۵۵۴۸۷۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آبی‌ها، آماده شروع رؤیایی

با حضور پژمان منتظری عملا لیست خرید بازیکنان بزرگسال استقلال پر شد.

وطن امروز: با حضور پژمان منتظری عملا لیست خرید بازیکنان بزرگسال استقلال پر شد و اگر یعقوب کریمی به عنوان بازیکن ذخیره برای جناح چپ خط دفاعی در استقلال بماند لیست بزرگسالان استقلال با بازیکنانی شامل مهدی رحمتی، حسین حسینی، خسرو حیدری، وریا غفوری، پادوانی، هرایر مگویان، فرشید باقری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، حسن بیت‌سعید، داریوش شجاعیان، جابر انصاری، محسن کریمی، علی قربانی، سجاد شهباززاده و پژمان منتظری تکمیل می‌شود. البته از بین مگویان، مجید حسینی و رابسون هنوز معلوم نیست کدام‌یک خواهد ماند و کدام بازیکن جدا خواهد شد. این در حالی است که پادوانی اخیرا قراردادش را با آبی‌پوشان تمدید کرد. در این لیست اکثر بازیکنان فصل قبل استقلال دیده می‌شوند اما چند خرید خاص نشان داده منصوریان به دنبال این بوده تعادلی که فصل قبل در استقلال وجود نداشت را این فصل به‌وجود آورد. اگرچه کاوه از استقلال رفته اما با خرید شهباززاده و اضافه شدن بیت‌سعید، حداقل روی کاغذ استقلال نباید در خط حمله مشکلی داشته باشد.
در خط میانی هم داریوش شجاعیان با مبلغی نجومی به استقلال آمده تا خلأ نبود یک بازیکن خلاق و بازیساز را پر کند. او جانشین بختیاری می‌شود که تابستان گذشته برای کنترل کمربند میانی استقلال به جمع آبی‌پوشان اضافه شد اما خیلی زود با ناکامی استقلال را ترک کرد. در خط دفاعی منصوریان در کناره‌ها نتوانست آن مهره‌هایی که می‌خواست از جمله رامین رضاییان و شایان مصلح را خریداری کند اما در دفاع وسط با جذب پژمان منتظری این انتظار به‌وجود آمده که خط دفاعی استقلال فصل آینده مستحکم‌تر و منسجم‌تر باشد و منتظری ملی‌پوش با تجربه بالایش رهبری خط دفاع استقلال را بر عهده بگیرد. با این خریدها به نظر می‌رسد باید به فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی استقلال نمره مثبت داد اما خریدهای منصوریان تقریبا مشابه تابستان گذشته است و این ریسک به قوت خود باقی می‌ماند که استقلال برای فصل بعد هم نتواند تیمی یکدست و بدون فراز و نشیب را راهی مسابقات کند.

کاپیتان استقلال برای فصل بعد کیست؟

با حضور پژمان منتظری حالا این سوال پیش می‌آید که بین او و مهدی رحمتی چه کسی کاپیتان اول استقلال برای فصل بعد خواهد بود. پژمان منتظری پس از مدت‌ها اما و اگر به استقلال پیوست. جالب اینکه پیش از این یکی از دلایل نپیوستن منتظری به استقلال مساله کاپیتانی این تیم بود و اینکه با حضور مهدی رحمتی، منصوریان نمی‌خواهد با آوردن منتظری درباره بحث کاپیتان حاشیه‌سازی کند. با این وجود، منتظری هرجوری بود به استقلال بازگشت و این مدافع کهنه‌کار که سابقه بستن بازوبند کاپیتانی استقلال را دارد، حالا اصلا بدش نمی‌آید دوباره کاپیتانی آبی‌پوشان را بر عهده بگیرد. با این وجود، با حضور مهدی رحمتی بعید است منصوریان راضی شود منتظری را کاپیتان اول تیمش قرار دهد. رحمتی از نظر سابقه چیزی کمتر از منتظری ندارد و از طرفی گرفتن بازوبند از رحمتی و دادن آن به منتظری اصلا صورت خوشی ندارد. با این شرایط به نظر می‌رسد فصل آینده هم مانند فصل قبل، کاپیتان اول استقلال مهدی رحمتی خواهد بود و در زمان غیبت او، پژمان منتظری به عنوان کاپیتان دوم بازوبند را خواهد بست.

حسن نیتی در کار نیست

پندار توفیقی مسؤول نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای مدعی شده پژمان منتظری برای اینکه حسن نیتش را ثابت کند با استقلال قراردادی ۲ ساله امضا کرده است. البته که منتظری یکی از استقلالی‌های محبوب و متعصب به شمار می‌رود اما اینکه بازیکنی در ۳۳ سالگی با باشگاه محبوبش قرارداد ۲ ساله ببندد می‌تواند جز حسن نیت معانی دیگری هم داشته باشد. مثلا نزدیک شدن به سن بازنشستگی! دقیقا همان اتفاقی که برای بازیکنانی مثل خسرو حیدری و مهدی رحمتی افتاد. این ۲ بازیکن هم در سال‌های گذشته به سختی راضی به تمدید قرارداد حتی یک ساله با استقلال می‌شدند اما فصل گذشته رحمتی با استقلال ۳ ساله بست و حیدری هم ۲ ساله تمدید کرد. البته این اتفاق مختص بازیکنان استقلال نیست و درباره بازیکنی مثل سیدجلال حسینی هم صدق می‌کند. ماجراهای تمدید قرارداد این بازیکن هم در سال‌های گذشته با پرسپولیس برای خودش تبدیل به سریالی دیدنی شده بود اما او هم لابد برای نشان دادن حسن نیت خود و در ۳۶ سالگی، پیش از پایان فصل قراردادش را با پرسپولیس برای دو فصل دیگر تمدید کرد!

زوج پژمان کیست؟ حسینی، شاید هم پادو!

پژمان منتظر‎ی پیش از پیوستن به استقلال اعلام کرده بود باید ببیند چه کسی در خط دفاع کنار او بازی خواهد کرد و در واقع این یکی از شروط او برای بازگشت به استقلال بود. پژمان در مرحله اول از بازگشت به استقلال خودداری کرد اما بعد از اینکه الاهلی یک مدافع اسپانیایی جذب کرد و او را نخواست، بدون اینکه به دنبال پیدا کردن زوجش در استقلال باشد نیمه‌شب با این تیم قرارداد امضا کرد. حالا که الاهلی منتظری را نخواسته، شاید برای او مهم نباشد که امسال قرار است چه کسی زوج او در خط دفاع استقلال باشد اما برای هواداران این موضوع اهمیت زیادی دارد. در این باره باید گفت فعلا با سختگیری باشگاه برزیلی باهیا، بازگشت رابسون جانواریو منتفی شده و زوج پ‍ژمان از بین پادوانی و مجید حسینی انتخاب خواهد شد. با توجه به اینکه منتظری ۳۳ ساله است و از چابکی و سرعت سابق برخوردار نیست، پیش‌بینی می‌شود زوج او یک بازیکن جوان‌تر و سریع‌تر باشد و به همین دلیل احتمالا فصل آینده پ‍ژمان منتظری و سیدمجید حسینی زوج خط دفاع استقلال را تشکیل خواهند داد.

اظهارات تند صادقی در واکنش به احتمال بازگشت به استقلال

کاپیتان سابق استقلال در واکنش به احتمال بازگشت خود به این تیم واکنش تندی نشان داد. امیرحسین صادقی یکی از بهترین استعدادهای باشگاه استقلال به شمار می‌آید اما از بخت بد او مدت‌هاست از تیم محبوبش دور است هر چند بسیار دوست دارد برای آبی‌پوشان پایتخت به میدان برود. صادقی در واکنش به احتمال بازگشت به استقلال سخنان تند و البته جنجالی را بر زبان آورد. او گفت: در استقلال باندبازها نمی‌خواهند من به این تیم بیایم چون در باند آنها نیستم. میلیاردی پول می‌دهند و خروجی‌شان پوچ است، این مسائل کی در استقلال وجود داشت؟ من هنوز در بهت قراردادهای فصل قبل استقلال هستم، این همه هزینه برای خط دفاعی کردند و سرنوشتش چه شد؟ او ادامه داد: نمی‌خواهند من باشم، چرا که باشم باندشان را بهم می‌ریزم. به آنها هشدار می‌دهم اگر با اسم من بازی کنند با حیثیت‌شان بازی می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو بگیر بخواب عقده ای.اون موقع که پیر نشده بودی سوتی بودی حالا به اعتبار اینکه مدتی تو استقلال بازی کردی همه مربیا به هم تعارفت میکنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج