جاباما
۵۵۶۶۶۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیتزی: شایعات تاثیری در عملکرد سانچس ندارد

خوان آنتونیو پیتزی، سرمربی تیم ملی شیلی، معتقد است که شایعات در مورد آینده این ستاره شیلیایی، تاثیری روی عملکرد او در جام کنفدراسیون ها ندارد.

ورزش سه: خوان آنتونیو پیتزی، سرمربی تیم ملی شیلی، معتقد است که شایعات در مورد آینده این ستاره شیلیایی، تاثیری روی عملکرد او در جام کنفدراسیون ها ندارد.

الکسیس که شایعات زیادی در مورد جدایی اش از آرسنال و پیوستنش به منچسترسیتی و بایرن مونیخ به گوش می رسد، در سه دیدار شیلی در مرحله گروهی جام کنفدراسیون ها، تنها یک گل به ثمر رساند.
اما در آستانه دیدار حساس مقابل پرتغال در نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها، پیتزی تاکید کرد که این شایعات تاثیری در نمایش ستاره تیمش ندارد.
او به خبرنگاران گفت: " ما فکر می کنیم که الکسیس شرایط مثبتی دارد. او بهترین بازی هایش را ارائه می دهد؛ مانند همه بازیکنان دیگر. ما فکر می کنیم که او خیلی خوشحال است.
پیتزی: شایعات تاثیری در عملکرد سانچس ندارد

فکر می کنم همه دوست داشته باشند که در شرایط مشابهی باشند زیرا بهترین باشگاه های دنیا دوست دارند او را به خدمت بگیرند؛ هرچند او همین حالا هم برای باشگاه بزرگی بازی می کند.
او آدم بسیار مسئولی است و می داند که چه کاری باید انجام بدهد. اما در حال حاضر، او بسیار راحت است و به تیم ملی تعهد دارد.
فکر می کنم وقتی به مراحل پایانی جام برسیم، بهتر و بهتر کار می کنیم. من کاملا مطمئنم که یک بازی فوق العاده ارائه می دهیم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج