۵۵۷۶۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شمسایی: کمیته فوتسال انعطاف داشته باشد

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: متأسفانه اتفاقاتی رخ می‌دهد که فقط در فوتسال ما دیده می‌شود، ساعت ۱۲ بعدازظهر به ما اعلام می‌کنند که بازیکن شما از فصل گذشته ۳ اخطاره است.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: متأسفانه اتفاقاتی رخ می‌دهد که فقط در فوتسال ما دیده می‌شود، ساعت ۱۲ بعدازظهر به ما اعلام می‌کنند که بازیکن شما از فصل گذشته ۳ اخطاره است.

وحید شمسایی، سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی پس از شکست دو-یک تیمش مقابل مس سونگون در هفته نخست لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز خوبی بود و بازی دو تیم پایاپای بود. این برد مبارک مس سونگون باشد. ما هم می‌توانستیم برنده شویم ولی حداقل چیزی که می‌توانست رقم بخورد، تساوی بود چراکه هم ما و هم مس سونگون موقعیت‌های خوبی داشتیم.

وی افزود: ما در ۲ غافلگیری گل خوردیم و عدم تمرکز ما در این شکست تأثیرگذار بود. فوتسال همین است تا اشتباه کنید حریف به گل می‌رسد. ما در برخی مواقع نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم اما آن‌ها توانستند و بازی را هم بردند. من از بازیکنان تیمم راضی هستم، هنوز ۲۵ هفته از لیگ باقی‌مانده است و امیدوارم در مسابقات آتی به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

شمسایی در مورد عملکرد مهدی جاوید نیز گفت: مهدی فوق‌العاده بود و از او رضایت کامل داریم. این بازیکن کاری که باید انجام می‌داد را انجام داد. اصلاً دوست ندارم در مورد داوری و دیگر اتفاقات حرف بزنم ولی فیلم بازی گواه همه‌چیز است. خسته نباشید می‌گویم به بازیکنانم که با تمام وجود بازی کردند. مس سونگون در هفته اول از میزبانی خود استفاده کرد و برای ما هم راه هنوز ادامه دارد.

سرمربی تأسیسات دریایی در مورد عدم حضور دبیری و دیگر تیم‌های نام دار در لیگ برتر فوتسال نیز تصریح کرد: متأسفم برای این رشته که تیم‌های خوب و تیم‌هایی که سابقه و قهرمانی دارند، از دور رقابت‌ها خارج می‌شوند. باید بین باشگاه‌ها و کمیته فوتسال تعامل وجود داشته باشد. امیدواریم لیگی که از امروز شروع شد تا پایان ادامه پیدا کند.

وی افزود: متأسفانه اتفاقاتی رخ می‌دهد که فقط در فوتسال ما دیده می‌شود، ساعت ۱۲ بعدازظهر به ما اعلام می‌کنند که بازیکن شما از فصل گذشته ۳ اخطاره است، کجای دنیا این‌طور است که یک بازیکن ۳ اخطاره که از فصل گذشته اخطار گرفته و به تیم دیگری رفته است، نباید برای تیم جدیدش بازی کند؟ حالا ما این حکم را قبول کردیم و بازیکن را با خودمان نیاوردیم و هزینه‌های ما نیز هدر رفت. اما ساعت ۱۲ شب تماس گرفته‌اند که بازیکن می‌تواند بازی کند. ما وقتی تبریز هستیم چگونه این بازیکن را از تهران بیاوریم؟ این حرف‌ها بهانۀ باخت نیست اما همین مسائل ریز عامل حاشیه‌های زیادی می‌شود.

شمسایی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم این مسائل ختم به خیر شود و مسئولان کمیته فوتسال هم کمی انعطاف داشته باشند چراکه همواره بین مسئولان، باشگاه‌ها و بازیکنان جنگ‌ودعوا وجود دارد و خسته‌کننده شده است. اگر این مسائل تأسف‌بار به کشورهای اسپانیا، ایتالیا، برزیل و روسیه برسد که ما به‌عنوان تیم سوم جهان چنین مشکلاتی داریم، خوب نیست، امیدوارم این مشکلات حل شود چراکه عاقبت خوبی ندارد.

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی در مورد فشردگی برنامه لیگ برتر و کاهش بودجه تیمش گفت: برنامه‌ریزی، به لحاظ برنامه‌های تیم ملی شلوغ است. در مورد بودجه هم باید بگویم ما این مسئله را پذیرفته‌ایم، آمده‌ایم و باید تا پایان هم کارمان را ادامه دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج