جاباما
۵۵۶۶۵۶
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

منتظری از الاهلی دوحه به بلوار فردوس

مدافع استقلال بالاخره در تمرین این تیم آفتابی شد تا کمپ حجازی روز جالبی را پشت سر بگذارد.

ورزش سه: مدافع استقلال بالاخره در تمرین این تیم آفتابی شد تا کمپ حجازی روز جالبی را پشت سر بگذارد.

پژمان منتظری که آخرین بار در لیگ سیزدهم پیراهن استقلال را برتن کرده بود امروز بعد از 4 سال دوری دوباره کارش را با تیم خود آغاز کرد تا همه چیز تحت شعاع حضور او قرار بگیرد و احتمالا از بازیکنان بزرگ تا جوان استقلال به خوبی می دانستند که حداقل امروز جایی در صدر اخبار این تیم ندارند.

منتظری ۳۳ ساله که قرار است برای فصل جدید پیراهن شماره ۳۳ این تیم را برتن کند مثل سال هایی که در استقلال حضور داشت با دوست قدیمی اش وارد کمپ حجازی شد و مورد استقبال شدید لیدرها و البته تماشاگران حاضر روبرو شد، تماشاگرانی که احتمال می دانند چقدر حضور او برای موفقیت استقلال مهم است.

او زمانی که وارد کمپ حجازی شد، در جاده خاکی منتهی به رختکن با هواداران به یادگار عکس سلفی گرفت و بعد از آن خیلی زود وارد رختکن شد تا بعد از 4 سال دوباره پیراهن آبی استقلال را تحویل بگیرد. البته نام منتظری آنقدر برای بازیکنان جوان استقلال بزرگ بود که آنها جلوی در رختکن منتظر بمانند تا با یکی از بزرگترین مدافعان تاریخ این باشگاه سلام و احوالپرسی کنند و البته به او حضور مجدد در این تیم را خوشامد بگویند.
منتظری از الاهلی دوحه به بلوار فردوس

شاید امروز بیشتر از هرکسی علیرضا منصوریان از این انتقال بزرگ خوشحال باشد، کسی که تا متوجه شد منتظری به محل تمرین استقلال آمده به همراه اعضای کادرفنی اش به رختکن رفت تا حضور این مدافع با تجربه را خوشامد بگوید و البته زودتر از این که بازیکنان وارد زمین بشوند برای لیدر خط دفاعی تیمش مراسم معارفه برگزار کند.

جلسه معارفه منتظری چندان طولانی نبود و هواداران استقلال که امروز به عشق حضور او سکوهای کمپ حجازی را پرکرده بودند ، دیدند منتظری به همراه علیرضا منصوریان از رختکن خارج شد و همین اتفاق ها باعث شد تماشاگران این تیم مدافع تازه وارد تیم شان را به شدت تشویق کنند.
منتظری از الاهلی دوحه به بلوار فردوس

منتظری بعد از ۴ سال برای اولین بار در کمپ حجازی دور افتخار زد و بعد از آن به خوش و بش با هم بازی های خود و البته بزرگترهای تیم پرداخت، کسانی که از حضور او در این تیم خوشحال به نظر می رسیدند.

امروز منتظری چند دقیقه به صورت اختصاصی به دویدن دور زمین پرداخت و زودتر از سایر بازیکنان تمرین را رها کرد چراکه او از نظر بدنی از سایر بازیکنان عقب تر است. او بعد از پایان تمرین در گوشه ای از زمین با علیرضا منصوریان در مورد شرایط تیم صحبت کرد و البته تمرین بازیکنان را زیر نظر گرفت.
منتظری از الاهلی دوحه به بلوار فردوس

آنچه مسلم است حضور منتظری در استقلال یک وزنه روحی سنگین برای بازیکنان و اعضای کادرفنی است، بازیکنی که اگر امسال سال خوبش باشد استقلال حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دربی رو ببریم بقیه بازیا مهم نیست .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقا چرا پیامارو ناقص میزاری وقتی پرسپولیسیا هرچی از دهنشون در میاد کامل میزاری واسه مارو نمیزاری ؟؟؟ نویسنده لنگییییی

    • بدون نام

      متاسفم برای طرز فکرتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج