۵۵۶۶۷۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

سینگ: لایپزیگ ایران هستیم

هافبک پارس جنوبی گفت: من تاکنون سه قهرمانی با استقلال خوزستان، نفت مسجد سلیمان و پارس جنوبی داشته ام و امیدوارم این مسیر تداوم داشته باشد.

ایلنا: هافبک پارس جنوبی گفت: من تاکنون سه قهرمانی با استقلال خوزستان، نفت مسجد سلیمان و پارس جنوبی داشته ام و امیدوارم این مسیر تداوم داشته باشد.

امید سینگ درباره تمدید قرارداد با پارس جنوبی اظهار داشت: پارس از هر لحظا تیم خوبی بود و من ترجیح دادم بمانم. از لحاظ مالی و مدیریت و کادر فنی و بازیکنان همه یز در بهترین شرایط است و دلیلی برای جدایی وجود نداشت.

وی در ادامه افزود: تیم ما خوب بسته شده است. بازیکنان خوبی داشتیم و نفرات با کیفیتی هم اضافه شده اند. تلفیق خوبی از لیگ یکی ها و لیگ برتری ها ایجاد شده است. با این شرایط ما جزو ۴ تیم اول هستیم و در بدترین شرایط در بین شش تیم خواهیم بود.

هافبک پارس جنوبی درباره مقایسه تیم پارس با استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: ما اصلا خودمان را با آنها مقایسه نمی کنیم. سال پیش به بچه های تیم گفتم هیچ چیز از استقلال خوزستان کم ندارید.

وی درباره تعداد قهرمانی هایی که تاکنون به دست آورده است گفت: من تاکنون سه قهرمانی با استقلال خوزستان، نفت مسجد سلیمان و پارس جنوبی داشته ام و امیدوارم این مسیر تداوم داشته باشد. امسال حرف های زیادی برای گفتن خواهم داشت.

سینگ درباره علت عدم درخشش در لیگ برتر در دوره قبل بیان داشت: به نظرم درخشیدن در لیگ فرسایشی آزادگان بسیار سخت تر از لیگ برتر هست و هربازیکنی این کار را انجام دهد مطئن باشید در لیگ برتر بهترین نمایش را خواهد داشت. نفراتی چون وحید امیری، حسن بیت سعید و رحیم زهیوی و.... نمونه ای از این دسته هستند.من از لیگ یک به سیاه جامگان رفتم. در این تیم در هفته های نخست طبق آمار برنامه نود جزو 15 نفر اول بودم و پاس گل های زیادی می دادم. از تراکتور و گسترش پیشنهاد داشتم اما به اصرار اقای ویسی به استقلال خوزستان رفتم. انتخابم اشتباه بود. آنها خط حمله خوبی داشتند و نتیجه هم می گرفتند. با اینکه در تمرینات گل می زدم و پاس گل می دادم اما فرصتی به من داده نمی شد و فقط به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می رفتم.

وی در ادامه افزود: بعد برای دادن رضایتنامه من را اذیت کردند. ۵ هفته از لیگ برتر و لیگ یک فصل بعد هم گذشت تا اینکه سرانجام رضایتنامه گرفتم. آقای تارتار و مدیریت باشگاه تماس گرفتند و خواهان حضورم شدند. نمی خواستم به لیگ یک بروم اما استخاره کردم و خوب آمد.

سینگ در پایان درباره مقایسه تیمش با لایپزیگ به خاطر قهرمانی در دسته های پایین تر با وجود قدمت کم اظهار داشت: بله. از این جهت شباهت داریم و ما به نوعی لایپزیگ ایران هستیم. مطمئن باشید این فصل از تیم ما خیلی می شنوید. تیم ما در دسته دوم با مهدی پاشازاده اول شد. در دسته یک با مهدی تارتار قهرمان شدیم و حالا در لیگ برتر هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      این آقا امید ما هندیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج