خوشحال ترکیب لوس بلانکوس بود زیرا هر آنچه شنیده بود، توهین و تحقیر از سوی گزارشگران و مفسرانی بود که در مورد پایان فصل درخشش او صحبت می کردند و این موضوع برای ستاره ۳۲ ساله پرتغالی قابل هضم نبود.
اما در پایان فصل رونالدو عرش و فرش را همزمان حس کرد. از طرفی با فتح لالیگا و لیگ قهرمانان وی در اوج قرار داشت و از طرفی دیگر همانند بسیاری دیگر از موکلان خورخه مندس، ایجنت مشهور دنیای فوتبال به فرار مالیاتی متهم شده بود.

برای رونالدو؛ دیگر هیچ چیز مانند گذشته نیست

رفتاری که در این مدت با کریستیانو شد همانند برخورد با یک متهم بود پس این ستاره به کسی نیاز دارد که به خوبی او را درک کد زیرا هنوز او در مورد شرایط خود کوچک ترین اظهارنظری نداشته است.
اما در این مدت، عدم حمایت از سوی هواداران باعث ناامیدی او شده است. نمی توان تاثیر مهم رونالدو در افتخارات عصر مدرن کهکشانی ها را انکار کرد و علیرغم اینکه فوتبال حافظه بسیار ضعیفی دارد، اعتماد بین ستاره پرتغالی و هواداران حاضر در برنابئو لکه دار شده و چه این بازیکن قادر به حل مشکلات مالیاتی بوده و در ترکیب رئال باقی بماند و چه این تیم را در تابستان امسال ترک کند، دیگر هیچ چیز مانند گذشته نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج