جاباما
۵۵۴۲۶۶
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

کشف ۱۴ هزار آمپول هروئین مایع در کرمان

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از کشف و توقیف بیش از چهارده هزار آمپول هروئین مایع ساخت کشور پاکستان قبل از ورود به استان کرمان خبر داد و افزود: دو نفر از اعضای این باند بین المللی مواد مخدر در کرمان دستگیر شده اند.

خبرگزاری ایسنا: دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از کشف و توقیف بیش از چهارده هزار آمپول هروئین مایع ساخت کشور پاکستان قبل از ورود به استان کرمان خبر داد و افزود: دو نفر از اعضای این باند بین المللی مواد مخدر در کرمان دستگیر شده اند.

دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: با ارزیابی اخبار ارسالی به پلیس مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد ورود محموله بزرگ آمپول های حاوی مواد مخدر از کشور پاکستان به داخل کشور را دارند مقابله با این اقدام مجرمانه در دستور کار دادستانی و مامورین انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از طی یکسری اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت موفق شدند کامیون حامل محوله مذکور را در ورودی شهرستان ریگان در شرق استان کرمان متوقف و از جاسازی داخل خودرو تعداد ۱۴هزار و۳۰۰ آمپول تمجیزک معروف به هروئین مایع را کشف و توقیف کنند.

سالاری با بیان اینکه نتیجه تحقیقات اولیه بیانگر آن است که هدف قاچاقچیان توزیع آمپول ها در داخل کشور بوده است، بیان کرد: در این رابطه دو نفر متهم حامل مواد مخدر دستگیر و تحقیق از آنان جهت شناسایی سایر عوامل ارتکاب جرم ادامه دارد .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ۱۴هزار تا !!!!! خدا میدونه چند تا محموله رد میشه تا یکی گیر بیفته. باید کلا مرز پاکستانو ببندیم که جز دردسر ندارن واسه ما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج