۵۵۶۶۸۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ال پاییس:

اولتیماتوم عربستان به قطر غیر قابل قبول است

روزنامه ال پاییس روز سه شنبه در مقاله ای نوشت: جامعه بین المللی نمی‌ تواند نسبت به خواسته های غیر قابل قبول عربستان سعودی از قطر، بی‌ تفاوت باشد.

خبرگزاری ایرنا: روزنامه ال پاییس روز سه شنبه در مقاله ای نوشت: جامعه بین المللی نمی‌ تواند نسبت به خواسته های غیر قابل قبول عربستان سعودی از قطر، بی‌ تفاوت باشد.

ال پایییس ادامه داد: اولتیماتوم عربستان سعودی به قطر، یک نمونه شرم آور فشار غیر قانونی علیه یک کشور مستقل است. شروط سعودی، در برخی‌ موارد غیر قابل قبول و در مواردی دیگر غیر ممکن برای عمل هستند.

نشریه اسپانیایی افزود: شرایط عربستان سعودی، شامل 13 نکته و تاریخ انقضای 10 روزه پس از ارائه آن ، بهانه ای بی‌ ادبانه برای توجیه اقدامات بعدی و غیر قانونی از نظر حقوق بین المللی و بی‌ ثباتی صلح و امنیت منطقه ای است.

این روزنامه یادآور شد: در میان خواسته های سعودی که با حمایت امارات متحده عربی‌، بحرین و مصر همراه است،تعطیلی شبکه خبری الجزیره به چشم می خورد.

ال پاییس نوشت: نقشی‌ که شبکه الجزیره از نظر آزادی بیان و آزادی اطلاعات برای همه جهان عرب داشته، غیر قابل انکار است و این کشورها آزادی تبادل اطلاعات و بیان را بر نمی تابند.

ال پاییس تاکید کرد: جامعه بین المللی نباید در مقابل افزایش تنشی که می‌ تواند منجر به یک جنگ با عواقب غیر قابل پیش بینی‌ بشود، دست روی دست بگذارد.آمریکا - متحد همه بازیگران در این تنش - باید عقلانیت را غالب و پویایی تهدید های راه اندازی شده از سوی ریاض را خنثی کند .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج